Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد شهبازیان طی سخنانی در نشست علمی «چرایی تقابل غرب با مهدویت پس از انقلاب اسلامی» که به همت پ‍ژوهشگاه بین‌المللی المصطفی برگزار شده بود، اظهار کرد: کارشناسان و صاحب‌نظران غربی بر این باورند که بی‌اثر بودن انواع تهدیدهای نظامی، اقتصادی، سیاسی بر علیه جمهوری اسلامی بدون در نظر گفتن ریشه‌های فکری انقلاب اسلامی راه به جایی نخواهد برد و منجر به شکست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد حوزه علمیه بیان کرد: مستندهای متعددی درباره مبانی فکری انقلاب اسلامی ساخته شده که بیان‌گر پیوند مردم ایران از طیف‌های مختلف با امام حسین(ع) و مهدویت است.

وی با اشاره به این‌که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، قیام امام حسین(ع) و مهدویت، دو مبانی انقلاب اسلامی بود که مورد توجه جدی تحلیل‌گران غربی واقع شد، خاطرنشان کرد: براساس گزارش‌های متعدد منابع غربی، مبانی دینی و معنوی در ایران غلبه دارد و برای فائق شدن بر آن باید با این مبانی آشنا شد.

شهبازیان ادامه داد: با توجه به این حقایق، دشمنان جمهوری اسلامی ایران، به منظور تخریب فرهنگ مهدویت اقدامات متعددی در دستور کار قرار داده‌اند که از آنها می‌توان به پررنگ نمودن برخی مسائل حاشیه‌ای و خرافی، توهین و تمسخر مبانی مذهبی و معرفی برخی از گروه‌های انحرافی به عنوان پیروان واقعی مهدویت اشاره کرد.

وی در ادامه، با معرفی برخی آثار تولید شده غربی در زمینه پیوند انقلاب اسلامی و مهدویت، یادآور شد: امروز در فضای رسانه‌ای، هجمه گسترده‌ای ضد مهدویت صورت می‌گیرد و اندیشمندان و فعالان عرصه رسانه‌ای و مجازی موظف هستند با هوشیاری کامل در این میدان مهم حاضر باشند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن محمد شهبازیان ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۳۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجمه رسانه‌ای دشمن برای دوری مردم از نظام اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزیزد، امام جمعه اردکان در خطبه‌های نماز جمعه گفت: ما در برابر غزه مسئولیم و خدا نکند روزی برسد که برخی کشور‌های برخی افراد غیرمسلمان و افرادی که امیرالمومنین را قبول ندارند از ما شیعیان در حمایت از مظلومان پیشی بگیرند. 

حجت الاسلام شاکر گفت: رمضان ماه دعاست از خدا بخواهیم شر امریکا و اسرائیل، این غده‌های سرطانی، از جامعه مسلمین و از بشریت کوتاه شود. 

امام جمعه اردکان همچنین به روز جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی ما هم جنبه تولی دارد و هم تبری، هم جنبه سلبی دارد و هم جنبه اثباتی، ملت ایران جنبه تبری خود را در روز بیست و دوم بهمن ماه به اثبات رساند و جنبه اثباتیش دوازدهم فروردین ماه بود که به جمهوری اسلامی رای داد. 

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت:نکته مهم امروز این است که دشمنان ما با هجمه رسانه‌ای و جنگ رسانه‌ای خود سعی در القای دوری مردم از جمهوری اسلامی دارد. 

حجت الاسلام شاکر افزود: دشمنان تلاش می‌کنند از مطالبات حق مردم و اصناف مختلف، مردم را ضد نظام تعبیر کنند، در حالی که حقیقت این طور نیست.

دیگر خبرها

  • هجمه رسانه‌ای دشمن برای دوری مردم از نظام اسلامی
  • شب‌های قدر قلب ماه مبارک رمضان است
  • هیچگاه از توطئه‌های دشمنان غافل نیستیم
  • مردم از گرانی‌ها و نوسانات بازار گلایه دارند
  • ترس دشمن از گسترش انقلاب اسلامی
  • رهبر انقلاب: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده/ ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب: ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب در دیدار اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/ جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/ اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است