Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با بیان این‌که فعالیت سازمان‌های مردم نهاد منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود، گفت: ظرفیت ‌ های بسیار بزرگی در استان وجود دارد که در صورت استفاده از آن‌ها با کمک سمن‌ها شاهد کاهش معضلات اجتماعی و ریشه کنی بیکاری خواهیم بود .     به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، بدرشکوهی در حاشیه بازدید از سازمان‌های مردم نهاد "خیریه آبشار عاطفه‌ها" و "موسسه خیریه نورهمای رحمت" اظهار کرد: هر هفته  به مراه معاونان و کارشناسان این اداره کل، از دو سازمان مردم نهاد در استان بازدید کرده و در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفته و در جهت مرتفع کردن مشکلات سازمان‌های مردم نهاد تلاش می کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     وی افزود: یکی از مهمترین کارکردهای سازمان‌های مردم‌نهاد، در حوزه اجتماعی بوده و می‌توانند با فعالیت‌های مستمر و موثر، اثرگذاری بالایی در جامعه داشته‌ باشند .     مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی اظهار کرد: برخی از  اماکن در اختیار نهاد های عمومی و دولتی هستند که بلااستفاده مانده و در حال تخریب هستند و اگر ما بتوانیم از ظرفیت این اماکن استفاده کرده و سمن‌ها  را در یک مکان بهتری مستقر کنیم، بهتر می‌توانیم به اهداف خود برسیم.     وی با بیان این‌که باید در زمینه توانمند سازی افراد اقدامات موثری انجام گیرد، خاطرنشان کرد: مهارت آموزی نقش بسیار مهمی در کاهش بیکاری دارد .         بر اساس این گزارش؛ موسسه خیریه نور همای رحمت مهر استان توسط برخی از پزشکان مجرب تبریز در راستای کاهش مشکلات درمانی و بهداشتی افراد بی بضاعت راه اندازی شده است که این موسسه قبلاً با عنوان جوادالائمه فعالیت می‌کرده و امروز پروانه فعالیت خود را دریافت کرده و به صورت رسمی شروع به فعالیت کرد .     جذب دانش آموزان نخبه از بین خانواده‌های ضعیف جامعه و حمایت تحصیلی دانش آموزان و رسیدگی به مشکلات معیشتی خانواده و رفع مشکلات پزشکی و درمانی خود و خانواده از اهداف این موسسه است .     همچنین خیریه آبشار عاطفه‌ها از سال ۹۵ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده و بیش از ۴۰۸ خانوار تحت پوشش این خیریه هستند که کمک‌های مالی، درمانی، سبد غذایی و کمک‌های تحصیلی برای افراد بی بضاعت ارائه می‌کنند.   
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آذربایجان شرقی آسیب های اجتماعی اجتماعی و فرهنگی جامعه مردم نهاد جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۲۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاتوق معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری زمین

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از ساماندهی کلونی آسیب که معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری زمین ایجاد کرده بودند، خبر داد.

به گزارش ایرنا، احمد احمدی‌ صدر روز دوشنبه با اشاره به اجرای طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق تهران اظهار کرد: طی اجرای این طرح سراسری که به مدت ۱۵ روز در پایتخت به اجرا در می‌آید، نقاط گوناگون کلونی آسیب در نقاط مختلف شهر مورد ساماندهی قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: یکی از این نقاط آسیب مربوط به محل زندگی معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری یک زمین بایر در محدوده خیابان فدائیان اسلام جنوب، نبش خیابان زنگنه بود.

احمدی‌صدر ادامه داد: به همت گشت حامی شهر این سازمان، گشت فوریت‌های اجتماعی منطقه ۱۶، عوامل ناحیه ۳ منطقه ۱۶ و با همکاری ایستگاه آتش نشانی بعثت این کلونی معتادان متجاهر برچیده شد.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: فردی که در این کلونی حضور داشت و پاتوقی برای خود و دیگر معتادان متجاهر فراهم کرده بود مورد ساماندهی قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: افزایش مدت زمان نگهداری معتادان متجاهر به یکسال طرح جدید پلیس برای جمع آوری معتادان متجاهر

دیگر خبرها

  • کاهش بیش از ۳۰ درصدی سرقت در ایام نوروز در قزوین
  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره فعالیت نهاد امدادرسانی برای آوارگان فلسطینی
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۵ سال توفیقات فراوانی داشته است
  • افزایش شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه اعتیاد را کاهش می‌دهد
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی یزد به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • حکم قضات منجر به آسیب تولید یا اشتغال نشود
  • اجرای طرح آموزشی توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • پاتوق معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری زمین