Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی عسکری در واکنش به بازداشت مرضیه هاشمی، گفت: رفتار دو گانه در ذات دولت آمریکاست. ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، عبدالعلی علی عسکری رییس سازمان صداوسیما با محکوم کردن رفتارامریکایی‌ها در بازداشت مرضیه‌هاشمی‌گوینده شبکه پرس تی وی گفت : رفتار دوگانه در ذات دولت امریکاست ، دولتی استکباری که با همراهانش به گونه ای و با مخالفانش به گونه ای دیگر رفتار می‌کند و چنین رفتارهایی را که با هیچ مبنای حقوق بشری تناسب ندارد بروز می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این اقدام امریکا را یکی از نتایج رفتار اثرگذار و انقلابی شبکه پرس تی وی دانست و افزود : خانم هاشمی یکی از خبرنگاران و گویندگان برجسته درحوزه بین الملل صدا وسیمای جمهوری اسلامی است که به داشتن عقاید اسلامی و آزادیخواهانه شناخته شده است.

رییس رسانه ملی این حرکت دولت امریکا را غیرقانونی و غیرانسانی خواند و تصریح کرد : امریکا با هرتفکری که از جبهه حق و عدالت حمایت  و روحیه مقاومت را درمیان ملت ها تقویت کند مخالفت می ورزد و هرکاری که بتواند درمقابل آنها انجام می دهد اما مطمئنا راه به جایی نخواهد برد و این  جریان حق و مقاومت است که درنهایت پیروز خواهد شد.

تازه‌ترین اطلاعات درباره وضعیت خبرنگار بازداشت شده پرس‌تی‌ویوزارت خارجه بازداشت خبرنگار پرس‌تی‌وی در آمریکا را محکوم کردپیگیری‌ معاونت برون مرزی صدا و سیما درباره بازداشت خبرنگار پرس‌تی‌ویغل و زنجیر کشیدن و اهانت به حجاب "خبرنگار مسلمان پرس‌تی‌وی" توسط مدعیان دمکراسی امریکاییبازداشت خبرنگار پرس‌تی‌وی در آمریکا

 


انتهای پیام/

R1010114/P/S4,34/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۲۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش به یک شایعه جنجالی درباره توماج صالحی

آفتاب‌‌نیوز :

شب گذشته شایعه‌ای درباره پرونده توماج صالحی، خواننده رپ معروف منتشر شد که یک منبع آگاه در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به انتشار خبر حکم اعدام توماج صالحی گفت: حکم وی حبس است نه اعدام.

به دلیل همکاری توماج صالحی با ضابط، قاضی دادگاه بدوی، وی را به حبس محکوم کرده است.

توماج صالحی سال ۱۴۰۱ بازداشت و روانه زندان شد و ۲۷ آبان سال گذشته آزاد شده بود، بعد از آزادی از زندان، ادعا‌های بدون سند مبنی بر ضرب و شتم داشت. با تشکیل پرونده جدید قضایی وی از نهم آذر بعد از ۱۲ روز آزادی، مجددا بازداشت شد.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • واکنش سخنگوی دولت به افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‎ساز در سریلانکا
  • واکنش به یک شایعه جنجالی درباره توماج صالحی
  • واکنش کنعانی به بازداشت و سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • عصبانیت شدید ارگان دولت از مطرح شدن نام رئیسی در برخورد با بی‌حجابی
  • واکنش سید جواد هاشمی به حواشی اخیرش + فیلم
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی‌حجابی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی حجابی
  • عصبانی رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیسی با بی حجابی
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • چالش‌های سیاست خارجی در ۱۴۰۳؛ ایران با کدام پرونده‌های مهم روبروست؟