Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@23:07:16 GMT

بزرگترین نیروگاه خورشیدی استان بوشهر احداث می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۲۳۰۳

بزرگترین نیروگاه خورشیدی استان بوشهر احداث می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران استان بوشهر اظهار داشت: برای اجرای این پروژه ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود که اشتغال زایی خوبی نیز در پی خواهد داشت.

وی افزود: شهرستان دشتی بهترین موقعیت برای سرمایه گذاری در حوزه نیروگاههای خورشیدی دارد و تاکنون نیز در این حوزه کارهای خوبی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری بیان کرد: همچنین تلاش داریم دو نیروگاه خورشیدی ۱۰۰ کیلو واتی با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال نیز در دهه فجر به بهره برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه هزینه زمین در شهرک صنعتی به نصف کاهش پیدا کرده است، گفت: زیر ساخت های شهرک صنعتی آماده است و در این مدت کوتاه چندین سرمایه گذار جذب شده است.

فرماندار دشتی یادآور شد: در زمینه مدیریت مصرف نیز تلاش های خوبی در سطح شهرستان صورت گرفت و دشتی اولین شهرستانی بود که ستاد مدیریت مصرف در آن تشکیل و نتایج خوبی نیز حاصل شد.

لازم بذکر است خبرنگاران استان بوشهر از اولین نیروگاه ۱۰۰ کیلو واتی شهرستان دشتی بازدید کردند.

کد خبر 4515202

منبع: مهر

کلیدواژه: برق دشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۲۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت شهرستان دشتی در حوزه‌های مختلف معرفی شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی بعد از ظهر سه شنبه در نشست هماهنگی و امضای تفاهم نامه ساخت مستند تلویزیونی «اهل ایران» در محل فرمانداری شهرستان دشتی با حضور نماینده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، گفت: شهرستان دشتی از ظرفیت‌های مختلفی در زمینه‌های گوناگون برخوردار است.

شهرستان دشتی را یک شهرستان آبی خاکی دانست و افزود: ظرفیت شهرستان دشتی در حوزه‌های تاریخی، علمی و فرهنگی، جهاد و شهادت، فقاهت، کشاورزی، معادن و صنایع و نیز جاذبه‌های تاریخی و گردشگری احصاء و معرفی شود.

وی از آمادگی مجموعه فرمانداری جهت تهیه و ساخت مستند «اهل ایران» و همکاری با مجموعه صدا و سیمای جمهوری اسلامی در این زمینه خبر داد.

تهیه کننده و کارگردان برنامه مستند «اهل ایران» گفت: مستند «اهل ایران» مستندی است که اهل ایران را به تصویر می‌کشد.

اسماعیل حسینی گفت: اهل ایران که در این مستند به تصویر کشیده می‌شوند کسانی هستند که با امکاناتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی برای آنها فراهم کرده توانسته‌اند با همت خود و بهره گیری از علم و خلاقیت خود به نقطه‌ای برسند که باعث افتخار باشند.

وی افزود: به طور کلی معرفی شهرستان دشتی از جنبه‌های مختلف به مردم ایران از اهداف تهیه مستند اهل ایران است که از شبکه مستند پخش خواهد شد.

تفاهم نامه ساخت مستند «اهل ایران» بین فرماندار دشتی و نماینده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید

کد خبر 6080213

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات اتاق اصناف کشاورزی در خاتم
  • ظرفیت شهرستان دشتی در حوزه‌های مختلف معرفی شود
  • افتتاح بلوک دوم گازی نیروگاه قدس سمنان
  • چشم ایران به برق خورشید روشن می‌شود؟
  • همدان صاحب ۳ نیروگاه خورشیدی جدید می‌شود
  • شهرک نیروگاه خورشیدی در همدان ایجاد می‌شود
  • جانمایی سه نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۱۳۵ مگاوات در همدان
  • آئین تجلیل از همسران شهدای دشتی و تنگستان برگزار می شود
  • برق نیمی‌ از خانه‌ها خورشیدی می‌شود
  • امکان تامین نیمی از مصرف برق خانگی با انرژی خورشیدی