Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@23:58:46 GMT

واکنش رئیس بارسا به شایعات جدایی والورده

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۲۲۶۷

واکنش رئیس بارسا به شایعات جدایی والورده

به نظر می رسد که سرمربی کنونی بارسا فصل بعد دیگر در این تیم حضور نخواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، پس از رایکارد و پپ گواردیولا دیگر هیچ مربی دیگری نتوانسته است بیش از سه فصل در بارسلونا دوام بیاورد. تیتو ویلانووا به دلیل بیماری سرطان نتوانست فصل را به اتمام برساند و سپس از دنیا رفت. بعد از او تاتا مارتینو و لوئیس انریکه نیز به ترتیب یک و سه فصل روی نیمکت بارسا دوام آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فشار سنگین هدایت تیمی بزرگ مثل بارسا و انتظارات فراوانی که از این باشگاه وجود دارد، طبعا موجب خستگی ذهنی هر مربی می شود. چندی پیش ادعا شد، والورده به اطرافیان خود گفته است که فصل بعد دیگر در بارسا نخواهد ماند و با کسب هر نتیجه ای کناره گیری خواهد کرد. قرارداد او برای فصل بعد مشروط است و هر طرف که قصد ادامه همکاری نداشته باشد، باید غرامتی را پرداخت کند.

 

 

 

 

در واکنش به این شایعات، جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا به نشریه اسپورت گفت:«شکی نداریم که والورده فصل بعد هم سرمربی تیم خواهد بود. بر سر این موضوع به توافق خواهیم رسید. والورده مورد اعتماد کامل باشگاه است. او فرد باهوشی است و به سبک بازی بارسا آشنایی دارد. ما از نحوه مربیگری او رضایت داریم.»

 

بارسلونا ارنستو والورده (سرمربی) جوزپ ماریا بارتومئو (مدیرعامل)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا ارنستو والورده سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۲۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب رئیس بارسا تأیید کرد: ژاوی می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، روز چهارشنبه بالاخره پس از گمانه‌زنی‌های فراوان جلسه باشگاه بارسلونا برای تعیین تکلیف آینده ژاوی بر روی نیمکت تیم برگزار شد.

ژاوی در هفته‌های اخیر چندین بار به‌صورت مستقیم اعلام کرده بود که قصد تغییر تصمیمش و ماندن در بارسلونا را ندارد اما در روزهای گذشته او نظر او کمی تغییر کرد و درنهایت در جلسه‌ای که چهارشنبه با دکو و سپس خوان لاپورتا برگزار شد، او تصمیمش را عوض کرده است.

طبق گفته موندو دپورتیوو لاپورتا فردا در یک کنفرانس مطبوعاتی ماندن ژاوی و برخی برنامه‌های آینده باشگاه را اعلام می‌کند. با این حال رافا یوسته زودتر از لاپورتا در مصاحبه‌ای خبر ماندن ژاوی را تایید کرد.

او گفت:«ژاوی می‌ماند. او نظرش را تغییر داده و در باشگاه می‌ماند. او واقعا در اینجا خوشحال است. دکو و بقیه اعضای هیئت‌مدیره ۱۰۰ درصد به ژاوی اعتماد دارند. این موضوعی تضمین‌شده است. ما هرگز برای هیچ مربی دیگری مذاکره نکرده‌ایم و گزینه اول‌مان برای فصل آینده خود ژاوی بود.

ژاوی می‌خواهد پروژه‌اش در بارسا را ارتقا دهد و برای اهداف بزرگ‌تری بجنگد. من مشتاق هستم ژاوی را در حال مربی‌گری در اسپاتیفای نوکمپ ببینم.»

دیگر خبرها

  • نایب رئیس بارسا تأیید کرد: ژاوی می‌ماند
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی
  • بارتومئو بالاخره اعتراف کرد: بله، اشتباه کردم
  • الکلاسیکو باید تکرار شود
  • طوفان خشم لاپورتا‎:‌‏ ال‌کلاسیکو تکرار شود!‏
  • ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند
  • وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فده والورده + عکس
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس