Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@04:46:46 GMT

فیلم «موسی(ع)» پروانه ساخت گرفت

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۲۲۷۲

فیلم «موسی(ع)» پروانه ساخت گرفت

تهران - ایرنا - شورای صدور پروانه ساخت در جلسه اخیر خود با ساخت سه فیلمنامه از جمله فیلم «موسی(ع)» موافقت کرد.

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، فیلمنامه های «موسی (ع)» به تهیه‌کنندگی مصطفی مزرعتی حسن آبادی، کارگردانی و نویسندگی معین عنایتی نوش آبادی با موضوع انیمیشن موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در جلسه اخیر شورای پروانه ساخت با فیلمنامه های «بی صدا، حلزون» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته و کارگردانی بهرنگ دزفولی زاده و نویسندگی محمدرضا رهگذر با موضوع اجتماعی و «پیش از برخورد» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی محمد ابراهیم معیری با موضوع اجتماعی موافقت شد.
جلسه شورای پروانه ساخت فیلم های سینمایی با حضور اکثریت اعضای شورا؛ مسعود نقاش زاده، محمود اربابی، حسن بلخاری، منوچهر شاهسواری و مازیار میری برگزار شد.
جمال شورجه و حسین کرمی از دیگر اعضای شورا در این جلسه حضور نداشتند.
فراهنگ**9246**1418

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي سينما انيميشن موسي ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۲۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افخمی: آغاز «هفت» از هفته آینده/ اولین فیلم علمی- تخیلی‌ام را می‌سازم

بهروز افخمی در گفت‌وگو با ایرنا گفت: پخش سری جدید برنامه «هفت» از هفته آینده شروع می‌شود. امیدوارم که این برنامه بتواند تاثرگذاری همیشگی خود را داشته باشد.

افخمی نخستین اثر سینمایی علمی – تخیلی خود را می‌سازد

افخمی در عین حال از ساخت نخستین اثر علمی – تخیلی خود بر اساس داستانی از میخائیل آفاناسیویچ بولگاکُف؛ نویسنده، پزشک و نمایشنامه‌نویس مشهور روسی در نیمه نخست قرن بیستم که مشهورترین اثر او مرشد و مارگاریتا، از شاهکارهای ادبی قرن بیستم است، به نام «دل سگ» خبر داد.

وی اظهار داشت: خود داستان، یک داستان علمی - تخیلی است که در زمان حاضر مشغول نوشتن سناریوی آن هستم.

امسال تهیه‌کنندگی می‌کنم

افخمی همچنین درخصوص دو اثر سینمایی که پیشتر از ساخت آنها برای جشنواره فجر امسال خبر داده بود، گفت: این کارها هنوز قطعی نشده است. ممکن است تهیه‌کنندگی کنم و بنابراین فکر نمی‌کنم امسال به سمت کارگردانی بروم چرا که ساخت این اثر علمی – تخیلی، کل سال من را درگیر می‌کند و نوشتن فیلمنامه آن دست‌کم سه، چهار ماه زمان می‌برد.

کارگردان فیلم «صبح اعدام» اسفند سال گذشته با اعلام این خبر که برای فیلمسازی روی دو موضوع شاهنامه و غزه مشغول کار و تحقیق است، گفته بود: موضوع «داریوش مهرجویی» را هم مدنظر دارم که اول باید مستندش ساخته شود. ممکن است رمانش را هم بنویسم و بعد سراغ ساخت فیلم سینمایی با این سوژه بروم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نمایش فیلم‌های درام و فانتزی در فصل نهم ششمین پاتوق فیلم کوتاه
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • ۵ فیلم‌نامه مجوز ساخت گرفتند/ رسول صدرعاملی «زیبا صدایم کن» را می‌سازد
  • «زیبا صدایم کن» صدرعاملی مجوز ساخت گرفت
  • صدور پروانه ساخت برای ۵ فیلم‌ سینمایی
  • عکس| چهره کمتر دیده شده الناز شاکردوست در یک فیلم سینمایی
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت با ۵ فیلم‌نامه/ صدرعاملی مجوز گرفت
  • رسول صدرعاملی «زیبا صدایم کن» را می‌سازد
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ۵ فیلم‌نامه
  • افخمی: آغاز «هفت» از هفته آینده/ اولین فیلم علمی- تخیلی‌ام را می‌سازم