Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هرچند تیم‌های اصفهانی ذوب‌آهن و سپاهان با توجه به فاصله امتیازی که با صدر جدول دارند دیگر شانسی برای کسب عنوان قهرمانی و حتی نایب‌قهرمانی این رقابت‌ها ندارند، اما ایستادن در رده سوم هدف 2 تیم در 3 هفته باقیمانده از لیگ برتر هندبال بانوان است.

در هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال بانوان، ذوب‌آهن به مصاف پتروآموت پویا بوشهر می‌رود و سپاهان میزبان تأسیسات دریایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تأسیسات دریایی با 22 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی ایستاده است و رقابت نزدیکی با تیم شهید چمران لارستان 20 امتیازی برای تصاحب عنوان قهرمانی لیگ برتر هندبال بانوان دارد.

سپاهان که با 12 امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد، در بازی رفت برابر تأسیسات دریایی با نتیجه 31 بر 16 شکست خورد.

تیم رده سومی و 13 امتیازی ذوب‌آهن اما در هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال بانوان باید با پتروآموت پویا بوشهر رو به رو شود. این تیم 4 امتیازی در رده هفتم جدول 8 تیمی لیگ برتر قرار دارد و بازی رفت را هم با نتیجه 30 بر 25 به تیم اصفهانی واگذار کرده است و باید دید نتیجه تقابل 2 تیم در دور برگشت چه خواهد بود.

در سایر دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال بانوان نیز تیم شهید چمران لارستان میزبان هیئت هندبال البرز است و اشتادسازه طرقبه شاندیز با نفت و گاز گچساران بازی می‌کند.

انتهای پیام/م

تیم‌های اصفهانی شانسی برای کسب عنوان قهرمانی و حتی نایب‌قهرمانی لیگ برتر هندبال بانوان ندارند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۳۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ‌یک/ برد بزرگ سرآسیایی در کرج مقابل صدرنشین

به گزارش "ورزش‌سه"، این حساس‌ترین بازی هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول بود که به میزبانی سایپا در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد. خیبر با اقتدار در صدر جدول رده بندی مسابقات حضور داشت و با خیال آسوده ای به این مسابقه آمده بود و در سوی مقابل شاگردان مجتبی سرآسیایی پس از تجربه سه شکست پیاپی و دور شدن از روند خوبی که با سرمربی جدید خود داشتند، فقط به پیروزی می اندیشید.
دو تیم با ترکیب زیر و با قضاوت امیر شریفی پا به این مسابقه گذاشته بودند:

داور: امیر شریفی
کمک‌ها: ابراهیم امتنانی، امیر امیری و مصطفی مناجاتی‌پور
ناظر: علیرضا رجبلو

سایپا
فرزاد طیبی‌پور، سید پیمان میری، علیرضا ملکی، رضا مغانلو، محمود شفیعی، مهیار زحمتکش، احسان هادیان، سید محمد طاها طباطبایی، رضا فرجی، رامین آقالو، احسان جودکی.

خیبر خرم آباد
کوروش ملکی، سجاد دانایی، امیرحسین عسکری، حسین ابرقویی نژاد، فرید امیری، علیرضا دغاغله، مهرداد قنبری، حمیدرضا طاهرخانی، مهدی کیانی، سینا خادم‌پور، حسن مرادی‌فر.

نیمه اول این مسابقه یک دیدار فشرده و درگیرانه بود که با تساوی بدون گل تمام شد، اما با شروع نیمه دوم در حالی که سایپا در دفاع بود و خیبر به دنبال ثبت گل اول بود، طاها طباطبایی که یکی از جوانان مستعد تیم سرآسیایی به شمار می‌رود، در زمین خودی توپ را گرفت و پس از اینکه چیزی حدود 60 متر را پا به توپ طی کرد، با یک بغل پا توپ را از ملکی سنگربان خیبر که واکنش خوبی روی این ضربه نداشت، گذر داد و تک گل بازی را ثبت کرد.

پس از این گل تیم خیبر که با حضور نزدیک به 200 نفری هوادارانش در کرج بازی می‌کرد، سراپا حمله شد و در شرایطی که شاهد یک بازی جنجالی بودیم که به دلایل مختلف و به ویژه اعتراض به تصمیمات داور مسابقه بارها متوقف شد، شاگردان مهاجری موقعیت های خوبی برای جبران ایجاد کردند که هیچیک به گل تبدیل نشد تا این مسابقه حساس در پایان با پیروزی سایپا تمام شود.
با این پیروزی خیبر 61 امتیازی ماند تا فجر این فرصت را داشته باشد که به 4 امتیازی اش برسد و از سوی دیگر سایپا 41 امتیازی شد و در رتبه پنجم جدول رده بندی جایگاه خود را تا حد زیادی مستحکم کرد.

دیگر خبرها

  • صدرنشین لیگ دسته اول در اندیشه راه اندازی تیم فوتبال بانوان
  • هفته ۲۷ لیگ یک فوتبال؛ شکست خیبر صدرنشین در روز توقف چادرملو
  • سپاهان و پرسپولیس هستند، استقلال نیست | بهترین‌ها بدون صدرنشین
  • پرسپولیس جای استقلال را در صدر گرفت/ پیکان و استقلال خوزستان شگفتی‌سازان نیم فصل دوم
  • لیگ‌یک/ برد بزرگ سرآسیایی در کرج مقابل صدرنشین
  • لیگ یک: برد ۶ امتیازی دریا بابل در دربی قعرنشین‌ها
  • شکست خانگی آرسنال؛ همه چیز به سود سیتی شد
  • ضربه سنگین استون‌ویلا به شانس قهرمانی آرسنال
  • پیروزی تیم هندبال گیتی پسند در شهرآورد اصفهان
  • هفته هفدهم لیگ برتر هندبال؛ طلایی‌ها هم مغلوب مس بدون شکست شدند