Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

 تارنمای ورزشی الکوره قطر در گزارشی درباره بازی امروز تیم ملی ایران و عراق نوشت: چشم ها در روز چهارشنبه به سوی استادیوم آل مکتوم که قرار است بازی تیم های ملی فوتبال ایران وعراق برگزار شود، دوخته شده است. این 2 تیم برای صدر نشینی در گروه تلاش می کنند.
به گزارش ایرنا، تیم های ایران و عراق تاکنون با پیروزی در 2 بازی گذشته و کسب 6 امتیاز صعود خود به مرحله حذفی جام ملت ها را قطعی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت تن به تن بازیکنان و ستاره های این 2 تیم در بازی امروز توجه همه را به خود جلب کرده است و پیش بینی می شود که در این بازی رقابت و درگیری بسیاری سختی میان علاء مهاوی مدافع عراق و مهدی طارمی مهاجم ایران در جریان باشد.
این رسانه قطری نوشته است: مهاوی در این رقابت با آزمون واقعی روبرو است. ماموریت تقویت قدرت دفاعی و مهار مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران به مهاوی واگذار شده است. مهاوی در بازی مقابل یمن عملکرد خوبی داشت و از او انتطار می رود که این عملکرد خود را در بازی با ایران تکرار کند. مهاوی 22 ساله از پویایی و قدرت برای کنترل کلید بازی برخوردار است. این مدافع عراقی می داند که ماموریت وی در برابر مهاجم ایران آسان نخواهد بود زیرا از وی خواسته شده است که مهدی طارمی یکی از خطرناکترین مهاجمان تیم ملی ایران را مهار کند. مهاجمی که تنها در بازی یمن موفق شد 2 بار درواز این کشور را باز کند.
این رسانه خاطرنشان کرده است: مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران در دیدار با عراق برای افزایش گل های زده خود در جام ملت های آسیا تلاش خواهد کرد. او از مهارت و قدرت دریبل زنی بالایی برخوردار است و می تواند توپ هایی را که از دور به وی ارسال می شود، با مهارت کنترل کند و این مهارت های وی سبب شده است که او خطری بزرگ برای دروازه عراق تلقی شود.
این گزارش می افزاید: طارمی برای چیره شدن بر علاء مهاوی مهاجم عراق تلاش می کند تا به هدف خود برسد و برای رسیدن به گل تلاش مضاعفی خواهد کرد. طارمی از ویژگی و توان مدافعان کشورهای عربی آگاهی کاملی دارد. زیرا او در باشگاه الغرافه قطر توپ زده است و به طور هدفمند احساس گل زنی دارد و این موضوع سبب شده است که او وزنه مهمی در صف تیم ملی ایران به شمار آید.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ورزشی فوتبال و فوتسال خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۳۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم

مراسم بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در سوریه و شهید والامقام سید مهدی جلادتی امشب در حسینیه امام خامنه‌ای گلزار شهدای علی بن جعفر برگزار شد.

در این مراسم که خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و مردم بصیر قم حضور داشتند، یاد و خاطره شهدای سرافراز مدافع حرم گرامی داشته شد و حاضران از تنبیه رژیم جعلی صهیونسیتی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند.

رژیم جعلی صهیونیستی در جنایتی آشکار روز ۱۳ فروردین ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار داد که بر اثر این جنایت سرداران رشید مدافع حرم «سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی» و پنج نفر از همراهان به نام‌های حسین امان اللهی، سید مهدی جلادتی، محسن صداقت، علی آقا بابایی و علی صالحی روزبهانی به شهادت رسیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم
  • گلف بازی کردن مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند (فیلم)
  • جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • گلزنی مهدی طارمی در بازی امشب پورتو مقابل گیمارش (فیلم)
  • پاسخ مبهم کونسیسائو درباره بازگشت مهدی طارمی
  • مهدی طارمی جزو ۱۰ لژیونر برتر هفته آسیا
  • طارمی برابر با سپاهان و تراکتور شد
  • مهدی طارمی با ارزش‌تر از سپاهان و تراکتور