Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ياسوج- ايرنا- رئيس سازمان جهاد کشاورزي کهگيلويه و بويراحمد گفت: توزيع تخم مرغ با نرخ دولتي از امروز چهارشنبه در بازار اين استان آغاز شد.

الياس تاج الديني روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: سه توليدکننده تخم مرغ کهگيلويه و بويراحمد پس از انعقاد قرارداد با سازمان جهاد کشاورزي اين استان متعهد به عرضه تخم مرغ در بازار استان با نرخ دولتي شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: هدف از اجراي اين طرح تعديل قيمت تخم مرغ در کهگيلويه و بويراحمد و حمايت از مصرف کنندگان است.
رئيس سازمان جهاد کشاورزي کهگيلويه و بويراحمد بيان کرد: بر اساس اين طرح هر شانه 2 کيلويي تخم مرغ به قيمت 138 هزار ريال به مصرف کنندگان عرضه خواهد شد.
تاج الديني عنوان کرد: در نخستين روز اجراي اين طرح حدود 12 هزار شانه 2 کيلويي تخم مرغ از سوي سه توليدکننده تخم مرغ کهگيلويه و بويراحمد تأمين شد که در حال توزيع است.
وي ابراز داشت: به منظور ترغيب توليدکنندگان تخم مرغ کهگيلويه و بويراحمد براي ادامه اجراي اين طرح به ازاي هر کيلوگرم تخم مرغ 2 کيلوگرم ذرت و يک کيلو و 500 گرم سويا با نرخ دولتي به آنان تحويل داده مي ‌شود.
سالانه حدود سه هزار و 500 تن تخم ‌مرغ در کهگيلويه و بويراحمد توليد مي‌ شود و سرانه مصرف آن نيز 12 کيلوگرم به ازاي هر نفر است.
7535/1662
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۳۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرشید کرمی در جلسه هماهنگی ویژه مهارت آموزی رشته های ورزشی با محوریت طرح شنا در سطح استان گفت: این طرح در راستای شادابی و نشاط برای چهار هزارو ۳۱۳ دانش آموزان پایه ششم ابتدایی از هشتم اردیبهشت ماه در سطح استان اجرا می‌شود.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش با بیان اینکه آیین افتتاح این طرح از هشتم اردیبهشت ماه برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه در شهرستان بویراحمد رسما آغاز می شود گفت: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده و در پایان طرح گواهی مهارت شنا داده خواهد شد.

همچنین مهدی یزدان منش رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی نیز گفت : در طرح مهارت آموزی رشته های ورزشی دوره دوم ابتدایی دانش آموزان پایه های چهارم، پنجم و ششم به ترتیب رشته های ورزشی طناب زنی، تنیس و روی میز، شنا و دوومیدانی آموزش می‌بینند.

دیگر خبرها

  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد
  • چهارم اردیبهشت ؛ روزی به نام رادیو
  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
  • آبیاری غیرمتعارف و ظروف پلاستیکی چالش مهم محیط زیست