Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحمزه زارع، چهارشنبه به ایرنا افزود: این اردو ها با هدف آمادگی بیشتر و استعدادیابی بازیکنان جوان، تا شروع رقابت های جهانی 2019 در چندین مرحله برگزار می شود.
وی اضافه کرد: پس از پایان اردوهای آماده سازی در نهایت ترکیب تیم ملی برای بازی های جهانی مشخص خواهد شد و می کوشیم تیمی قوی به این رقابت های مهم که کسب سهمیه پارالمپیک 2020 ژاپن هم هست، اعزام کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زارع ادامه داد: در این اردو که از بیست و هشتم دی ماه جاری لغایت چهارم بهمن ماه 97 برگزار می شود، 15فوتبالیست از سراسر کشور حضور دارند و فارس با 6 بازیکن بیشترین سهمیه را در این اردو دارد.
مربی شیرازی تیم ملی فوتبال پنج نفره نابینایان و کم بینایان اظهار داشت: علیرضا ایزدی، علیرضابخت، سامان اجرت دست، مرتضی کریمی، سید ایوب حسینی و علیرضا رضایی، بازیکنان دعوت شده از فارس هستند.
وی افزود: همچنین، سجاد مختار آبادی، محمدامین رحیم زاده، علی اصغر اکبر مقدم، مهدی طالعی، امیررضا کریم زاده، محمد نادری، محمدرضا نصرتی، آریا قهرمانی و سجاد سعید، سایر فوتبالیست های دعوت شده از دیگر استان ها هستند که زیر نظر جواد فلفلی، سرمربی تیم ملی تمرینات خود را دنبال خواهند کرد.
تیم ملی فوتبال نابینایان و کم بینایان خود را برای رقابت های آسیایی 2019 که قرار است به میزبانی کشور تایلند برگزار شود، آماده می کند.
این رقابت ها همچنین برای کسب سهمیه پارالمپیک 2020 ژاپن است.
تیم ملی ایران در سال 2019 هم در رقابت های جهانی که قرار است تیرماه 98 در آمریکا برگزار شود، شرکت می کند.
7368 /6118
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ژاپن نابینایان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۳۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای اردوی عملی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ اردوی عملی میدان تیر دانش آموزان سطح شهرستان اراک صبح امروز در میدان تیر شهدای بسیج اراک برگزار شد.

 فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: در این اردوی عملی حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموزان سطح شهرستان اراک از یکم تا سی ام اردیبهشت در این دوره شرکت می‌کنند.

سرهنگ مهجوری افزود: این رزمایش با عنوان رزمایش «به سوی قله» و با حضور دانش آموزان نسل حاج قاسم سلیمانی برگزار شده است. 

او گفت: طرح درس این دوره، جهاد امیدآفرینی و اجرای تمرینات تاکتیکی، مهارت‌های تیراندازی، کافه گفتگو و بازی‌های گروهی است. 

این طرح برای دختران و پسران در مراکز آموزش و دهکده مقاومت برگزار می‌شود. این دوره سومین دوره عنوان است و حدود ۲۴ هزار دانش آموز در سطح استان این آموزش را فرا خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک
  • همراه با اخبار ورزشی سوم اردیبهشت استان قزوین
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • اجرای اردوی عملی دانش آموزان
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از پنج سال باخت
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از ۵ سال باخت
  • سه هندبالیست ملایری در اردوی تیم ملی جوانان
  • بانوی دارت‌باز اردبیلی به اردوی تیم ملی راه یافت