Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور از آمادگی این ستاد برای پذیرش خارج از نوبت دانشجویان مناطق زلزله‌زده کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد، حجت الاسلام محمد خادمی، دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور از آمادگی این ستاد برای پذیرش خارج از نوبت دانشجویان مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خادمی با اشاره به اعلام آمادگی این ستاد در سال گذشته برای پذیرش ویژه این دانشجویان در صورت مساعدت استانداری کرمانشاه و مسئولان استان گفت: امسال نیز در بیست ودومین دوره ازدواج دانشجویی آمادگی لازم برای پذیرایی ویژه از این عزیزان را خواهیم داشت و تمام ظرفیت‌های لازم برای اعزام خارج از نوبت دانشجویان مناطق زلزله زده کرمانشاه را فراهم می‌کنیم و می‌توانیم برای آن‌ها یک کاروان ویژه در نظر بگیریم.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور اظهار کرد: در بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی همسفر تا بهشت حدود ۳۰ هزار نفر به مشهد مقدس مشرف خواهند شد که تا این لحظه بیش از ۱۵ هزار زوج ثبت نام کرده‌اند که ثبت نام بیش از ۱۴ هزار زوج مورد تایید سامانه قرار گرفته است.

وی بیان کرد: ثبت نام بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی از ۲۰ ام آبان ماه سال جاری آغاز شده و اعزام دانشجویان از سراسر کشور تا اواخر اسفندماه ادامه دارد.

خادمی اظهار کرد: تاکنون رتبه اول در ثبت نام ازدواج دانشجویی را تهران با ۲۱۸۸ زوج به خود اختصاص داده است و پس از آن اصفهان با ۱۵۶۳ زوج و یزد با ۹۴۹ زوج در رتبه‌های دوم و سوم هستند.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور اظهار کرد: در ۵ کاروان اول که تا کنون در این دوره اعزام کردیم، اعزام استانی نداشتیم و عموما به صورت انفرادی ثبت نام کردند؛ در واقع اولین اعزام کاروانی ۲۷ دی ماه، از استان اصفهان با تعداد ۳۰۰ زوج خواهد بود؛ هم چنین در ۳۰ دی ماه استان مازندران با تعداد ۳۰۰ زوج به صورت کاروانی به مشهد اعزام خواهند شد که برای آنان برنامه ‏های ویژه‌ای خواهیم داشت.

وی خاطر نشان کرد: اعزام کاروان‌ها از ۹ دی ماه آغاز شده است که تا کنون این ستاد میزبان شش کاروان با مجموع ۱۱۷۲ زوج بوده است و تا تاریخ ۲۱ اسفند ماه ۱۸ کاروان دیگر هم به مشهد اعزام خواهند شد.

خادمی گفت: مراسم همسفر تا بهشت سال ۹۷ تفاوت‌هایی ملموس و محسوس نسبت به ۲۱ دوره قبل دارد؛ با تدابیر صورت گرفته در این دوره، تمام زوج‌ها در یک مکان مستقر می‌شوند، در حالی که در دوره‌های قبل در هتل‌های مختلف بودند. همچنین برنامه‎های فرهنگی آموزشی مختلفی با سطح کیفی بالا برای دانشجویان در نظر گرفته شده است که در عین حال که جنبه آموزشی دارد بسیار مفرح است.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور درباره بسته‌های فرهنگی که به زوج‌ها هدیه داده می‌شود، افزود: در این دوره برای زوج‌ها بسته‌هایی در نظر گرفته شده که متناسب با دوره برگزاری به آن‌ها هدیه می‌شود؛ بسته‌هایی با مساعدت آستان قدس رضوی آماده شده است، همچنین بسته‌هایی با همکاری شهرداری تدارک دیده می‌شود، که در اختیار زوج‌های دانشجو قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: در این دوره از بهترین اساتید حوزه خانواده و روان‌شناسی دعوت شده تا زوجین دانشجویی که از شهر‎های مختلف راهی این سفر می‎شوند بتوانند با دستی پر زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

خادمی در پایان افزود: تاکنون ستاد ازدواج دانشجویی افتخار میزبانی و استفاده از سخنرانی‎های اساتید برجسته کشوری از جمله حجت الاسلام صالحی، حجت الاسلام ماندگاری، حجت الاسلام سرلک، دکتر شاهین فرهنگ و دکتر بانکی پور را داشته است.





ا

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ازدواج دانشجویی در مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۲۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات پذیرش، اعزام و بازگشت ۲۶۰ زائر حج در فرودگاه بین‌المللی زاهدان اعلام شد

مهدی خسروی بنجار  بیان کرد: عملیات پذیرش، اعزام و بازگشت عمره گزاران در سال ۱۴۰۳ از چهارم اردیبهشت ماه جاری در فرودگاه بین المللی زاهدان انجام خواهد شد.

وی افزود: پیرامون این موضوع کمیته تسهیلات عملیات پذیرش، اعزام و بازگشت عمره گزاران در فرودگاه بین‌المللی زاهدان با هدف تبادل نظر دست‌اندرکاران و ارکان این عملیات برگزار شد تا خدمات مطلوب‌تری ارائه شود.

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان ادامه داد: اداره کل فرودگاه‌های این استان از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی کرده و با فراهم کردن امکانات خدمات تسهیلات و تجهیزات مورد نیاز مسافران امید داریم بتوانیم در سایه این عملیات رضایت نسبی عمر گزاران را به دنبال داشته باشیم.

وی اظهار کرد: این عملیات پس از ۹ سال وقفه در قالب سه کاروان توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر با ۲۶۰ مسافر انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • افزایش حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • جزئیات پذیرش، اعزام و بازگشت ۲۶۰ زائر حج در فرودگاه بین‌المللی زاهدان اعلام شد
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند