Web Analytics Made Easy - Statcounter

 پیامبر اکرم در حدیثی در ارتباط با آزاردگی مومنان هشدار می‌دهند.
پیامبر خدا صلی الله علیه و آله می‌فرماید: هر کس مؤمنى را بیازارد، مرا آزرده است و هر کس مرا بیازارد، بى شک، خداوند عزوجل را آزرده است و هر کس خدا را بیازارد، در تورات و انجیل و زبور و قرآن، نفرین شده است..   منبع: میزان .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پیامبر اسلام نفرین قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۳۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان

آخوند حاج عبدالجبار میرابی امام جمعه اهل سنت حامد قره تپه ترکمن در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب ملت مظلوم فلسطین را دعوت به صبر و مقاومت و همدلی و همراهی همدیگر کرد و اظهار داشت: متاسفانه در عالم اسلام ، به غیر کشور عزیزمان هیچ کشوری دیگری حمایت قاطعانه از ملت مظلوم غزه ندارد؛ لذا از خدای متعال درخواست عنایت و آرزوی رهایی این ملت مظلوم را دارم.

آخوند میرابی، افزود: قرآن کریم تمام مطالب دنیوی و اخروی را برای مسلمانان بیان نموده است و امت ها و ملت های مظلوم عالم را به صبر و شکیبایی در برابر مصائب و آسیب ها دعوت نموده است، چراکه به زودی تمام خواهد شد و مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت. 

این عالم اهل سنت، تصریح کرد: یکی از راه های نجات امت اسلامی عمل نمودن به سنت وسیره پیامبر اکرم صلوات الله علیه می باشد، به خصوص رهبران و سردمداران مسلمانان دنیا هستند که می توانند با بهره گیری و ارشادات پیامبر اکرم پیرامون مسائل جوامع اسلامی تعقل و تدبیر سودمندی را برنامه ریزی نمایند.

وی اضافه کرد: اگر امروز این بی تفاوتی و عدم انجام وظیفه از سوی کشورهای عربی را مشاهده می کنیم در عدم توجه و عمل به دستورات الهی و سنت رسول خدا(ص) است.

وی اذعان داشت: پیامبر اکرم در حدیثی می فرمایند: «کلکمْ راعٍ، وَ کلکمْ مَسْؤُولٌ عَنْ رَعِیتِهِ.؛ هر کدام از شما مسئول هستید و درباره افرادی که به سخن شما گوش می‌دهند بازخواست خواهید شد، به تمام سردمداران کشورهای اسلامی توصیه  شده است در امورات امت اسلامی تدبر و تعقل داشته باشند و ضمن اینکه خود به این امر عمل کنید مردم را به حدیث پیامبر دعوت نموده تا بتوان با همکاری و همدلی ، ملت و مسئولین متحد شده و در برابر صهونیسم و استکبار ایستادگی کنند.

وی درپایان بر اساس مصداق حدیث پیامبر اسلام به نقش رسانه ها در بالابردن سطح آگاهی جامعه اسلامی اشاره و تاکید کرد: در حدیثی دیگر پیامبر اکرم می فرمایند: «بَلِّغُوا عَنِّي وَلَوْ آيَةً»؛ از طرف من ابلاغ کنید هرچند يک آيه یا يک مسأله باشد؛ سیره رسول خدا را فریاد بزنید بلکه فریب خوردگان به خود آیند و در راه صحیح اسلام گام بردارند.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • سرچشمه عرفان وحیانی و اخلاق قرآنی یکی است
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان
  • «نفرین شاه باستانی ایران»؛ مهمترین یادگار تاریخ
  • نفرین شاه باستانی ایران: افسانه پیروزی بر صخره‌های سرپل‌ذهاب
  • چگونه در دنیا و آخرت عاقبت به خیر شویم؟
  • آزرده خاطر شدن اهالی روستای یل چشمه سفلی از نابودی جنگل + تصاویر
  • نفرین رئال مهاجم بارسلونا را رها نمی‌کند
  • اهمیت حلالیت طلبی برای ادای حج و عمره‌ای مقبول