Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@19:21:30 GMT

عدالت‌محوری در اقتصاد مقاومتی مدنظر قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۲۱۲۹

عدالت‌محوری در اقتصاد مقاومتی مدنظر قرار گیرد

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر خدایاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، عصر امروز، 26 دی ماه، در مراسم اختتامیه جشنواره طراحی پوستر اقتصاد مقاومتی، که در محل خانه مطبوعات استان برگزار شد، با اشاره به اینکه 147 کانون فرهنگی و هنری در ارومیه مشغول به فعالیت هستند، اظهار کرد: 82 کانون مستقر در شهرستان‌ها نیز فعالیت دارند که جمعا 246 کانون را پوشش می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: نوع توسعه‌ای که در زمان گذشته در کشور دنبال می‌کردیم، ظاهرا کشور را به سمت شکوفایی پیش می‌برد، ولی این کار با اتکا به دیگران صورت می‌گرفت.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی سه شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را مطرح کرده است، خاطرنشان کرد: اگر استقلال را تفسیر کنیم، چیزی جز اقتصاد مقاومتی از آن نمی‌توان برداشت کرد و باید در راستای تحقق این سه هدف تلاش کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی تاکید کرد: نمی‌خواهیم با فاصله طبقاتی، اقتصاد مقاومتی را داشته باشیم و تمامی مردم باید همراه با هم رشد کنند و از این تضاد طبقاتی که ممکن است به گسترش شکاف‌های طبقاتی بینجامد، فاصله بگیریم و اقتصادی درون‌زا، برون‌نگر و ملی است که بازار 500 میلیونی را هدف قرار داده و مردمی باشد و همچنین عدالت‌محور بودن و رشد و تنفس عموم آحاد جامعه اسلامی باید در اقتصاد مقاومتی مدنظر قرار گیرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن اقتصاد مقاومتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۲۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده

 احسان جهانبخش  در دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل گران اقتصاد مقاومتی که در سالن همایش هتل کوثر ارتش برگزار شد، با اشاره به اینکه از ابتدای کرونا تاکنون ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی توسط بسیج سازندگی احداث شده است، اظهار کرد: در حالی که قرار بود ۲۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث شود، اما با مشارکت مردم با ۲۰ میلیارد تومان توانستیم ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث کنیم.
وی تاکید کرد: تمام اهداف و اقدامات سپاه و بسیج سازندگی در راستای تولید و تحقق فرامین مقام معظم رهبری است.
مسئول بسیج سازندگی لرستان با اشاره به فعالیت صندوق قرض الحسنه بسیج سازندگی، گفت: ۸۱۲ صندوق قرض‌الحسنه و ۱۴ تعاونی در استان فعالیت دارند که پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ را به جامعه هدف انجام می‌دهند.
 جهانبخش با اشاره به اینکه یک گلخانه ۳ هزار و ۲۰۰ متر در قالب دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در حال احداث است، گفت: این گلخانه که یک کارگاه آموزشی و تولیدی است ظرف شش ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
وی بیان کرد: همچنین یک واحد کارگاه اسانس گیری ۴۰۰ متری که مربوط به خوشه گیاهان دارویی است توسط بسیج سازندگی استان در حال احداث است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح