Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان از واژگونی سرویس مدرسه در مسیر کرمان به «اختیار آباد» با یک کشته و شش زخمی خبر داد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، محمدحسین مصدق روز چهارشنبه افزود: ساعت 13 ظهر امروز واژگونی خودرو پژو 405 به عنوان سرویس مدرسه حامل دانش آموزان پسرانه دوره اول دبیرستان به اورژانس 115 گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: دو دستگاه آمبولانس فوری به محل اعزام شد اما یکی از دانش آموزان سرنشین این خودرو در دم فوت کرده بود.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در این حادثه پنج دانش آموزان 13 تا 15 ساله و راننده سرویس مدرسه پس از اقدام های اولیه درمانی به مرکز درمانی شهید باهنر کرمان اعزام شدند.

شهر اختیار آباد در فاصله 15 کیلومتری حومه غربی کرمان واقع است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

حکم اعدام قاتل قربان باباپور بابلی اجرا شد پدر مست عروس به جای داماد در اتاق حجله به دخترش تجاوز کرد! زنده شدن ناگهانی زن مرده در سردخانه + جزییات بی آبرویی دیگر در شبکه من و تو / خوردن استفراغ توسط دختران بلوچ + جزییات دختر رزمی کار شهرستانی پسر پلید تهرانی را ادب کرد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا آرایشگاه زنانه راز شومی داشت که بسته شد ؟ جزییات تکه و پاره کردن دختر بچه در لواسان توسط سگ از زبان خودش !+عکس های تکاندهنده تکرار/ آتش سوزی وحشتناک مدرسه ای در خرمشهر+ جزییات این پیرزن فقط 22 سال دارد! + عکس های باورنکردنی زیر لباس های خاص این زن چه رازی وجود داشت/ شرم پلیس از بازرسی بدنی + عکس عکس جسد مرد بدشانس در جزیره قشم / تریلی بدون راننده فاجعه آفرید مهندس پرواز را از داخل هواپیما بیرون کشیدم / ریسک بالایی بود + فیلم گفتگو همه از این مرد وحشت داشتند / او در آبادان فقط شلیک می کرد + عکس خبرنگار زن تلویزیون ایران در آمریکا دستگیر و شکنجه شد / روسری را از سرش برداشتند !+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث پزشکی حادثه اخبار حوادث علوم پزشکی کشته عکس واژگونی سرویس مدرسه عکس فیلم دختر زن مرد قاتل دار تجاوز ایران همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۲۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات

به گزارش صدای ایران،کورش سبزعلی اظهار کرد: ساعت ۸:۳۰ امروز (۵ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۲۵ موضوع وقوع آتش‌سوزی در دبیرستان دوره اول دخترانه اسماء در منطقه صنعتی کارون در کوی مجاهدین اطلاع‌رسانی شد و بلافاصله دو خودروی اطفای حریق، یک دستگاه خودروی امداد و نجات به همراه ۹ آتش‌نشان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه به دلیل اتصال برق کولر رخ داده است، افزود: این حریق بعد از نیم ساعت مهار شد و خوشبختانه مصدومی نداشته است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: خسارت این حادثه در حد دودگرفتی اتاق مدیر مدرسه و وارد شدن خسارت به وسایل اداری بوده است.

دیگر خبرها

  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور
  • رقابت ۱۲ هزار و ۷۷۸ دانش‌آموز کرمانی در ماراتُن کنکور
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • وقتی نبود سرعت گیر در خیابان مالک اشتر شمالی کرمان جان دانش آموزان را نشانه گرفت + فیلم