Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در دیدار با اعضای دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با اشاره به وضعیت حجاب در جامعه اسلامی اظهار کرد: وضعیت پوشش دختران در جامعه اسلامی غصه آور است و اصلاً در تراز نظام و حکومت اسلامی نیست.

وی بر حضور جوانان و نوجوانان در مساجد تأکید کرد و افزود: خالی بودن مساجد از جوانان تهدید است و مسئولان باید تلاش کنند تمام امور به مساجد ختم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه علل و عوامل فقدان جوانان در مساجد بررسی شود گفت: باید تلاش شود تمام برنامه‌های کانون فرهنگی و هنری در عرصه رسانه و غیره به مساجد ختم شود.

فلاحتی خواستار آسیب‌شناسی گرایش جوانان به مسائل پوچ مانند پوشیدن شلوارهای پاره شد و بیان کرد: جوانان ما نشاط می‌خواهند و دنبال پوچ‌گرایی نیستند اما دشمن مسائل پوچ را عرضه می‌کند.

وی به برگزاری همایش میرزا کوچک جنگلی در ۱۱ آذرماه سال جاری در گیلان اشاره کرد و افزود: بعضی از افراد لیبرال منش می‌خواستند میرزا کوچک جنگلی را به نفع خود مصادره کنند که باید جلوی این کار گرفته شود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تأکید بر برجسته کردن بخش مذهبی و دینی قیام میرزا کوچک جنگلی خاطرنشان کرد: تلاش کنید از ورود لیبرال‌ها در برگزاری کنگره میرزا کوچک جنگلی جلوگیری و وجهه روحانی و مبارزات ضد استعماری میرزا کوچک جنگلی در جامعه برجسته شود.

فلاحتی با بیان اینکه به بهانه ایجاد فضای نشاط‌آفرینی هر موضوعی نباید وارد مسائل اجتماعی مردم شود اظهار کرد: به مقدسات جامعه نباید توهین شود اما کنگره طنزی که در فومن برگزار شد، این‌گونه بود.

وی به وجود روایاتی در مورد طنز اشاره کرد و افزود: طنز اشکال ندارد اما در هیچ جای دنیا اجازه نمی‌دهند طنز مقدسات را زیر سؤال ببرد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه توهین به مقدسات خط قرمز ماست تصریح کرد: متولیان فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری برنامه‌هایی که مقدسات را زیر سؤال می‌برد باید جلوگیری کنند.

فلاحتی گفت: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در مورد قیام مردم قم، برنامه مذکور در مقابل منویات ایشان بود.

وی با تأکید بر پایبندی سازمان‌ها نسبت به ارزش‌های اسلامی بیان کرد: در کانون‌های فرهنگی به‌ویژه کتابخانه‌ها باید پایبندی در مسائل شرعی رعایت شود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان بر توجه به بخش روحیه انقلابی گری میرزا کوچک جنگلی تأکید کرد و افزود: تلاش شود در برگزاری همایش‌ها و برنامه‌ها نکته‌های سؤال‌برانگیز ایجاد نشود.

انتهای پیام/84008

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۲۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور آبهای‌آرام آقایان امروز ۵ اردیبهشت به میزبانی دریاچه آزادی با حضور قایقرانان ۱۷ استان برگزار شد.   ۶۸ ورزشکار از استان‌های گیلان، تهران الف‌ و ب، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، بوشهر، مازندران، لرستان، خراسان رضوی، البرز، قزوین، هرمزگان، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان و گلستان حضور داشتند.   با برگزاری رقابت‌های مقدماتی و فینال در دو رده سنی جوانان و زیر ۲۳ سال تیم‌های برتر مشخص شدند.   بر این اساس در جدول رده‌بندی جوانان تیم مازندران با کسب ۹۵ امتیاز، تیم تهران با ۸۵ امتیاز و تیم گیلان با ۷۳ امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.   در رده سنی زیر ۲۳ سال تیم گیلان با ۱۰۰ امتیاز قهرمان شد. تیم تهران با ۸۲ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم مازندران با ۶۰ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

دیگر خبرها

  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • لزوم وجود مدیریت واحد مرزی به منظور جلوگیری از توقف زیان‌بار کامیون‌ها
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • آغاز ایمن سازی رایگان دام‌های هویزه برعلیه بیماری‌های طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله
  • مشاهده ۴ رأس مرال در ارتفاعات جنگلی لنگرود + فیلم
  • واکسیناسیون دام‌های هویزه علیه طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه/ لزوم صیانت از منابع آب
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان