Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سیف الدین عبدالله» وزیر امور خارجه مالزی روز چهارشنبه اعلام کرد که کابینه دولت این کشور در نشستی تائید کرده است که مجوز ورود برای هیچ هیات اسرائیلی به منظور شرکت در مسابقات ورزشی و یا رویدادهای دیگر در مالزی صادر نشود.

به گزارش ایرنا، وی افزود که هیات دولت مالزی همچنین تصمیم گرفته است که براساس موضع قوی حمایت از فلسطین و فلسطینی ها ، در آینده هیچ رویدادی را که اسرائیل در آن شرکت داشته باشد، میزبانی نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه مالزی تاکید کرد که کابینه این کشور ماه گذشته در مورد ممنوعیت ورود ورزشکاران اسرائیلی به مالزی برای شرکت در مسابقه های پاراشنای جهانی 2019 تصمیم نهایی را گرفت و بر موضع خود قاطع است.

مالزی که روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی ندارد، یک حامی اصلی و مهم مردم مظلوم فلسطین در داخل این کشور و همچنین در مجامع بین المللی است.

دولت مالزی ماه گذشته، همچنین در بیانیه ای اعلام کرد که 'قویا' مخالف تصمیم استرالیا درخصوص تغییر سفارتش در اراضی اشغالی به بیت المقدس است.

ماهاتیرمحمد نخست وزیر مالزی همچنین پیشتر اعلام کرد که این کشور مجوزهای لازم برای ورود ورزشکاران اسرائیلی به مالزی و شرکت آنها در مسابقات شنای پارای جهانی 2019 را که در شهر کوچین برگزار می شود، صادر نخواهد کرد.

قرار است مسابقات قهرمانی پاراشنای جهان 2019 در روزهای سوم تا 14 مرداد 1398 ( 25 جولای تا 4 آگوست 2019) در شهر کوچین مالزی برگزار شود.

این مسابقات یکی از اصلی ترین مسابقات انتخابی ورودی بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مالزی اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۲۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوان موتو مجومرد قهرمان مسابقات والیبال آزاد جام رمضان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، تیم والیبال رضوان موتو مجومرد در رده سنی آزاد در مسابقات جام رمضان شهرستان اشکذر موفق شد در یک رقابت حساس و نفس‌گیر در دیدار پایانی در حالیکه دو دست اول را از دست داده بود، سه دست پایانی را با برد پشت سر گذاشته و به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد.  تیم مجومرد در مرحله نیمه نهایی با شکست دادن تیم اشکذر مدافع عنوان قهرمانی به مرحله نهایی راه پیدا کرده بود.  در پایان این مسابقات بعد از مجومرد تیم‌های ابراهیم آباد و اشکذر به ترتیب بر سکو‌های دوم و سوم قرار گرفتند.  این مسابقات با حضور هشت تیم به میزبانی دهیاری رستاق در سالن ورزشی شهدای بندر آباد برگزار شد.  همچنین تیم والیبال نونهالان مدرسه امیدان مجومرد در جمع شش تیم شرکت کننده به مقام قهرمانی رسید.

دیگر خبرها

  • تنیس مقدماتی جهان - مالزی؛ برتری پسران ایران مقابل هنگ کنگ
  • مقام سازمان ملل: تحمیل قحطی در غزه، جنایت جنگی است
  • آنروا: اسرائیل مانع کمک‌رسانی به شمال غزه می شود
  • وال‌استریت‌ژورنال: پیروزی اسرائیل بر حماس دور از دسترس است
  • وال‌استریت‌ژورنال دست آمریکا را درباره رفح رو کرد!
  • وال‌استریت‌ژورنال: آمریکا در پشت‌پرده با عملیات اسرائیل در رفح موافق است
  • وال‌استریت‌ژرونال: آمریکا در پشت‌پرده با عملیات اسرائیل در رفح موافق است
  • رضوان موتو مجومرد قهرمان مسابقات والیبال آزاد جام رمضان
  • ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به بازار‌های بین‌المللی
  • هشدار ورود لباس مبدل‌های دانش‌بنیانی به اقتصاد کشور