Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر عبدالحمیداحمدی که در نشست فدراسیون های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان سخن می گفت،افزود: ۲۶دی ماه برای ماه یک روز خاص و در تاریخ انقلاب اسلامی یک تاریخ فراموش نشدنی است.

او گفت:  در آستانه  بهمن ماه  و ماه پیروزی انقلاب اسلامی و در واقع آغاز پنجمین دهه انقلاب اسلامی و آغاز مبارکی برای جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر ورزش و‌جوانان به برنامه  های فرهنگی این وزارتخانه در آستان پیروزی انقلاب اشاره کرد و یاداور شد:  با تاکید وعنایت دکتر سلطانی فر  موضوع برنامه ریزی با محوریت چهلمین سال پیروزی انقلاب را آغاز کردیم و برای دستیابی به نتایج مطلوب در ۲۳بهمن ۱۳۹۶ ستاد چهلمین سالگرد ورزش و جوانان تشکیل شد.

اوضافه کرد: به این ترتیب  به تناوب در موقعیت‌ها و مناسبت‌های مختلف  ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب،  جلسات‌مان  را در وزارت ورزش و جوانان با مشارکت فدراسیون های ورزشی و زیر مجموعه پیگیری کردیم.

دکتر احمدی یاداور شد: در این راستا  بر اساس ابلاغ ستاد ملی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، کار گروه ورزش و جوانان را با مشارکت دستگاه های ذی‌ربط تشکیل و جلسات منظمی را برگزار کردیم تا در تدوین و اجرای برنامه ها، هماهنگی و انسجام ایجاد شود.

وی با اشاره به  شعاری که توسط  کارگروه ورزش و جوانان برای چهلمین سال پیروزی انقلاب در نظر گرفته شد اشاره کرد و گفت:  نام امسال را چهل سال ورزش، چهل سال افتخار به تصویب رسید.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی ادامه داد: بر اساس همین عنوان، مجموعه ای متنوع از فعالیت ها و  دستاوردها در حوزه ورزش و جوانان در غالب های رسانه ای  تدوین و تنظیم کردیم.

وی ادامه داد : در این ارتباط جشنواره هایی با رویکرد تبلیغی و ترویجی را در حوزه عکس ورزشی ، نماهنگ های ورزشی که همه فدراسیون های ورزشی، ادارات کل استان ها  و سایر بخش های مرتبط با ورزش طراحی کردیم.

دکتر احمدی افزود : برای ایجاد هماهنگی ،برنامه ها رادر غالب دستور العمل های اجرایی را برای فدراسیون های ورزشی و برای ادرات کل ورزش و جوانان  ارسال کردیم.

او در بخش دیگری از سخنانش از بهره برداری  بیش از ۵۲۰ طرحی ورزش در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در سطوح ملی، استانی و روستایی خبر داد و افزود: طبق تاکید وزارت ورزش و جوانان طرح هایی که آماده بهره برداری است را تا بهمن ماه و تا پایان سال افتتاح خواهیم کنیم.

معاون وزیر ورزش و‌جوانان همچنین با اعلام برگزاری مسابقات ورزشی بین المللی به میزبانی ۱۷  فدراسیون گفت: فدراسیونهایی چون بوکس، بدمینتون، ووشو،اسکواش، تکواندو، تیروکمان، دوومیدانی، سوارکاری، ژیمناستیک، شطرنج، کاراته، کشتی ، وزنه برداری ، گلف و... برگزار کننده رقابتهای بین المللی هستند.

او گفت:حضور این کشورها پیام روشنی برای جامعه  جهانی دارد  و توانمندی کشورمان را برای میزبانی را نشان می دهد.

دکتر احمدی افزود: تلاش کرده ایم  برنامه های ورزشی فدراسیون ها را با رویکرد مشارکت مردمی پیکیری کنیم .

وی تاکید کرد : اطمینان دارم ورزش در این ایام یک حوزه پیشگام خواهد بود و قطعا برنامه نشاط بخشی را خواهیم داشت.

دکتر عبدالحمید احمدی تاکید کرد:با توجه به مصادف شدن این ایام با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) دقت های لازم در خصوص برنامه ها مد نظر قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب برنامه های فرهنگی پیروزی انقلاب اسلامی جامعه وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۲۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است

جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است گفت: توزیع عادلانه زیرساخت های ورزشی اصلی بسیار مهم و کلیدی است که موجب رشد و توسعه ورزش در سطح استان می شود.

وی اضافه کرد: برای تحقق این مهم،‌ توسعه زمین چمن های مصنوعی در روستاها و نقاط محروم و کم برخوردار در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های مهم این اداره، ساخت مکان های ورزشی در شهرک های اقماری است که متاسفانه آنگونه که باید و شاید در سال های گذشته به آن توجه نشده است.

وی یادآور شد: همچنین در سال جاری برای تامین اعتبار خرید تجهیزات تخصصی هیات های ورزشی اقدام کرده ایم تا شاهد توسعه هیات های ورزشی و عملکرد بهتر آنها باشیم.

این مسوول با اشاره به زیرساخت های موجود در استان، ادامه داد: هم اکنون ۲۰۰ مکان ورزشی در سطح استان فعال است که اغلب در اختیار هیات های ورزشی و بخش خصوصی قرار دارد هرچند این تعداد فضا و مکان ورزشی در سطح استان کافی نیست.

وی با بیان اینکه اغلب این فضاهای ورزشی در مناطق شمالی یا غرب شهر واقع شده است، اضافه کرد: مناطق جنوبی شهر از مکان های مورد نیاز ورزشی بی بهره است که باید چاره اندیشی لازم در این زمینه صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب» بررسی می‌شود
  • ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند