Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-19@02:49:48 GMT

واکنش‌ها به ازدواج همسر شهید حججی +عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۳۰۹۵

واکنش‌ها به ازدواج همسر شهید حججی +عکس

رویداد۲۴ ماجرا از پیام تبریک خانواده شهید محسن حججی به همسر این شهید آغاز شد که به تازگی ازدواج مجدد کرده است.

بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی این اقدام را فرهنگ‌سازی مثبت برای اصلاح نگاه اشتباهی خواندند که همیشه در مورد ازدواج همسران شهید وجود داشته است.

پس از انتشار این پیام تبریک، بسیاری از فعالان حوزه اجتماعی، نسبت به این اقدام خانواده شهید حججی و ادواج مجدد همسر این شهید، با کامنت‌های مثبت، واکنش نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۳۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی مجدد سامانه «سنجش سلامت» از فروردین‌ماه

سرپرست سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اشاره به اینکه ۸۰ هزار دانش آموز در مدارس استثنایی و ۲۳ هزار دانش‌آموز در مدارس عادی درس می‌خوانند از رایگان شدن صد در صدی سرویس ایاب ذهاب دانش آموزان استثنایی خبر داد.

به گزارش ایسنا، الماسی در برنامه پرسشگر با بیان اینکه در تصور مردم سازمان آموزش و پرورش استثنایی متولی فقط تعلیم و تربیت کودکان با نیازهای ویژه است گفت: در اساسنامه سازمان به بحث پیشگیری، آموزش و توانبخشی با جدیت تاکید شده است.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم یک تغییر رویکرد اساسی ایجاد شد افزود: سنجش پیش از دبستان که قبلا به صورت موقت بود اکنون دائمی و در طول سال انجام می شود، قبلا کودکان شش ساله سنجش سلامت می شدند اکنون چهارساله‌ها سنجش می شوند زیرا هر چه اختلالات زودتر تشخیص داده شود امکان درمان و آماده کردن بچه‌ها برای شایستگی ورود به مدرسه بیشتر است.

معاون وزیر و سرپرست سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اشاره به اینکه قبلا تیرومرداد سنجش‌ها شروع می‌شد ادامه داد: فرصت برای مداخلات تخصصی وجود نداشت اما الان از دی ماه سال گذشته ساز و کار جدید برنامه سنجش شروع شده و بنا داریم سال آینده از مهرماه شروع کنیم؛ یعنی خانواده‌ها از مهرماه می‌توانند برای سنجش بچه‌های چهار تا شش ساله خود به مراکز جامع سنجش، آموزش، توان بخشی و مداخله بهنگام رشدی-تربیتی مراجعه کنند.

الماسی با بیان اینکه ۸۰ هزار دانش آموز در مدارس استثنایی داریم گفت: ۲۳ هزار دانش آموز هم در مدارس عادی درس می خوانند که به آن ها تلفیقی گفته می شود یعنی هوش بر عادی دارند.

وی رویکرد دیگر را خانواده محوری عنوان کرد و افزود: آموزش را به سمت خانواده پیش می‌بریم به‌نحوی‌که اولیا و مادران، نظام‌مند نسبت به اختلالی که در فرزندان تشخیص داده‌شده آموزش می‌بینند؛ آموزش در دو مسیر هماهنگ باهم توسط نیروهای متخصص و آموزگاران استثنایی، گفتاردرمان گر و کاردرمانگر به اولیاء داده می‌شود و صد در صد رایگان خواهد بود.

معاون وزیر و سرپرست سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اشاره به اینکه تا قبل از تصویب قانون، ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی بخشی را خانواده‌ها و بخشی را خود آموزش و پرورش و بخشی را خیرین تقبل می‌کردند عنوان کرد: در بعضی از استان‌ها شهرداری ها هم به ما کمک می کردند مثل شهر تهران که این کار انجام شود. یک اتفاق خیلی خوب امسال در بند «د» تبصره ۵ بودجه سال ۱۴۰۲ افتاد که در بحث توسعه حمل و نقل عمومی داخل شهری بحث ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی در کنار این موضوع قرار گرفت و حدود ۱۸۰۰۰ میلیارد تومان منابعی را در قالب انتشار اوراق در اختیار گذاشت که شهرداری با هماهنگی وزارت کشور بتواند این کارها را انجام دهد.

الماسی با بیان اینکه هرچقدر در دوره پیش از دبستان روی کودکان سرمایه گذاری کنیم کار تشخیص و رساندن بچه‌ها به شایستگی‌های لازم و پایه برای ورود به مدرسه تسهیل خواهد یافت گفت: موفقیت در نظام تعلیم و تربیت بالا می رود و هزینه ها پایین می آید.

وی اشاره کرد: برای اولین بار در دولت سیزدهم هزار نفر مجوز جذب متخصص گفتار درمان گرفته شد و ۵۰۰ نفر مشغول شدند.

معاون وزیر و سرپرست سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از خانواده‌هایی که بچه زیر شش سال دارند خواست به سامانه سنجش که از اول فروردین باز می شود ورود کنند و وقت بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام رئیسی به انتخاب مجدد پوتین به‌ رئیس‌جمهوری
  • خط پایان قاتل خانوادگی در کرمانشاه
  • عاقبت تلخ عامل قتل عام خانوادگی در کرمانشاه
  • عامل قتل عام خانوادگی در کرمانشاه خودکشی کرد
  • (تصاویر) پیام تبریک نوروز ۱۴۰۳ برای خانواده و دوستان؛ مثل شاعرها نوروز 1403 را تبریک بگویید!
  • تظاهرات مجدد خانواده‌های اسرای صهیونیست در تل‌آویو
  • پیام تبریک نوروز ۱۴۰۳ برای خانواده و دوستان؛ با این شعرها و پیام‌ها نوروز 1403 را تبریک بگویید!
  • خواستگاری برای دایی و ازدواج با خواهرزاده!
  • بازگشایی مجدد سامانه «سنجش سلامت» از فروردین‌ماه
  • پیام تبریک سال نو + عکس، متن، پیام و اس ام اس تبریک عید نوروز ۱۴۰۳