Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان پارس آباد مغان با اشاره به تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی پارس‌آباد گفت: این بیمارستان که وعده بهره‌برداری آن برای سال آینده داده شده بود دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد. ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان پارس‌آباد، علی علایی عصر امروز در جمع خبرنگاران در پارس‌آباد اظهار داشت: افتتاح و بهره‌برداری بیمارستان 160 تختخوابی شهرستان که به دلیل کسورات جزئی و کمبود اعتبار به سال آینده موکول شده بود، با پیگیری و جذب اعتبار 10 میلیاردی عملیات تکمیل آن تسریع و در دهه فجر امسال به صورت کامل مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیمارستان جامع در رشت تاسیس می‌شود‌کلینیک‌های درمانی در بیمارستان ولیعصر(عج) اراک افتتاح می‌شوندسرپرست وزارت بهداشت: ساخت بیمارستان 600 تختخوابی گرگان در برنامه قرار دارد

وی با اشاره به تکمیل و راه‌اندازی این بیمارستان بزرگ در شهرستان پارس‌آباد،‌افزود: هر چند افتتاح بیمارستان شهدا بخش عمده‌ای از مشکلات درمانی شهرستان پارس آباد را مرتفع کرده بود اما همچنان حوزه بهداشت و درمان شهرستان نیازمند تکمیل و تجهیز مراکز درمانی بوده و این شهرستان حدود 300 تخت بیمارستانی کسری دارد.

فرماندار شهرستان پارس آباد اظهار کرد: طبق مذاکرات صورت گرفته هر گونه بحث معاوضه بیمارستان امام خمینی(ره) و بیمارستان جدید شهدا منتفی است و به زودی از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان برای بیمارستان جدید نیرو جذب خواهد شد.

علایی با بیان اینکه هم‌اکنون نیاز مبرمی به تخت بیمارستان در سطح شهرستان قابل محسوس و پیگیری است،‌اظهار کرد: در این زمینه تمام تلاش ما بر این است تا با تکمیل و راه‌اندازی هرچه سریع‌تر بیمارستان 160 تختخوابی پارس‌آباد که یکی از پروژه‌های بزرگی درمانی و حوزه سلامت استان نیز به شمار می‌رود این مشکلات را در سریع‌ترین زمان برطرف‌سازی کنیم.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۲۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید

هدایت‌الله عبدی زاده مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان  در گفت وگو با خبرنگاران گفت: طی یکسال گذشته با تلاش و پیگیری‌های انجام شده تجهیزات پزشکی و آمبولانس مرکز درمانی کسری خریداری شده است.

 به گفته او پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری آبادان که از سال ۹۲ کلنگ زنی شده بود به ۹۸ درصد رسیده است.

وی اظهارکرد: این بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی کاملا تخصصی و ۶ اتاق عمل، آی سی یو، ان آی سی یو، سی سی یو دارد که با بهره‌برداری از آن جنوب استان تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی قرار می‌گیرند.

او گفت: بیمارستان ۸۶ تختخوابی آبادان با حدود ۱۱۰ سال قدمت فرسوده است بنابراین تکمیل بیمارستان کسری آبادان به عنوان مرکز درمانی جایگزین ضروری است.

عبدی‌زاده به صرف بیش از چهار هزار میلیارد ریال برای ساخت این بیمارستان اشاره و تصریح کرد: حدود ۴۵۰ نیروی مورد نیاز این بیمارستان از طریق آزمون و بکارگیری نیروهای بیمارستان قدیم جذب شدند.

ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی تامین اجتماعی آبادان در زمینی به مساحت ۳.۵ هکتار و زیربنای ۱۶ هزار متر مربع از سال ۱۳۹۲ آغاز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • پیشرفت فاز نخست طرح بیمارستان مهاباد به ۶۲ درصد رسید
  • افتتاح بیمارستان دامپزشکی در شهرستان اردل
  • بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی رشت تا پایان امسال تجهیز می‌شود
  • تکمیل طرح پمپاژ دایجوند با تزریق ۷۰ میلیارد ریال اعتبار
  • بررسی روند توسعه سامانه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در چایپاره