Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-28@13:34:30 GMT

گزارش زنده؛ ایران 0- عراق 0/دقیقه 20بازی

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۳۷۲۱

خرداد:شاگردان کارلوس کی‌روش به دنبال حفظ صدرنشینی و ادامه روند درخشان دو دیدار اخیرشان برابر عراق هستند.


به گزارش خرداد، ملی پوشان فوتبال ایران بعد از شروع مقتدرانه‌ای که با برتری 5 بر صفر برابر یمن در جام ملت‌های آسیا داشتند، در دیدار اخیرشان هم ویتنام را با نمایشی سراسر هجومی و نتیجه 2 بر صفر شکست دادند تا خود را به‌عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این رقابت‌ها معرفی کنند ولی آنها در مسابقه امشب برابر عراق، به دنبال جبران انتقام شکست چهار سال قبل و کسب سه امتیاز هستند تا مقتدرانه در صدر جدول گروه D بایستند ولی در آن سوی میدان نیز شاگردان سرکو کاتانچ دست و پا بسته نیستند و بعد از غلبه بر ویتنام و یمن، می‌خواهند نمایش واقعی خود را برابر تیم ایران ارائه دهند و امیدوار به صدرنشینی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جام ملت‌های آسیا - امارات 2019 ؛ گروه D
چهارشنبه: 97/10/26 ؛ ساعت 19:30
استادیوم: آل مکتوم- دبی
داور: روشن ایرماتوف(ازبکستان)؛ کمک‌ها: عبدوخامیدولو رسولوف و سایدوف؛ داور چهارم: سرگی گریشنکو(قزاقستان)؛ کمک داوران پشت دروازه: والنتین کووالنکو(ازبکستان) و تانتاشف ایلگیز.


تیم ملی ایران


علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سید مجید حسینی، وریا غفوری، میلاد محمدی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، علیرضا جهانبخش، وحید امیری، سامان قدوس و سردار آزمون.
سرمربی: کارلوس کی‌روش


تیم ملی عراق


جلال حسن جاسم، احمد ابراهیم خلف، علی فائز عطیه، علاء علی مهاوی، علی عدنان کاظم، امجد عطوان کاظم، صفاء هادی عبدالله، همام طارق فرج، احمد یاسین غنی، حسین علی السعیدی و مهند علی کاظم.
سرمربی: سرکو کاتانچ


لحظات حساس

دقیقه 2: پرتاب اوت بلند امیری به پشت محوطه جریمه برگشت داده شد که شوت روی پای قدوس با اختلاف زیادی از دروازه عراق به بیرون رفت.

دقیقه 12: ارسال تماشایی امیری از جناح چپ زمین موقعیت بسیار خوب گلزنی برای آزمون فراهم کرد، اما ضربه سر او از مقابل دروازه عراق به بیرون رفت.دقیقه 18: باز هم پرتاب اوت امیری موقعیتی برای ایران خلق کرد که این بار ضربه سر کنعانی‌زادگان در دستان جلال حسن جای گرفت.



منبع:ورزش 3

برچسب ها: جام ملت‌های آسیا ، ایران ، عراق

منبع: خرداد

کلیدواژه: جام ملت های آسیا ایران عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۳۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم‌شکنی تیم ملی در زمین فاجعه عشق‌آباد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال کشورمان در چارچوب دیداری در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه کپه داغ عشق آباد، به مصاف تیم ملی ترکمنستان رفت که این مسابقه با تک گل مهدی قایدی، 1 بر 0 به سود شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید.

ترکیب تیم ملی ایران:
حسین حسینی، شجاع خلیل زاده، رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت الهی، محمد قربانی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قایدی و مهدی طارمی

ترکیب تیم ملی ترکمنستان:
رستم آهالیف، جلدیف، واچمیرات آناگولیف، باسیموف، قربانوف، میرزا بیک‌نظروف، تیمور چاریف، تیمور بایوف، ارسلان امانوف، دیدار دوریدیف و عبدالرحمانوف

داور: یوسوکه آراکی (ژاپن)

دقیقه ۲۰: ضربه سر محبی در محوطه از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۲: فرصت خوب برای ایران که حرکت طارمی و پاس او در موقعیت دروازه خالی به قایدی رسید و او نتوانست توپ را گل کند تا فرصت بسیار خوبی از دست برود.

دقیقه ۳۷: حرکت خطرناک بازیکن ترکمنستان از سمت راست که ضربه پای راست آمانوف در اختیار سیدحسین قرار گرفت.

دقیقه ۴۴: ضربه قیچی برگردان طارمی روی سانتر محمد محبی از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۵+۴۵: بازی مستقیم ایران از خط دفاعی با سه ضرب تبدیل گل شد. ارسال بلند کنعانی روی سر مهدی طارمی نشست و به قایدی رسید و او نیز با شوتی محکم دروازه میزبان را فرو ریخت.

دقیقه ۴۶: ضربه کم جان دوردیف در اختیار دروازه‌بان ایران قرار گرفت.

دقیقه ۶۰: حرکت رامین رضاییان از سمت راست با ارسال او همراه شد ولی توپش به طارمی نرسید و مدافعان ترکمنستان توپ را دور کردند.

دقیقه ۸۰: شوت خطرناک بازیکن ترکمنستان از پشت محوطه جریمه در چارچوب قرار نگرفت و از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۸۶: همکاری تیمی بازیکنان ایران با پاس پشت پای محبی به موقعیت گل تبدیل شد که شوت رامین پس از برخورد به مدافعین راهی کرنر شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888411

دیگر خبرها

  • حسینی: قهرمانی آسیا حق ایران بود
  • پیروزی و صعود تیم ملی ایران با بازی روی چمن مصنوعی
  • ترکمنستان ۰-ایران ۱: سه امتیاز در بدترین زمین فوتبال آسیا
  • طلسم‌شکنی تیم ملی در زمین فاجعه عشق‌آباد
  • برد شیرین ایران برابر ترکمنستان/ جشن صعود با طلسم‌شکنی تیم ملی
  • برتری ایران مقابل ترکمنستان در نیمه نخست
  • ترکمنستان ۰ - ۱ ایران
  • ترکمنستان ۰ - ۰ ایران
  • عراق به جام ملت‌های آسیا صعود کرد
  • ایران در جام ملت‌ها با دو سنگربان جدید (عکس)