Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه سمنان از افزایش حدودا سه برابری اعزام کاروان‌های دانشجویی راهیان نور در سمنان خبر داد و گفت: پارسال هزار و ۱۰۰ نفر از دانشجویان این استان به سفر راهیان نور رفتند و امسال این تعداد به هزار و ۳۰۰ نفر می‌رسد.

به گزارش ایسنا، دکتر مسعود نصیری زرندی در نشست قرارگاه علم الهدی ویژه اعزام راهیان نور دانشجویی که با حضور مسئولان نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان، رؤسای دانشگاه‌ها و مسئولان سپاه و بسیج برگزار شد افزود: اعزام دانشجویان به سفر راهیان نور از ۱۵ اسفند آغاز می‌شود و تا ۲۵ اسفندماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس قرارگاه علم الهدی با بیان اینکه نسل کنونی دوران هشت ساله جنگ تحمیلی را درک نکرده است گفت: برگزاری اردوهای سرشار از معنویت راهیان نور یکی از فعالیت‌های ماندگار شدن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس است که برای نسل امروز بسیار مهم و ضروری است.

دکتر نصیری تصریح کرد: این حرکت گسترده و عظیم، کمترین کاری است که می‌توان در مقابل مجاهدت و جانفشانی‌های شهدا و همچنین فداکاری‌های خانواده های آنان انجام داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه سمنان منطقه سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۲۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان زیارتی زائراولی‌های کربلای معلی ازشهرجدیدرامشار

باهمت خیرین، هیات مدیره شهرجدیدرامشارواداره تبلیغات اسلامی هامون تعداد۴۵زائراولی ازشهرجدیدرامشاربه کربلای معلی به صورت زمینی اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • اعزام کاروان زیارتی زائراولی‌های کربلای معلی ازشهرجدیدرامشار
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار می‌شود
  • بهره‌مندی ۵ کاروان حج تمتع استان سمنان از مدیران جوان
  • افزایش ۵۰ درصدی تعرفه گذاری خدمات پرستاری