Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : به دنبال وقوع چند فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو در سطح شهرستان کرمانشاه، پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: ماموران انتظامی کرمانشاه با افزایش گشت و انجام تحقیق فراوان توانستند اعضای یک باند ۳ نفره را که به صورت ماهرانه‌ای اقدام به سرقت لوازم و قطعات خودرو می‌کردند، شناسایی و دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براری افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ۱۸ فقره سرقت محتویات داخل خودرو، ۱۱ فقره سرقت قطعات خودرو و ۳ فقره سایر سرقت‌ها اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه همچنین از معرفی متهمان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

وی در پایان از جدیت پلیس برای کشف سرقت‌های انجام شده خبر داد و گفت: خود مردم نیز باید در مراقبت از اموالشان نهایت جدیت را به خرج دهند .

 

 

انتهای پیام/د

وقوع چند فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو در سطح شهرستان کرمانشاه

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۲۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق با ۳۵ فقره سرقت

آفتاب‌‌نیوز :

سردار یحیی الهی امروز، ۲۶ اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت قطعات داخل خودرو در خرم‌آباد، پیگیری موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مأموران آگاهی خرم‌آباد با اقدامات و رصدهای اطلاعاتی یک سارق سابقه‌دار و ۶ مالخر را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: در ادامه روند تحقیقات و بازسازی صحنه‌های جرم سارق تاکنون به ۳۵ فقره انواع سرقت محتویات خودرو اعتراف و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سردار الهی ضمن اشاره به کشف مقادیری اموال مسروقه در این رابطه و تحویل آن‌ها به مالباختگان از شهروندان خواست، وسایل نقلیه خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، سوئیچ‌مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، قفل‌سوئیچی و سایر وسایل تأخیری و بازدارنده تجهیز نمایند و هرگونه مورد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی تا دستگیری سارقان با بیش از ۴۰ فقره سرقت در فارس
  • دستگیری باند سارقان قطعات و لوازم خودرو در زابل
  • سارقان آجیل و خشکبار و اماکن در آذربایجان شرقی دستگیر شدند
  • دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر
  • ۱۰ فقره سرقت در پرونده سارق قطعات
  • دستگیری فعال غیرمجاز ارزی در تبریز
  • دستگیری سارق با ۳۵ فقره سرقت
  • کشف ۳۱ فقره سرقت قاب زاپاس پرادو در بابلسر
  • دستگیری باند سارقان حرفه‌ای در رشت
  • دستگیری متهمان سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در تربت حیدریه