Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبر استقلالی‌ها لبریز شد.

طرفداری- سرانجام آن چیزی که انتظار می‌رفت آشکار شد و همانطور که پیش‌بینی می‌شد هوای آنتالیا همچنان سرد و بارانی است. بازیکنان استقلال با اشاره به این موضوع و استفاده از لفظ «دروغگو» به این وضع اعتراض کردند و نسبت به عدم پرداخت حقوق خود هم شاکی هستند.

بازیکنان استقلال با انتشار پست‌های مشترک اینستاگرامی به عدم تحقق وعده‌ها و اردوی آنتالیا اعتراض کردند و نوشتند:

با سلام خدمت هواداران خوب تيم بزرگ استقلال
ما بازيكنان در مقابل نام بزرگ استقلال چيزي نيستم ، اگر حرفي هم زده ميشه فقط براي موفقيت بيشتر تيمه تا كي بايد بشنويم ، درباره اتفاقات خوب صحبت كنيم ، ولي فقط و فقط حرف .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چيزي كه مديران خوب ياد گرفتن ، قرار دادن ما بازيكنان مقابل شما عزيزان است. از حق و حقوق خودمون گذشتيم براي آمادگي هر چه بيشتر بدون هيچ گونه دريافتي حاضر به شركت در تمرين شديم ولي حتي به حداقل وعده اي كه به ما بعد از ٤ ماه پول نگرفتن دادند عمل نكردند . اردوي قطر رو به دلايل نامعلوم لغو كردن و به هواي سرد و باروني انتاليا آوردن و همه چيز رو خوب جلوه دادن
ما دستمون به جايي نميرسه .
با اين پست خواستيم صداي خودمون رو به گوش شما هوادارا كه سرمايه اصلي اين باشگاه هستين برسونيم كه همه شنيدها در حد حرفه .اگر قراره كسي كاري براي باشگاه بزرگ استقلال بكنه بايد خالصانه و مخلصانه باشه ، نه براي شهرت !!!!!
خدمت اقای وزیر باید عرض کنيم ، وقتی مدیر عامل ايرانسل براي پرداخت پول ، با باشگاه استقلال موضع دارد ،دیگر توقعی جز این نداریم و وضعیتی بهتر از این نخواهیم داشت

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۲۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست وزیر پاکستان: چشم ما را روشن و دلمان را شاد کردید

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان که در صدر هیئتی صبر امروز به پاکستان سفر کرده است، در نشست خبری با نخست وزیر پاکستان (شهباز شریف) شرکت کرده و پاسخگوی اصحاب رسانه شدند.

نخست وزیر پاکستان در ابتدای این نشست خبری ضمن خوش‌آمدگویی متفاوت نخست وزیر پاکستان به رئیس‌جمهور ایران اظهار کرد: «چشم ما روشن؛ دل ما شاد»

وی افزود: بعد از انتخاب دولت جدید پاکستان برای اولین بار است که یک مقام عالی‌رتبه به کشور ما می‌آید و این موجب افتخار ماست.

شهباز شریف با بیان اینکه امروز در جلسه با رئیس‌جمهور ایران درباره مسائل مختلف منطقه‌ای و جهانی تبادل نظر کردیم، ادامه داد: ایران نخستین کشوری بود که در سال ١٩٤٧ میلادی، پاکستانِ مستقل را به رسمیت شناخت.

نخست وزیر پاکستان بیان کرد: در روابط اقتصادی به ویژه تجارت دوجانبه در زمینه همکاری‌های مربوط به حوزه انرژی فعالیت خواهیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه در سال ۲۰۰۹ که به تهران آمدم در نشستی که برای اقبال برگزار کردید شرکت کردم و ما هم در پنجاب نشست فردوسی را اجرا کردیم و یک شهر را در لاهور به نام فردوسی نامگذاری کردیم، اظهارکرد: در زمینه فقه و حقوق تبحر دارید و در راه پیشرفت جلو می‌روید.

شهباز شریف همچنین ادامه داد: پاکستان و ایران نگران وضعیت مردم غزه هستند و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند. از همه کشورهای جهان درخواست می‌کنیم برای پایان گرفتن هر چه سریع‌تر جنایات در غزه همکاری کنند.

نخست وزیر پاکستان تأکید کرد: راه‌حل عادلانه و تفصیلی برای مسئله فلسطین ضروری است؛ پاکستان پشتیبانی از فلسطین را مشروط نمی‌کند و به همکاری با ایران تا تشکیل کشور فلسطین آزاد به پایتختی قدس ادامه می‌دهد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • هوای تهران بارانی و سالم است
  • هشدار بزرگ لهستان درباره حمله نظامی روسیه به همسایگان/وضعیت وخیمی در انتظار اوکراین است
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس
  • نخست وزیر پاکستان: چشم ما را روشن و دلمان را شاد کردید
  • امتناع بازیکنان از امضا و چالش بزرگ خطیر/ استقلال در خطر سقوط!
  • روز‌های بارانی و طوفانی در انتظار یزد
  • هوای بارانی در راه مازندران
  • حمله گواردیولا به سران فوتبال انگلیس: به خاطر حق پخش، تیم من را نابود کردید!
  • هوای بارانی تهران از روز دوشنبه