Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نیرو اعلام کرده که امسال بارور کردن ابرها یکی از اولویت های این وزارتخانه در خراسان جنوبی است.به گزارش بلاغ،درمیان و خوسف، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی روز سه شنبه در جمع اهالی روستاهای معصوم آباد و کوشه سفلی شهرستان خوسف افزود: سال گذشته پروژه بارورسازی ابرها در خراسان جنوبی اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بارور کردن ابرها فقط 20 درصد روی نزولات آسمانی و افزایش آن تاثیر دارد گفت: اخیرا 2 نظر مخالف در دولت در حال شکل گیری است، وزارت نیرو آمادگی خود را برای بارور کردن ابرها اعلام می کند اما هواشناسی آن را علمی نمی داند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: این اختلاف نظرها در دولت شایسته نیست و باید به اساتید فرهیخته دانشگاه ها مراجعه کرد زیرا اساتید و دانشجویانی هستند که این مشکل را حل کنند.

وی با اشاره به اینکه باید گره از مشکلات مردم گشوده شود اظهار داشت: سال گذشته با پیگیری های انجام شده از سوی مقام معظم رهبری، 200 میلیون دلار اعتبار از صندوق توسعه ملی برای اجرای طرح های آبخیزداری اختصاص یافت.

حجت الاسلام عبادی گفت: هم اکنون 40 سازه آبخیزداری در استان در دست احداث است که از جمله آن می توان به بند آرک میناباد اشاره کرد.

وی بیان کرد: خراسان جنوبی مجری طرح های آبخیزداری بوده است و هیچ محدودیتی برای اجرای این طرح ها در استان وجود ندارد و در هر نقطه از استان که احساس شود، این طرح ها اجرا می شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: گردشگری و صنایع دستی یکی از راهکارهای اشتغال است، صنایع دستی سرمایه زیادی نمی خواهد و با اندک هزینه ای درآمد زایی دارد و حتی می توان به عنوان شغل مکمل از آن بهره برد.

وی گفت: اگر صنایع دستی را گسترش دهیم شاید بتوان در چند ماه هزاران نفر را از بیکاری نجات داد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۲۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی،بعدازظهر ۶ اردیبهشت، ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیرو‌های طالبان مواجه می‌شوند.

این افراد به‌دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیرو‌های طالبان مبنی بر رفع سوءتفاهم پیش آمده، به مذاکره می‌پردازند.

پس از چند ساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور بازگردانده شدند.


دیگر خبرها

  • بازگشت ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور
  • هشدار نارنجی ادامه بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد
  • آماده‌باش هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد