Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@03:32:07 GMT

آماده سازی مصدومان پرسپولیس در اسپایر (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۳۷۲۹

در شرایطی که سرخپوشان اردوی زمستانی خود را در کمپ اسپایر پشت سر می‌گذارند، سه مصدوم این تیم به دنبال پشت سر گذاشتن روند بهبودی خود هستند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان برانکو ایوانکوویچ نهمین روز اردوی آماده سازی خود را در کمپ اسپایر در شرایطی پشت سر می‌گذارند که در اولین دیدار تدارکاتی خود موفق به شکست تیم یوپن بلژیک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این در حالی است که بعد از این بازی دوستانه، محسن ربیع خواه به جمع بازیکنان مصدوم سرخپوشان اضافه شده است تا کادرپزشکی نیز روزهای پرکاری را پشت سر بگذارند. با مصدومیت ربیع خواه، او در کنار حسین ماهینی و محمد انصاری سه بازیکن مصدوم پرسپولیس در اردو هستند که امیدوارند روند درمانی خود را با توجه به امکاناتی که این کمپ از آن برخوردار است به بهترین شکل ممکن پشت سر بگذارند.


انصاری در دیدار مقابل کاشیما آنتلرز در فینال لیگ قهرمانان دچار پارگی رباط شد و این مصدومیت برای ماهینی نیز قبل از او در جدال با استقلال شکل گرفته بود.

 

 

پرسپولیس تهران تمرینات پرسپولیس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران تمرینات پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۳۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد

"سید حسین طباطبایی" روز چهارشنبه افزود: این حادثه ساعت ۵:۲۴ دقیقه امروز اتفاق افتاد که از مصدومان هفت نفر به بیمارستان شهید صدوقی (ره)، چهار نفر به بیمارستان شهید رهنمون و ۲ نفر نیز سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

به گزارش ایرنا، وی با اشاره به اینکه اتوبوس ۱۵ مسافر داشت ادامه داد: تریاژ و درمان اولیه مصدومان حادثه در کمتر از ۴۰ دقیقه توسط اورژانس یزد مدیریت و هم‌اکنون تمام مصدومان حادثه در بیمارستان تحت نظر اورژانس هستند.

این مسئول اظهار کرد: علت حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است که متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

روزانه بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو از جاده‌های استان یزد از جنوب به شمال و شرق و غرب کشور و تردد می‌کنند.

دیگر خبرها

  • ۶ مصدوم طی واژگونی پیکان در کرمان
  • قاطع‌ترین برد پرسپولیس در راحت‌ترین بازی فصل!
  • انفجار کپسول گاز در شادگان مصدوم برجای گذاشت
  • رقابت جالب عیسی و کنعانی با گئورگی و شهاب
  • ترابی هم از عالیشاه عقب نیفتاد!
  • ۳ مصدوم حاصل تصادف ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در محور ایرانخواه تکاب
  • تصادف در جاده نقده - مهاباد ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • ۱۱ مصدوم در تصادف محور نقده_ مهاباد
  • انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم بر‌جای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد