Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@16:06:46 GMT

صدرنشینی کره جنوبی و حذف فلیپین(جدول)

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۳۱۶۹

به گزارش ایلنا، در دور سوم بازی‌های مرحله گروهی از ساعت 17 امروز دو دیدار در گروه C برگزار شد تا تکلیف تیم‌های صعود کننده به دور بعدی مشخص شود.

در اولین دیدار کره جنوبی که برای صدرنشینی با تیم ملی چین در کورس بود با نتیجه دو بر صفر موفق شد این تیم را شکست بدهد و 9 امتیازی شود. در این مسابقه که درخشش سون هیونگ مین مشهود بود هوانگ(13) و مین جانه(51) گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر دیدار تیم قرقیزستان با نتیجه سه بر یک فیلیپین را شکست داد تا در رده سوم قرار بگیرد و شانس صعودش را زنده نگه دارد. در این دیدار تک گل فیلیپین را استفان شروک در دقیقه 80 به ثمر رساند. در تیم مقابل لوکس در دقایق 24، 51 و 77 گلزنی کرد.

جدول رده بندی گروه C را مشاهده می‌کنید:

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی فیلیپین تیم ملی چین تیم ملی کره جنوبی گروه C تیم ملی قرقیزستان جام ملت های آسیا 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۳۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند‌های دوم جاده‌ها در خراسان جنوبی اعتبار می‌گیرند

قناعت استاندار خراسان جنوبی در خصوص دیدار خود با مسعود شکیبایی فر رئیس امور راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت با توجه به اینکه خراسان جنوبی در مسیر دو کریدور اصلی شمال به جنوب و شرق به غرب کشور واقع شده، موضوع کیفیت محور‌های مواصلاتی در زمینه ارتقای ایمنی سفر مسافران و گردشگران، برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است.

او افزود: این دیدار با هدف پیگیری دو موضوع اساسی تخصیص اعتبارت باند‌های دوم استان و اجرای طرح بازآفرینی شهری انجام شد.

قناعت با اشاره به نتایج مطلوب این نشست، اظهار کرد: در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت موجود باند‌های دوم، محور‌های مواصلاتی و راه‌های روستایی استان، درخواست مساعدت و تخصیص اعتبارات باند‌های دوم و مصوبات سفر رئیس جمهور در این زمینه ارائه شد.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: روش‌های تأمین مالی تکمیل باند‌های دوم و استفاده از ظرفیت‌های قانونی همچون تهاتر‌ها و ماده ۵۶ در این زمینه، به جهت سرعت بخشیدن به روند اجرای کار از دیگر مباحث مطرح شده در این دیدار بود.

بیشتر بخوانید

 انجام ۲۷۰ کیلومتر عملیات برف روبی در محورهای خراسان جنوبی

او تصریح کرد: رئیس امور راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی سازمان برنامه و بودجه کشور این قول مساعد را داد که حداکثر تلاش را برای تخصیص اعتبارات باند‌های دوم استان داشته باشد.

در این دیدار که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیرکل راه و شهرسازی استان همراه بود، بر اساس گزارشی که کارشناسان دفتر راه و ترابری سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه کردند، خراسان جنوبی بیشترین عملکرد را در حوزه باند‌های دوم و طرح‌های افتتاحی در سطح کشور داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • حاجی آباد زیرکوه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • دیدار نمایندگان روسیه، پاکستان و فلیپین با خدمه‌های خود در کشتی‌ توقیفی MCS Arie
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • باند‌های دوم جاده‌ها در خراسان جنوبی اعتبار می‌گیرند
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند
  • صدر جدول طلایی شد
  • حضور کشور‌های بریکس در جشنواره فیلم مسکو
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • پرسپولیس و خاطره تلخ از آلومینیوم در جام حذفی!