Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@14:50:44 GMT

صعود کره جنوبی به عنوان تیم نخست

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۳۴۴۳

صعود کره جنوبی به عنوان تیم نخست

دیدار‌های گروه C. برگزار شد و کره‌جنوبی موفق شد با دو گل از سد چین بگذرد و ۹ امتیازی شود و با اقتدار صعود کند. چین هم ۶ امتیازی شد.

در دیگر بازی قرقیزستان با نتیجه ۳ بر یک از سد فیلیپین عبور کرد تا ۳ امتیازی شود و برای صعود به عنوان تیم سوم شانس صعود به مرحله بعد داشته باشد.

جدول رده‌بندی گروه C. به شرح زیر است:

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جام ملتها جام ملتهای 2019 تیم ملی فوتبال کره جنوبی تیم ملی فوتبال قرقیزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۳۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود تایلند و ویتنام به دور حذفی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بازی‌های پایانی دو گروه A و B جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا همزمان پیگیری شد تا تکلیف تیم‌های صعود کننده به دور حدفی این رقابت‌ها مشخص شود.   در گروه A از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های میانمار - چین و همچنین تایلند میزبان رقابت‌ها با ویتنام بازی کرد.   تیم ملی فوتسال تایلند موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد ویتنام عبور کرده و با ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. در دیگر مسابقه هم تیم‌های میانمار و چین به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری سه بر یک میانمار خاتمه یافت.   به این ترتیب در جدول این گروه تایلند با ۹ امتیاز صدرنشین شد و ویتنام با ۴ امتیاز و تفاضل گل صفر در رده دوم قرار گرفت. میانمار با ۴ امتیاز و تفاضل گل منفی ۳ سوم شد و نتوانست جواز حضور در دور حذفی را کسب کند. چین هم بدون امتیاز به کار خود در این بازی‌ها پایان داد.

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - سه شنبه ۴ اردیبهشت
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌های فوتسال کنار رفت
  • ژاپن از جام ملت ها حذف شد
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • صعود ازبکستان و عراق به جمع ۸ تیم برتر فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود تایلند و ویتنام به دور حذفی