Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@10:58:27 GMT

سریال 7200 کارت ملی در خراسان شمالی باطل شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۲۷۵۷

سریال 7200 کارت ملی در خراسان شمالی باطل شد

علی زاهدی نیا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اینک این تعداد کارت ملی که تا پایان سال 96 و قبل آن صادر شده اند در ادارات ثبت احوال موجود است که متقاضیان آنها برای دریافت کارت ملی هوشمند خود مراجعه نکرده اند.
وی افزود: سری و سریال کارت های قبلی این افراد در سامانه ثبت احوال باطل شده و بنابراین این افراد در دریافت خدمات از دستگاه های اجرایی و بانک ها دچار مشکل می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زاهدی نیا گفت: اطلاعات این افراد هم اینک در دستگاه های اجرایی قابل دریافت نیست و امکان احراز هویت وجود ندارد و بنابراین نمی توانند خدمات لازم را که نیازمند داشتن کارت ملی است از دستگاه ها دریافت کند.
وی با اشاره به ارسال سه دوره پیامک و تماس تلفنی با این افراد، اظهار داشت: در مجموع 9 هزار و 400 نفر برای دریافت کارت خود مراجعه نکرده بودند که با اطلاع رسانی انجام شده دو هزار و 200 نفر نسبت به دریافت کارت خود اقدام کردند.
مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی افزود: افراد باقی مانده باید با مراجعه به محل ارائه درخواست خود اعم از ادارات ثبت احوال، پست و یا دفاتر پیشخوان نسبت به فعال کردن سری و سریال کارت های خود در سامانه ثبت احوال اقدام کنند تا امکان بهره مندی از خدمات برای آنها فراهم شود.
وی یادآور شد: هم اینک برای 83 درصد از جمعیت 663 هزار و 629 نفر بالای 15 سال این استان کارت ملی هوشمند صادر شده است.
به گفته مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی صدور کارت ملی هوشمند از سال 91 شروع شده که آخرین مهلت آن اسفندماه 97 می باشد.
خراسان شمالی 863 هزار نفر جمعیت دارد.
ط/ 6042
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها پیامک خراسان شمالی دستگاه های اجرایی کارت ملی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاع‌نگاشت دریافت نسخه چاپی و رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، داوطلبان شرکت‌ در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ می‌توانند با ملاحظه اطلاع‌نگاشت (اینفوگرافیک) دریافت نسخه چاپی و رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، به صورت تصویری با چگونگی اقدام برای رفع نقص کارت شرکت در آزمون آشنا شوند.

دیگر خبرها

  • اطلاع‌نگاشت دریافت نسخه چاپی و رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
  • نود متقاضی خانواده دارای سه فرزند در شیروان، زمین دریافت می‌کنند
  • عکس| طناز طباطبایی در فیلم جدید کارگردان یاغی
  • بلاخره نام پدر از کارت ملی حذف می‌شود ؟
  • حضور طناز طباطبایی در فیلم جدید کارگردان سریال یاغی
  • نام پدر از کارت هوشمند ملی حذف می‌شود؟
  • طناز طباطبایی در فیلم جدید کارگردان یاغی | عکس
  • ثبت احوال : نام پدر از کارت ملی حذف نمی‌شود
  • نام پدر از کارت ملی حذف نمی‌شود
  • نام پدر از کارت هوشمند ملی حذف نمی‌شود