Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@20:39:58 GMT

یک کانادایی در بورکینافاسو ربوده شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۳۶۴۸

یک کانادایی در بورکینافاسو ربوده شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، مقام امنیتی کانادا امروز چهارشنبه اعلام کرد که یک شهروند این کشور در شمال بورکینافاسو ربوده شده است.

بر اساس اعلام رویترز، این در حالی است که بسیاری از استان های شمالی این کشور از ۳۱ دسامبر سال گذشته میلادی تاکنون به دلیل حملات مکرر تروریستی در حالت فوق العاده بسر می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رویترز، این شهروند کانادایی شب گذشته در نزدیکی مرز بورکینافاسو با کشور مالی ربوده شده است.

بر اساس اعلام این مقام امنیتی کانادا، شهروند ربوده شده کانادا برای یک شرکت کشف و استخراج معدن در بورکینافاسو کار می کرد.

کد خبر 4515309

منبع: مهر

کلیدواژه: بورکینافاسو کانادا کشور مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۳۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویترز: آمریکا در هیچ حمله‌ای علیه ایران شرکت نخواهد کرد

گزارش‌های منتشر شده توسط سی‌ان‌ان و وال استریت ژورنال در روز یکشنبه حاکی از آن است که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفته است که آمریکا در هیچ حمله‌ای صهیونیستی در پاسخ به عملیات تلافی‌جویانه ایران شرکت نخواهد کرد.

براساس گزارش رویترز، ایران شب شنبه در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه در روز ۱ آوریل، پهپادهای و موشک‌های خود را به سمت اراضی اشغالی پرتاب کرد. در همین راستا سی ان ان و وال استریت ژورنال گزارش دادند که بایدن در گفتگوی خود با نتانیاهو در اواخر شب شنبه اشاره کرد که هیچ حمله‌ی دیگری لازم نخواهد بود و تعدادی از مقامات ارشد آمریکایی به همتایان خود اطلاع دادند که آمریکا در هیچ حمله‌ای شرکت علیه ایران شرکت نخواهد کرد.

از سویی دیگر جان کربی، سخنگوی ارشد امنیت ملی کاخ سفید روز یکشنبه به ABC گفت که این کشور به حمایت از رژیم صهیونیستی در دفاع از خود ادامه خواهد داد، اما خواهان جنگ با ایران نیست.

کربی افزود: ما به دنبال تشدید تنش در منطقه نیستیم و نمی‌خواهیم دامنه درگیری گسترش یابد.

در همین راستا پایگاه ان‌بی‌سی در گزارشی با اشاره به پاسخ تنبیهی ایران به حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی ایران در دمشق، نوشت که مقام‌های آمریکایی در محافل خصوصی از تصمیم اسرائیل برای حمله به ساختمان کنسولی ایران در روز ۱ آوریل ابراز پشیمانی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • رهایی نوجوان ۱۲ ساله از چنگال آدم‌ربا در آبادان
  • رهایی گروگان ۱۲ ساله ‌از دست آدم‌ربا در آبادان
  • رهایی گروگان ۱۲ ساله از دست آدم‌ربا در آبادان
  • تصمیم عجیب لمپارد: نمی‌خواهم در جام جهانی باشم!‏
  • افشین قطبی در نقش هدایت کننده هرکول کانادایی
  • جشن کانادایی‌ها پس از حمله ایران به اسرائیل
  • دیدنی های امروز؛ از جشنواره های آسیایی تا سال نو نپالی
  • رویترز: آمریکا در هیچ حمله‌ای علیه ایران شرکت نخواهد کرد
  • کانادایی‌ها مغلوب تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان شدند
  • کاهش صادرات و واردات چین