Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، ایوب درویشی در نشست شورای فرهنگی استانداری ایلام اظهار داشت: امر نماز و فرهنگ نماز فراتر از سیستم اداری است و باید فضا و جذابیتی ایجاد شود که عشق به نماز جماعت در سیستم اداری ایجاد شود.
وی تاکید کرد: انجام کارهای اداری و رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم در راس وظایف کارکنان اداری است و بدون شک همه عزیزان تمایل شرکت در نماز را دارند ولی کمبود وقت و فشردگی کارهای اداری اجازه نمی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون استاندار ایلام افزود: با این حال باید در این زمینه برنامه ریزی لازم صورت گیرد و فرهنگ و سنت های نیکو در دستگاه های اجرایی به ویژه استانداری احیا شود.
درویشی گفت: بسیاری از رفتارهای اجتماعی حاصل برپایی نماز است و این سنت نیکو الهی که مورد تاکید همه ائمه و پیامبر مکرم اسلام است باید گرامی داشته شود.
وی به گسترش نظم، ترویج فرهنگ نماز و توسعه رفتارهای صحیح و تکریم ارباب رجوع در دستگاه های اداری تاکید کرد.
معاون استاندار ایلام اظهار داشت: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و باید پیشگام در برگزاری مراسم و ارائه خدمات و تشریح دستاوردهای انقلاب برای مردم باشیم.
ودرویشی افزود: یادآوری آرمان ها و تکرار ارزش های انقلاب و خدمات ملموس باعث ایجاد امید و نشاط در بین مردم می شود.
وی تاکید کرد: رفتارها و اقداماتی که می تواند سرمایه اجتماعی را در دستگاه بالا ببرد و فرهنگ درست ارتباط با یکدیگر و فرهنگ کار و تلاش را گسترش دهیم باید در دستگاه های اداری ترویج شود.
وی از مدیران همه دستگاه های اجرایی خواست که اقدامات چهل ساله انقلاب را به خوبی برای مردم تشریح کنند.
7177/6119
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آسیب های اجتماعی انقلاب پیروزی انقلاب اسلامی عشق همه دستگاه های اجرایی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۳۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فتوایی که درباره اگزوز خودرو صادر شد!

فرارو- یکی از پژوهشگران دار الافتاء مصر و مدیر فتوای مکتوب فتوایی صادر کرد گفت: شخصی که خودروی خود را تعمیر نکند و منجر به خروج دود و آلودگی و آسیب به محیط زیست شود، از نظر شرعی گناهکار محسوب می‌شود.

به گزارش فرارو، دکتر محمد وسام در یکی از قسمت‌های برنامه «با مردم» که از شبکه ماهواره‌ای «الناس» پخش شد، تاکید کرد: دود و آلودگی خارج شده از اگزوز خودرو‌ها به سلامت مردم آسیب وارد می‌کند.

این پژوهشگر دار الافتاء مصر توضیح داد که این وظیفه هر فردی است که از آسیب رساندن به دیگران خودداری کند و به حقوق مردم احترام بگذارد.

وی تاکید کرد: از خودرو به گونه‌ای استفاده نشود که به دیگران آسیب برساند، چه با انتشار اگزوز‌های آلاینده یا رفتار غیر مسئولانه.

دکتر محمد وسام افزود: دود و آلودگی خارج شده از اگزوز خودرو‌ها بر سیستم تنفسی افراد تأثیر منفی می‌گذارد و به همین دلیل مضر تلقی می‌شود.

وی تاکید کرد: هرکس عمدا این کار را انجام دهد از نظر شرعی گناهکار محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • فتوایی که درباره اگزوز خودرو صادر شد!
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • شعر طنز یک اقدام بدیع در دستگاه قضا است
  • کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی