Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ ​سخنگوی وزارت امور خارجه تهدیدات اخیر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را گزافه‌گویی خواند.

بهرام قاسمی درباره اظهارات تهدیدآمیز اخیر نتانیاهو مبنی بر اینکه اگر ایران نیروهای نظامی خود را سریعا از سوریه خارج نکند، این رژیم به حملات خود به مواضع ایران ادامه می‌دهد، گفت: جمهوری اسلامی ایران یگان و نیروی نظامی- با مفهوم منفی تبلیغات دشمنان- در سوریه ندارد بلکه نیروهای مستشاری ایران بنا به درخواست دولت رسمی سوریه در این کشور حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیروهای مستشاری ایران سالیان متمادی در کنار ارتش، جبهه مقاومت و مردم سوریه به آزادسازی سرزمین‌های سوری از چنگال تروریست‌ها کمک کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: به رژیم اشغالگر قدس و به ویژه نخست‌‌وزیر آن هشدار می‌دهیم که پا را از گلیم‌‌تان فراتر نگذارید و سخنان نامربوط، غلط و بی‌جا بر زبان نرانید، چون ما هرگز چنین اجازه‌ای به شما نخواهیم داد.

قاسمی ادامه داد: ایران تهدیدپذیر نیست، در صورت نیاز به آنان خواهیم آموخت که چگونه سخن بگویند و حرکت کنند.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران کشوری توانمند است و چیزی را که بیان می‌کند نیز بسیار درست و دقیق است لذا سخنان نخست‌‌وزیر این رژیم گزافه‌‌گویی و تبلیغ بی‌‌جا است.

رئیس دستگاه دیپلماسی یادآور شد: اگر نتانیاهو توانمند بود مسئله فلسطین و موضوع مقاومت را حل می‌کرد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی سوریه بهرام قاسمی اسرائیل جنگ سوریه نیروهای ایران در سوریه وزارت امور خارجه ایران جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۳۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنابر نتایج یک نظرسنجی: ۵۷ درصد صهیونیست‌ها از عملکرد نتانیاهو رضایت ندارند

به گزارش بامداد چهاشنبه خبرگزاری سما فلسطین، بر اساس نظرسنجی «موسسه دموکراسی اسرائیل» ۵۷ درصد از صهیونیست‌‎ها عملکرد نتانیاهو را ضعیف یا بسیار بد می‌دانند.

تازه‌ترین نتایج نظرسنجی شبکه کان رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که اکثر ساکنان سرزمین‌های اشغالی بر این باورند که نتانیاهو نخست وزیر کنونی و رهبر حزب لیکود نخواهد توانست مقام نخست وزیری را حفظ کند.

در همین پیوند ماتان کاهان عضو حزب لیکود نیز در اظهاراتی با انتقاد از نخست وزیر رژیم صهیونیستی، گفت: صحبت‌های توخالی نتانیاهو درباره پیروزی قاطع در رفح فقط یک فریب است.

وی افزود: نتانیاهو و تیم او طوری در مورد رفح صحبت کردند که گویی نابودی حماس در آنجا منجر به پیروزی در جنگ می‌شود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم
  • نتانیاهو به دنبال چراغ سبز آمریکا برای حمله به رفح
  • پسر نتانیاهو هم مهاجرت کرد
  • پسر نتانیاهو هم از فلسطین اشغالی مهاجرت کرد
  • حمله وزیر تندرو نتانیاهو به بایدن
  • بنابر نتایج یک نظرسنجی: ۵۷ درصد صهیونیست‌ها از عملکرد نتانیاهو رضایت ندارند
  • اختلاف آمریکا و اسراییل ظاهری است/اولویت نتانیاهو ادامه جنگ است
  • همین الان باید به رفح حمله کنیم
  • بن گویر: همین الان باید به رفح حمله کنیم
  • بن گویر: همین الان باید به رفح حمله کنیم/اسموتریچ: تسلیم نمی‌شویم