Web Analytics Made Easy - Statcounter

جبرائیل رابطی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت : دوره تخصصی آموزشی سرپناه و اسکان اضطراری به صورت شبانه روزی و در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه با حضور اعضای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر شهرستان های استان تهران برگزار گردید.
وی گفت : علاوه بر امدادگران مرد جمعیت هلال احمر ، نجاتگران زن شعب شمیرانات، شهرتهران،پاکدشت، شهریار، اسلامشهرو رباط کریم نیز حضور داشته و در تمرین های امدادگری شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت : در این دوره ، آموزش های مربوط به توزیع و برپایی چادر، طراحی اردوگاه ، مقابله با بیماری های شایع در اردوگاه و اسکان اضطراری در اردوگاه ارائه و به صورت عملی تمرین شد.
رابطی تصریح کرد: برای کمک رسانی به آسیب دیدگان حوادث طبیعی ، در مرحله اول باید امکان اسکان ایجاد و سپس آمار دقیق آسیب دیدگان برآورد شود تا توزیع کمک ها در میان آنها بصورت عادلانه انجام گردد.
پیشوا با 80 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254 //6139
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان تهران جمعیت هلال احمر شبانه روزی شمیرانات اسکان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۳۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۴ هزار نفر در دوره آموزش فنی و حرفه‌ای شرکت کردند


 جلیل شهریاری   با بیان اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بستری برای تربیت نیروی متخصص و کارآفرین در جهت جهش و رونق تولید و اشتغال است، بیان کرد: فنی و حرفه‌ای استان، آموزش‌های مهارتی را در دو بخش دولتی و غیردولتی با بهره‌گیری از مربیان مجرب، امکانات و تجهیزات کارگاهی مطابق با استانداردهای آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در خوشه‌های صنعت، خدمات و فرهنگ و هنر ارائه می‌دهد.
 
 وی افزود: از مجموع آموزش‌های ارائه شده در بخش دولتی، مراکز ثابت شهری با ارائه ۹ هزار و ۹۸۹ نفر، مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی ۵ هزار و ۳۱ نفر، در زندان ۲ هزار و ۶۶۰ نفر، در روستاها ۲ هزار ۴۵۵ نفر، عشایر ۳۹ نفر، سکونتگاه‌های غیررسمی ۲ هزار و ۶۰۱ نفر، صنایع ۵۱۵ نفر، آسیب‌دیدگان اجتماعی ۳۸۸ نفری سربازان وظیفه ۹ هزار و ۳۷۶ نفر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفته‌اند.
 
 این مسئول با بیان اینکه بیش از ۳۲۸ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در سطح استان جهت توانمندسازی اقشار مختلف در حال فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۳ میلیون و ۱۵۱ هزار و ۸۱۳ نفر آموزشی معادل ۲۹ هزار و ۸۷۳ نفر دوره آموزشی در راستای توانمندسازی مهارتی برای علاقه‌مندان در بخش خصوصی برگزار شده است که این آمار در مقایسه با سال ۱۴۰۱ افزایش ۹۱ درصدی، عملکرد بخش خصوصی و مشارکت بخش غیردولتی در امر مهارت‌آموزی را نشان می‌دهد.
 
 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: در سال گذشته در راستای تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار در این اداره، تعداد ۱۴۶ مورد صدور و تمدید مجوزهای آموزشگاه‌های آزاد برای توانمندسازی نیروی انسانی انجام شده است.
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای
  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود
  • برگزاری بزرگ ترین مانور طرح اضطراری فرودگاهی کشور در فرودگاه مهرآباد
  • چرا شهر آفتاب محل برگزاری سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب نشد؟
  • ۶۴ هزار نفر در دوره آموزش فنی و حرفه‌ای شرکت کردند