Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تهدیدات اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی را گزافه گویی خواند. ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸ بین الملل آسیای غربی دیپلماسی ایران نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بهرام قاسمی درباره اظهارات تهدید آمیز اخیر نتانیاهو مبنی بر این که اگر ایران نیرو‌های نظامی خود را سریعا از سوریه خارج نکند، این رژیم به حملات خود به مواضع ایران ادامه می‌دهد، گفت: جمهوری اسلامی ایران یگان و نیروی نظامی - با مفهوم منفی تبلیغات دشمنان - در سوریه ندارد بلکه نیرو‌های مستشاری ایران بنا به درخواست دولت رسمی سوریه در این کشور حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما افزود: نیرو‌های مستشاری ایران سالیان متمادی در کنار ارتش، جبهه مقاومت و مردم سوریه به آزادسازی سرزمین‌های سوری از چنگال تروریست‌ها کمک کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: به رژیم اشغالگر قدس و به ویژه نخست وزیر آن هشدار می‌دهیم که پا را از گلیم تان فراتر نگذارید و سخنان نامربوط، غلط و بی جا بر زبان نرانید، چون ما هرگز چنین اجازه‌ای به شما نخواهیم داد.

وی گفت: ایران تهدیدپذیر نیست، در صورت نیاز به آنان خواهیم آموخت که چگونه سخن بگویند و حرکت کنند.

قاسمی افزود: جمهوری اسلامی ایران کشوری توانمند است و چیزی را که بیان می‌کند نیز بسیار درست و دقیق است لذا سخنان نخست وزیر این رژیم گزافه گویی و تبلیغ بی جاست.

وی گفت: اگر نتانیاهو توانمند بود مسئله فلسطین و موضوع مقاومت را حل می‌کرد.

نتانیاهو: روابط ما اعراب مستحکم‌تر از گذشته استوعده بولتون به نتانیاهو درمورد سوریه

 

انتهای پیام/

R36447/P/S8,90,95/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۳۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه جهانی کشته شدن خبرنگار روس به دست اوکراین را محکوم کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، سخنگوی وزارت خارجه روسیه خواستار واکنش سازمان های بین المللی به کشته شدن خبرنگار روس در حمله اوکراین شد.

«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه روز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که مسکو از سازمان های بین المللی می خواهد که کشته شدن «سمیون ارمین» خبرنگار جنگ خبرگزاری ایزوستیا را محکوم کنند.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در این بیانیه تاکید کرد: ما قتل عمدی این روزنامه‌نگار را دلیل دیگری بر ماهیت تروریستی زشت رژیم زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین می‌دانیم، رژیمی که در تعقیب کارکنان رسانه‌های روسی، خبرنگاران جنگی و شخصیت‌های عمومی است که از طریق گزارش ها و پیام های خود به دنبال باز کردن چشمان جامعه جهانی در مورد جنایاتی هستند، که نظامیان رژیم کی یف مرتکب می شوند.

زاخارووا تاکید کرد: روسیه از سازمان های بین المللی مربوطه و نهادهای حقوق بشری می خواهد که قتل وحشیانه یک خبرنگار روسی را محکوم کنند.

خبرنگار جنگ خبرگزاری ایزوستیا در حمله پهپاد اوکراینی در منطقه عملیات ویژه نظامی در ۱۹ آوریل کشته شد.

کد خبر 6083646

دیگر خبرها

  • جامعه جهانی کشته شدن خبرنگار روس به دست اوکراین را محکوم کند
  • واکنش ایران به وتوی قطعنامه فلسطین از سوی آمریکا
  • ایران وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا را محکوم کرد/ سخنگوی وزارت خارجه: آمریکا بازیگر بی‌طرف و کنشگر مسئولی در جامعه جهانی نیست
  • سوریه: وتوی آمریکا لکه ننگ دیگری بر سوابق آمریکا است
  • دستیار پوتین خطاب به اسرائیل: خویشتنداری کنید
  • سخنگوی وزارت خارجه : تحت تأثیر هیاهوی سیاسی و تبلیغاتی بانیان شرایط موجود در منطقه و جهان قرار نمی‌گیریم
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به ادعا‌های اخیر سران اروپا و وزرای گروه هفت
  • دیوید کامرون خطاب به نتانیاهو: درگیری را تشدید نکنید
  • دیود کامرون خطاب به نتانیاهو: درگیری را تشدید نکنید
  • کامرون خطاب به نتانیاهو: درگیری را تشدید نکنید