Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@08:03:40 GMT

طرح های ورزشی با سرعت تکمیل شود

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۲۲۱۲

طرح های ورزشی با سرعت تکمیل شود

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: تلاش برای به سرانجام رساندن طرح ها خوب است اما باید با سرعت بیشتری نسبت به تکمیل آنها اقدام شود.

محسن جهانشیر روز چهارشنبه در بازدید از طرح های در دست ساخت شهرستان نهاوند اظهار داشت: تکمیل و تجهیز اماکن و زیرساخت‌های ورزشی اولویت نخست دستگاه ورزش استان همدان است و امیدواریم شهرستان ها نیز با جدیت این سیاست اجرایی را پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: شهرستان ها باید در تامین اعتبار مالی برای فراهم سازی زیرساخت های مناسب برای ورزش استان تلاش کنند و نیاز به حمایت مسئولان داریم.
جهانشیر حضور سرزده در شهرستان ها و نظارت دقیق بر پیشرفت فیزیکی طرح های عمرانی در دست ساخت را از برنامه های اصلی خود دانست.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان با لزوم برخورداری نهاوند از خوابگاه ورزشی گفت: برخورداری از خوابگاه برای کسب امتیاز میزبانی های ملی و فراملی بسیار حایز اهمیت است و اقدام کارشناسانه در این زمینه انجام می شود.
رییس اداره ورزش و جوانان نهاوند نیز با اشاره به اینکه این شهرستان 40 هیات ورزشی دارد گفت: در رشته های مختلف ورزشی حایز رتبه های کشوری و حتی بین المللی در بخش انفرادی و تیمی هستیم.
مهرداد سعدی نژاد افزود: توسعه متوازن رشته های ورزشی و حمایت از تیم ها و استعدادهای نخبه را همواره هدف اصلی می دانیم.
وی اضافه کرد: نهاوند از زیرساخت های ورزشی خوبی برخوردار است و با تکمیل و راه اندازی مجموعه ورزشی بانوان نهاوند، سالن باستانی مجموعه ورزشی علیمرادیان، استخر سرپوشیده شهرک طالقانی و سالن ورزشی روستای قلعه قباد پیشرفت قابل توجهی در سرانه فضای ورزشی این شهرستان خواهیم داشت.
نهاوند با بیش از هشت هزار ورزشکار سازمان یافته در 105 کیلومتری جنوب استان همدان واقع شده است.
7520/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش عمراني طرح هاي ورزشي نهاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۲۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح ورزش ‌و مردم در خوزستان

ایسنا/خوزستان طرح ورزش و مردم با شعار صبح با نشاط، عصر مفرح با ورزش در استان خوزستان اجرا می‌شود.

جلسه طرح ملی ورزش و مردم در اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان برگزار شد. این طرح به ساماندهی فعالیت ورزشی شهروندان، زیر نظر مربیان مجرب در طول ایام هفته به صورت مستمر و در ساعات اولیه روز (صبحگاهی) و عصر (عصرگاهی ) در اماکن ورزشی و در فضایی که از قبل آماده سازی و مهیا شده است، می پردازد.

به گزارش ایسنا، فاز اول این طرح به مدت ۶ ماه در ۷۰۰ مکان ورزشی سراسر کشور آغاز می‌شود.

طرح ورزش و مردم به صورت مستمر، در ۶ روز هفته اجرا می شود، ضمن این که در هفته نیز یک روز ترجیحا پنج شنبه به برگزاری یک رویداد رقابتی خانواده محور اختصاص دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طرح آمایش سرزمینی ورزش در کرمانشاه در حال انجام است
  • آبرسانی به روستای کهریز صلاح‌الدین نهاوند
  • رفع مشکل آب روستای کهریز صلاح‌الدین نهاوند
  • ◄ افزایش تصادفات رانندگی به دلیل خرابی جاده های کرمانشاه به نهاوند و همدان به اسدآباد
  • بازگردانده نشدن ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی
  • کاهش ۲۰ درصدی کشت چغندرقند در نهاوند
  • آغاز طرح ورزش ‌و مردم در خوزستان
  • عدم برگشت ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی
  • کاهش ۲۰ درصدی کشت چغندر قند در شهرستان نهاوند
  • بهره مندی ۳۸۴ بیمار اُتیسمی در همدان از خدمات آموزشی و حمایتی