Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: رئیس پلیس راه جنوب استان فارس گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو ال۹۰ با یک دستگاه وانت نیسان در محور فراشبند به فیروزآباد، ۲ نفر کشته و ۵ نفر مجروح شدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، به نقل از معاونت اجتماعی فرمانده انتظامی فارس، سرهنگ حمدالله هوشمندی افزود: ماموران پلیس راه جنوب استان با دریافت خبری از وقوع یک تصادف در محور فراشبند به سمت فیروزآباد مطلع و بلافاصله برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه جنوب استان ادامه داد: با حضور ماموران در محل مشخص شد این تصادف بین یک دستگاه ال۹۰ با ۵ نفر سرنشین با یک دستگاه وانت نیسان به وقوع پیوسته که منجر به فوت راننده و یکی از سرنشینان ال۹۰ و مصدومیت ۵ تن دیگر از سرنشینان هر دو خودرو شده است.

هوشمندی با بیان اینکه کارشناس پلیسراه علت این تصادف را انحراف به چپ از جانب راننده ال۹۰ اعلام کرده اند، گفت: پلیس با رفتار های پر خطر و تخلفات رانندگی که باعث به خطر افتادن جان سایر رانندگان می شود برخورد شدید و قانونی می کند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

حکم اعدام قاتل قربان باباپور بابلی اجرا شد پدر مست عروس به جای داماد در اتاق حجله به دخترش تجاوز کرد! زنده شدن ناگهانی زن مرده در سردخانه + جزییات بی آبرویی دیگر در شبکه من و تو / خوردن استفراغ توسط دختران بلوچ + جزییات دختر رزمی کار شهرستانی پسر پلید تهرانی را ادب کرد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا آرایشگاه زنانه راز شومی داشت که بسته شد ؟ این پیرزن فقط 22 سال دارد! + عکس های باورنکردنی همه از این مرد وحشت داشتند / او در آبادان فقط شلیک می کرد + عکس جزییات تکه و پاره کردن دختر بچه در لواسان توسط سگ از زبان خودش !+عکس های تکاندهنده زیر لباس های خاص این زن چه رازی وجود داشت/ شرم پلیس از بازرسی بدنی + عکس خبرنگار زن تلویزیون ایران در آمریکا دستگیر و شکنجه شد / روسری را از سرش برداشتند !+ عکس عکس جسد مرد بدشانس در جزیره قشم / تریلی بدون راننده فاجعه آفرید مهندس پرواز را از داخل هواپیما بیرون کشیدم / ریسک بالایی بود + فیلم گفتگو تکرار/ آتش سوزی وحشتناک مدرسه ای در خرمشهر+ جزییات

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث پلیس تصادف اخبار حوادث تصادف خودرو مجروح کشته فارس عکس فیلم دختر زن مرد قاتل دار تجاوز ایران همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۲۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های های پزشکی فارس اظهار کرد: با اعلام گزارش واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در محور نی ریز جاده قطرویه، اول گردنه چاه سبز، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: در این حادثه ۲ نفر بر اثر شدت جراحات قبل از رسیدن آمبولانس جان خود را از دست داده بودند و ۴ نفر هم مصدوم شدند.

مرادیان تصریح کرد: مصدومان این حادثه به بیمارستان شهدای سلامت نی ریز انتقال داده شدند.

او اضافه کرد: برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • ۷ کشته و ۲۰ مجروح در مسابقات اتومبیلرانی| یک کودک در میان کشته‌ها بود
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید