Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@04:25:01 GMT

پیروزی آسان سپاهان با دو ترکیب

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۲۴۵۶

پیروزی آسان سپاهان با دو ترکیب

شاگردان امیرقلعه نویی در دیدار تدارکاتی برابر امیدهای سپاهان به برتری سه بر صفر دست یافتند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان که خود را برای حضور در اردوی ترکیه آماده می کند، امروز در دیداری دوستانه به مصاف امیدهای باشگاه رفت و موفق شد با نتیجه سه بر صفر در این بازی به پیروزی دست یابد.


گل های سپاهان در این دیدار توسط مهدی کیانی، عزت الله پورقاز و جلال الدین علی محمدی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید تا شاگردان امیرقلعه نویی پیش از سفر به ترکیه در یک دیدار تدارکاتی ساده به پیروزی رسیده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قرار است سپاهان در اردوی ترکیه سه دیدار تدارکاتی هم پشت سر بگذارد و با آمادگی برای شروع نیم فصل دوم به ایران بازگردد.


امیرقلعه نویی سرمربی سپاهان در نیمه اول دیدار برابر امیدهای باشگاه از علی کیخسروی، خالد شفیعی، عزت پورقاز، حسن جعفری، سعید آقایی، مهدی کیانی، مهرداد محمدی، رضا دهقانی، ولادیمیر کومان، علی قربانی و سجاد شهباززاده استفاده کرد و در نیمه دوم نفرات زیر را راهی میدان کرد تا تمام نفرات خود را در شرایط مسابقه قرار داده باشد.


علی کیخسروی، داوود رجبی، محمد ایرانپوریان، عزت پورقاز، خالد شفیعی، حامد بحیرایی، جلال علی‌محمدی، حسین پاپی، بختیار رحمانی، محمد کریمی و ساسان انصاری.

فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۲۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان

زی‌سان: دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. 
بازی رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. در پنج باززی آخر دو تیم سهم سپاهان سه پیروزی و سهم پرسپولیس یک پیروزی بوده و یک بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. 

tags # پرسپولیس ، سپاهان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد!
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • احتمال تقابل دو قدرت فوتسال آسیا/ حفظ رکورد یا انتخاب مسیر آسان؟