Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی یوسفی جمارانی عصر چهارشنبه در جلسه فوق العاده مدیریت بحران فیروزکوه که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: بنا بر اعلام سازمان هواشناسی، بارش برف در این شهرستان از ساعت 2 تا 4 بامداد فردا(پنجشنبه) ادامه خواهد داشت و از ساعت 10 صبح مجدداً با شدت بیشتری آغاز خواهد شد و تا روز جمعه تداوم می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه از نیمه شب فردا (پنجشنبه) شاهد وزش شدید باد به همراه کاهش دما تا 15 درجه زیر صفر خواهیم بود افزود: پیش بینی می شود دمای هوای شهرستان فیروزکوه، روز شنبه به 20 درجه زیر صفر نیز برسد.
این مقام مسئول تصریح کرد: تمامی ماشین آلات و نیروهای راهداری شهرستان آماده باش هستند و 5 کامیون نیز جهت برف روبی دستی در مواقع ضروری به این مجموعه کمک خواهد کرد.
یوسفی جمارانی ضمن تاکید بر بازگشایی مسیرهای روستایی ابراز کرد: مقداری سوخت جهت استفاده در مواقع ضروری بالاخص در روستاهای فاقد گاز به دهیاری ها تحویل خواهد شد.
وی خبر داد: مجموعاً 170 تن شن و نمک، 16 دستگاه ماشین آلات نظیر گریدر، لودر و افزون بر 170 نیرو توسط شهرداری های فیروزکوه و ارجمند آماده باش هستند.
یوسفی جمارانی همچنین تاکید کرد: اکیپ های نجات هلال احمر در پایگاه های امین آباد، سرانزا و شهر فیروزکوه و نیروهای اورژانس آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند و ذخایر دارویی شهرستان نیز تکمیل است.
وی اظهار داشت: تمامی دستگاه های خدمات رسان اعم از برق، گاز، آب و فاضلاب شهری و ... آماده رفع مشکلات احتمالی در مواقع بحران هستند ضمن اینکه تمامی مرخصی های پرسنل اداری و خدماتی شهرستان در سه روز آینده لغو می شود.
رئیس ستاد مدیریت بحران فیروزکوه با بیان اینکه 100 هزار لیتر نفت و گاز و همین میزان نفت سفید در ذخایر سوخت شهرستان موجود است اضافه کرد: 4 نانوایی و 5 تاکسی تلفنی در سطح شهر فیروزکوه به طور 24 ساعته خدمات ارائه خواهند داد.
این مقام مسئول بیان داشت: باید با شهرستان های مجاور تعامل داشته باشیم تا هر چه بهتر بتوانیم بحران های احتمالی را کنترل و از بروز حادثه جلوگیری کنیم.
وی تصریح کرد: با توجه به شرایط گردنه بشم در محور فیروزکوه - سمنان در صورت لزوم با پلیس راه سمنان هماهنگ و از تردد مسافران در این جاده جلوگیری خواهد شد.
یوسفی جمارانی تاکید کرد: در زمان بارش برف و لغزندگی جاده از تردد تمامی خودروهای فاقد زنجیر چرخ در مسیرهای مواصلاتی جلوگیری خواهد شد.
به گزارش ایرنا، فیروزکوه با آب و هوایی کوهستانی در 120 کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.؛ این شهرستان با جمعیتی بالغ بر 33 هزار نفر دارای دو بخش مرکزی و ارجمند با 59 روستا می باشد؛ فیروزکوه با 420 کیلومتر مسیر اصلی و فرعی محور اتصال سه استان تهران، مازندران و سمنان است.
تهرام/9897 // 6139
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها پلیس راه درآمد شهرداری مدیریت بحران نفت و گاز جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۲۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد هواشناسی مدیریت بحران اصفهان را به حال آماده باش درآورد

 مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به هشدار سطح زرد هواشناسی به همه دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان استان اعلام آماده باش داد.

منصور شیشه فروش عصر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در ادامه بارش های همرفتی اخیر، فعالیت سامانه بارشی دیگری از اکنون تا ساعات پایانی شب در شهرستان های نایین، اردستان، خوروبیابانک، ورزنه، نطنز،شهرضا، دهاقان، سمیرم، انارک، مهاباد وچوپانان آغاز خواهد شد.

وی افزود: با توجه به انباشت رسوبات در مسیر رودخانه ها و دهانه پل ها و مستعد بودن شرایط سیلابهای محلی در این مناطق، نیروهای عملیاتی و تجهیزات دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان برای کنترل حوادث ناشی از سیلاب، طوفان، آبگرفتگی معابر و جاده ها در حالت آماده باش هستند.

شیشه فروش گفت: به نهادهای راهداری، شهرداری، پلیس راه، جمعیت هلال احمر، شرکت‌های آزادراهی، امداد خودرو، اورژانس، شرکت‌های گاز، آب، برق، آب منطقه ای و فاضلاب، دهیاری‌ها و ستاد مدیریت بحران فرمانداری‌ها در این زمینه توصیه های لازم ارائه شده است.

وی افزود: تخلیه اضطراری سکونتگاههای روستاهای در معرض خطر سیل در مناطق تحت تاثیر این سامانه بارشی ضروری است.

شیشه فروش ادامه داد: استحکام‌بخشی سازه‌ها، توقف نکردن در مسیر رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی، تخلیه رسوب و نخاله‌ها از دهانه پل‌ها، کنترل سکونت‌های روستایی در معرض خطر سیل، حفاظت محصولات و سازه های کشاورزی گلخانه ها واحدهای دام و طیور و شبکه های آب و گاز و رعایت اصول ایمنی در استفاده از وسایل گرمازا باید مورد توجه قرار بگیرد.

بر اساس هشدار مرکز پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور، رنگ زرد برای آگاهی بخشی، رنگ نارنجی برای حفظ آمادگی و رنگ قرمز برای اقدام است.

به گزارش ایرنا، بر اساس پیش بینی هواشناسی اصفهان، بارش‌های همرفتی همراه با صاعقه و تگرگ در مناطق مختلف استان تا نیمه اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

بارش‌های فروردین ماه امسال به بیش از ۶ هزار هکتار مزارع اصفهان خسارت وارد کرد.

شامگاه سه شنبه پنج اردیبهشت نیز شدت بارش های رگباری در مناطق شمال و شرق اصفهان جاری شدن سیلاب، آبگرفتگی معابر، تخریب منازل مسکونی و خسارت به برخی جاده ها را بدنبال داشت.

در بارش‌های همرفتی، هوایی که با گرمایش فوق‌العاده زیاد سطح زمین گرم شده است، به ارتفاعات بالا می‌رود و ناگهان سرد می‌شود. در نتیجه بخار آب همراه این توده هوا متراکم می‌شود و باران به‌شدت می‌بارد. باران‌های همرفتی بیشتر با طوفان‌ همراه است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هشدار زرد هواشناسی مدیریت بحران اصفهان را به حال آماده باش درآورد
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • مدارس یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • آماده باش کامل اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد