Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - دانشگاه علمی کاربردی و فرماندهی انتظامی کردستان با هدف همکاری های آموزشی، تفاهم نامه علمی پژوهشی در قالب شروع بکار مرکز علمی کاربردی نیروی انتظامی امضا کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس دانشگاه علمی و کاربردی کردستان روز چهارشنبه در نشست امضای این تفاهم نامه، اظهار داشت: با تاسیس مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی و وجود پتانسیل دانشگاه و ظرفیت استان، این مرکز می تواند در جذب دانشجو و تعریف رشته های جدید و کاربردی و حل برخی از مشکلات مردم مفید باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیمور جوادی افزود: با توجه به تخصص و تجربه پرسنل این مرکز، می توان از این ظرفیت برای برگزاری دوره های کوتاه مدت و پودمان های تخصصی استفاده کرد که این هدف نیازمند فضای فیزیکی مناسبی است.
فرمانده انتظامی کردستان هم با ابراز خرسندی از این همکاری علمی و بین بخشی گفت: نیروی انتظامی بیش از یک دهه است که در زمینه های علمی موفقیت هایی را کسب کرده و ارتباط خوبی با دانشگاه دارد و از تجربه های علمی در جهت پیشگیری از جرایم بهره می گیرد.
سردار علی آزادی اظهار داشت: فرماندهی انتظامی کردستان علاوه بر حمایت از مرکز علمی کاربردی انتظامی و طرح های پژوهشی دانشگاه ها، درصدد فراهم کردن ساختمان و فضای فیزیکی مناسب برای این مرکز علمی است.
بر اساس این تفاهم نامه ، دو طرف همکاری های مشترک در تمام زمینه های علمی و تحقیقاتی با توجه به توانمندی های علمی، فنی، نیروی انسانی، اطلاعات و تجربه و تخصص خواهند داشت .
این مرکز در سال 96 تاسیس شده و اکنون روند جذب دانشجو در آن بر خلاف بعضی از مراکز دانشگاهی و آموزشی روند افزایشی دارد.
9937 / 3034

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي تفاهم نامه علمي كاربردي انتظامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۳۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم دستگیری بانوی تبریزی مربوط به اغتشاشات ۱۴۰۱ است

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی اعلام کرد ویدئوی انتشار یافته توسط رسانه‌های معاند مربوط به دستگیری یکی از لیدرهای اغتشاشات سال ۱۴۰۱ است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تبریز به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی، همزمان با اجرای طرح نور در کشور که با همکاری، همراهی و حمایت بانوان و دخترانِ عزیزِ ایران زمین با موفقیت در حال اجرا است رسانه‌های معاند با استفاده از تصاویر و ویدئوهایِ آرشیوی و بازنشر آن سعی در تشویش اذهان عمومی  دارند.

 

.

 

این مرکز افزود: ویدئو مربوط به دستگیری یکی از لیدرهایِ اصلیِ اغتشاشات سال 1401 است که اقدام به تخریب اماکن عمومی و دولتی در شهر تبریز کرد که توسط مامورینِ نسوان دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

گفتنی است روشنگری لازم نیز در آن زمان انجام گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرماندهی انتظامی کشور: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است
  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • فیلم دستگیری بانوی تبریزی مربوط به اغتشاشات ۱۴۰۱ است
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • زمان نام‌نویسی وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در رده درجه دار نیرو استخدام می‌کند
  • زمان ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت