Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، هر کدام از روابط عمومی های دستگاه های اجرایی شهرستان موظف به انعکاس و تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب برای مردم هستند.

به گزارش ایرنا باب الله فتحی روز چهارشنبه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی شهرستان ملایر افزود: در این ایام روابط عمومی ها نسبت به انعکاس عملکرد دستگاهی خود و خدمات دولت تدبیر و امید اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از اهالی مطبوعات، رسانه و خبرنگاران فعال در این شهرستان نیز خواست: از تمامی ظرفیت خود در انعکاس و جمع بندی دستاوردهای 40 ساله نظام و خدمات دولت تدبیر و امید کوشا باشند.
فرماندار ویژه ملایر بر لزوم همراهی و همکاری مستمر مدیران دستگاه های اجرایی و روابط عمومی ها با خبرنگاران نیز تاکید کرد و ادامه داد: تمامی اقدامات، دستاوردها و ظرفیت های بسیار خوبی که در سال های گذشته در ملایر ایجاد شده، باید به اطلاع مردم برسد.
فتحی با اشاره به جایگاه ویژه جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا، استقرار مردم سالاری دینی را یکی از برکت های پیروزی انقلاب برشمرد و افزود: با پیروزی انقلاب ملت ایران عزت و استقلال پیدا کردند.
وی به کسب دستاوردهای بزرگی در حوزه های مختلف علمی، پزشکی، فناوری، نظامی، اقتصادی، سیاسی و عمران و آبادانی کشور اشاره و بیان کرد: از زمان پیروزی انقلاب تاکنون هر دولتی که روی کار آمده است، برای پیشرفت نظام خدمات ماندگاری داشته است.
معاون استاندار همدان همچنین به دستاوردهای چشمگیر و ماندگار دولت تدبیر و امید به ویژه در حوزه بهداشت و درمان، تولیدات علمی و دانشگاهی، تکنولوژی و فناوری، توسعه روستاها در زمینه بهسازی و آسفالت، احداث راه ها و سایر حوزه ها اشاره و بر لزوم تبیین این دستاوردها تاکید کرد.
فتحی نقش روابط عمومی ها و رسانه ها را در تبیین این دستاوردها بسیار اثرگذار دانست و افزود: در شرایط کنونی با حمایت و پشتیبانی از دولت و نظام، به مردم امیدواری دهیم.
وی خاطرنشان کرد: با وجود تمامی کارشکنی ها، اعمال تحریم های ظالمانه و به راه انداختن جنگ اقتصادی علیه مردم ایران و تلاش دشمنان برای بی اعتماد کردن مردم نسبت به نظام و دولت، اما جمهوری اسلامی مقتدرانه و سربلند مسیر خود را ادامه می دهد.

** روابط عمومی ها مشوق مردم برای تبیین خدمات 40 ساله انقلاب باشند
امام جمعه ملایر نیز با بیان اینکه در تمامی امور شاهد دستاورد عظیمی از انقلاب هستیم گفت: هر کدام از روابط عمومی های دستگاه های اجرایی می توانند یک مبلّغ برای بازگو کردن این دستاوردها و مشوق مردم برای تبیین خدمات 40 ساله انقلاب باشند.
حجت الاسلام محمدباقر برقراری بر لزوم اطلاع رسانی دستاوردهای 40 سالگی نظام تاکید کرد و افزود: روابط عمومی ها می توانند این دستاوردها را احصا و برای مردم بازگو کنند.
وی ادامه داد: خدمات ماندگار انقلاب اسلامی هر کدام به تنهایی یک دستاورد بزرگی است که امروز دشمنان نظام به این اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی اعتراف کرده اند.
امام جمعه ملایر گفت: اگر امروز دشمنان سخت ترین فشارهای اقتصادی و تحریم های ظالمانه را علیه ما اعمال می کنند، این نشان از به حق بودن نظام جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام برقراری اظهار داشت: در شرایط کنونی که آمریکا و متحدانش در منطقه در تلاش برای جلوگیری از نفوذ ایران در منطقه و عرصه بین المللی هستند، نشان از این دارد که آنان به اقتدار ایران اعتراف دارند و از نفوذ جمهوری اسلامی در دنیا در هراس هستند.

** تضعیف دولت، تضعیف نظام است
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر نیز بیان کرد: دولت و نظام را نمی توان از یکدیگر جدا کرد و تضعیف دولت، به طور قطع تضعیف نظام است.
سعید کتابی با بیان اینکه همه باید پشتیبان نظام و دولت باشیم و برای برون رفت از مشکلات در کنار هم تلاش کنیم گفت: هر کسی که داعیه دار انقلاب است باید نظام و دولت را حمایت کند.
وی با اشاره به همزمانی ایام دهه فجر با ایام فاطمیه(س) خطاب به روابط عمومی های دستگاه های اجرایی تاکید کرد: نسبت به ترتیب و تلفیق برنامه های این 2 ایام با عنوان «فجر فاطمی» خلاقیت و نوآوری داشته باشید.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر خواستار فضاسازی و تبلیغات در سطح شهرستان و تشکیل ستاد فرعی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در سطح بخش های ملایر شد.
کتابی ادامه داد: روابط عمومی ها برای بیان دستاوردهای انقلاب و خدمات دولت تدبیر و امید باید در سطح شهر اطلاع رسانی لازم را داشته باشند و با مطبوعات به ویژه نشریه های محلی همکاری کنند.
7528/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي چهلمين سالگرد انقلاب تبيين دستاوردها فرماندار ويژه ملاير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۱۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رئیس‌ جمهور برای اختصاص ۲۰۰ خودرو به کتابخانه سیار

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، گفت: بر اساس دستور اخیر رئیس‌ جمهور، ۲۰۰ خودرو جهت اختصاص به کتابخانه سیار در نظر گرفته شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، مهدی رمضانی بعد از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه که در سالن جلسات کتابخانه امام خامنه‌ای در این شهر برگزار شد، از وجود 3800‌ کتابخانه در کشور خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد یک هزار کتابخانه مشارکتی و خصوصی و مابقی زیر نظر نهادها است.

وی با اشاره به اینکه از لحاظ تعداد کتابخانه‌ها و دسترسی جزو 20 کشور برتر دنیا هستیم، گفت: در منطقه جایگاه اول، در آسیا جزو 5 کشور نخست و در جهان اسلام نیز وضعیت خوبی داریم.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با بیان اینکه در دنیا کنابخانه‌ها همچون در چین دولتی و در اروپا مردمی اداره می‌شود، تصریح کرد: در کشور خودمان نیز نهاد غیرعمومی دولتی هستیم تا بلکه بتوانیم از ظرفیت خیرین و مردم استفاده کنیم، کما انیکه اکنون نیز نقش ویژه‌ای دارند.

وی با اشاره به اینکه سیاست دولت اتمام پروژه‌های نیمه تمام است، افزود: در این دولت بسیاری از پروژه‌ها و کتابخانه‌ها که از دولت قبل ناتمام مانده بود، تکمیل شد.

رمضانی "دسترسی آسان و برقراری عدالت فرهنگی" را شعار دولت خواند و بیان کرد: راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار یکی از زمینه‌های تحقق این هدف است، ابتدای دولت 26 کتابخانه سیار در کشور وجود داشت که اکنون به 50 کتابخانه رسیده است.

عضویت 10 میلیون نفر ایرانی در کتابخانه‌ها

وی با اشاره به اینکه 10 میلیون نفر از جمعیت کشور عضو کتابخانه‌ها هستند، اما کمتر از 3 میلیون نفر تراکنش دارند، عنوان کرد: اخیرا بر اساس دستور رئیس‌ جمهور مقرر شده که 200 خودرو به این حوزه اضافه و بعد از تجهیز شدن، به صورت سیار در اختیار مردم قرار گیرد.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از پیگیری اختصاص زنگ مطالعه ویژه دانش‌آموزان خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح ابتدا به صورت منطقه‌ای و سپس به صورت کشوری اجرا خواهد شد، د این زنگ مهارت خواندن و سیر مطالعاتی دنبال می‌‌شود.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون 700 محفل در کشور در حال فعالیت است،بیان کرد: امکان دسترسی مردم به کتابخوانی بیشتر خواهد شد.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در پایان با عنوان به اینکه  10 شهر استان فاقد کتابخانه است، یادآور شد: نهاد کتابخانه‌ها ردیف بودجه اعتباری برای احداث مکان ندارد که امیدواریم دستگاه‌های دیگر ما را همراهی کنند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • انعکاس مشکلات شما در صدای مردم ششم اردیبهشت ماه استان قزوین
  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • دستور رئیس‌ جمهور برای اختصاص ۲۰۰ خودرو به کتابخانه سیار
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • دولت یارانه حمل‌ و نقل عمومی را افزایش دهد
  • برای آگاهی‌بخشی و انعکاس خواست مردم