Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-29@06:29:41 GMT

داعش مسئولیت انفجار در منبج را بر عهده گرفت

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۲۲۷۳

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله انفجاری در شهر منبج که در حین گشت‌زنی‌ نیروهای آمریکایی به وقوع پیوست را بر عهده گرفت.

در پی وقوع انفجار در رستوران «قصر الأمراء» واقع در شهر منبج ۱۰ نفر کشته شده‌اند.

خبرگزاری هاوار گزارش داد که قربانیان این انفجار از منطقه مذکور با استفاده از یک هلی‌کوپتر آمریکایی منتقل شده و خبری از سرنوشت آنها در دست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبرگزاری اعلام کرد که از چهار سرباز آمریکایی که مورد اصابت این انفجار قرار گرفتند، ‌دو سرباز کشته شده‌اند. 

برخی منابع پیشتر اعلام کردند که هنگام گشت نظامی نیروهای آمریکا انفجاری در شهر منبج سوریه رخ داده است.

اسپوتنیک نیز به نقل از منابع محلی گزارش داد در حالی که رهبران شورای نظامی محلی و اعضای گروهی ناشناس در رستوران قصر الأمراء حضور داشتند، این انفجار در نزدیکی بازار منبج رخ داد.

شورای نظامی منبج تأکید کرد که این انفجار نزدیکی گشت نظامی ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا که در حال گشت‌زنی در شهر بوده است، رخ داد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: داعش انفجار در منبج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۲۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن بیش از ۵۰۰ نظامی اوکراینی در شبانه روز گذشته

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از تداوم تلفات نظامی ارتش اوکراین در نبردهای ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه در گزارش روزانه خود اعلام کرد که در درگیری در محور دونتسک، نیروهای مسلح اوکراین بیش از ۲۲۰ نیروی نظامی خود را از دست داد. همچنین ۲ تانک ارتش اوکراین نیز در این درگیری منهدم شدند.

بنا به گزارش وزارت دفاع روسیه، نیروهای روسیه موفق شدند مواضع خود را در محور آودیوکا، بهبود بخشند. ارتش اوکراین حدود ۲۵۵ نیروی نظامی خود را در این محور از دست داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در درگیری در محور دونتسک جنوبی، نیروهای مسلح روسیه سه حمله ارتش اوکراین را دفع کردند. ارتش اوکراین بیش از ۶۰ نیروی نظامی خود را از دست داده بود.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که پدافند هوایی این کشور ۲۱۰ پهپاد و ۲۱ موشک هیمارس ارتش اوکراین را سرنگون کرد.

کد خبر 6063769

دیگر خبرها

  • مقابله پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم
  • روسیه: ۱۳۱ پهپاد اوکراینی منهدم شدند
  • هلاکت یک سرکرده داعش در عراق
  • انفجار مهیب در حیفا
  • 2 مصدوم در پی انفجار مین در آذربایجان غربی
  • کشته شدن بیش از ۵۰۰ نظامی اوکراینی در شبانه روز گذشته
  • انفجار گاز در منزل مسکونی در تبریز با ۱۰ مصدوم
  • ترکیه: هیچ همکاری نظامی با اسرائیل نداریم
  • ۱۰ مصدوم بر اثر انفجار گاز در آخمقیه تبریز + فیلم
  • انفجار گاز یک منزل مسکونی در آخمقیه تبریز