Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در حالی که چند دقیقه به آغاز بازی ایران و عراق باقی مانده، حواشی در اطراف ورزشگاه آل‌مکتوم دبی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری میزان به امارات، در دور پایانی مرحله گروهی مسابقات جام ملت‌های آسیا، تیم ملی فوتبال ایران امشب از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه آل‌مکتوم شهر دبی به مصاف تیم ملی عراق می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*زمان ورود دو تیم برای گرم کردن هواداران به شدت تیم‌های خود را تشویق کردند.

*موسیقی‌های ایرانی و عراقی پخش شد.

*تقریبا ۷۰ درصد ورزشگاه پر شده ولی تعداد ایرانی‌ها بیشتر است.

*زمان گرم کردن بازیکنان وقتی بازیکنای ذخیره مشغول آقاوسط بازی‌کردن بودند، شجاعی و انصاری‌فرد با شوخی به سمت دژاگه رفتند و او را بغل کردند تا توپ را بگیرند.

*ورزشگاه آل مکتوم نسبت به ورزشگاه آل‌نهیان که بازی قبلی ایران و ویتنام در آن برگزار شد، مجهزتر به نظر می‌رسد.

*مهدی تاج، علی کفاشیان، محمود اسلامیان و محمدرضا داورزنی در جایگاه ویژه حضور دارند.

*مسئولان ورزش عراق هم با پرچم کشورشان به ورزشگاه آمدند.

*محمدعلی ترکاشوند معاون پیشین باشگاه پرسپولیس هم در ورزشگاه حضور دارد.

*با شروع بازی هواداران ایرانی به شکلی جالب و هماهنگ شروع به تشویق تیم ملی کردند. در ادامه هم عراقی‌ها به شدت تیم کشورشان را تشویق کردند.

*در حالی که کاتانیچ مدام کنار خط ایستاده کی‌روش کنار نیمکت ایران با خیالی آسوده نشسته است.

*کی‌روش به داور چهارم اعتراض می‌کرد و معتقد بود بازیکنان عراق باید اخطار بگیرند.

*ظرفیت ورزشگاه تقریبا تکمیل شده است.

*کاتانیچ تقریبا بعد از هر سوت داور به ضرر تیمش به کمک داور اعتراض می‌کند.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جام ملت های آسیا میزان امارات ایران عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۳۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند

معاون عمرانی وزیر کشور حضور کم‌رنگ بخش خصوصی در پروژه‌های عمرانی را از مشکلات مهم دانست و گفت: شهرداری‌ها باید با مکانیزم تشویقی زمینه جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را فراهم کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مهدی جمالی‌نژاد ظهر امروز در همایش معاونان عمرانی استانداری‌ها در بوشهر با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در بخش‌های مختلف دارد، اظهار داشت: بر اساس بررسی‌ها در سال جاری بیش از 70 هزار پروژه نیمه‌تمام ملی، استانی، شهری و محلی در کشور وجود دارد که تکمیل طرح‌ها در اولویت برنامه‌های دولت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بخشی از این طرح‌ها در حوزه ساخت مسکن و نهضت ملی مسکن است، تصریح کرد: رئیس جمهور در جلسات ماهانه شورای عالی مسکن بر تسریع در تکمیل این طرح‌ها تأکیدات ویژه می‌کند و اکنون این طرح‌ها سرعت گرفته است.

معاون عمرانی وزیر کشور با اشاره به اینکه برخی از پروژه‌های نیمه‌تمام زیرساختی است، گفت: تسریع در تکمیل طرح‌های مصوبات سفر استانی رئیس جمهور در اولویت قرار گرفته است و پیشرفت این طرح‌ها همواره رصد و پایش می‌شود.

جمالی‌نژاد از راه‌اندازی سامانه منتاک برای مدیریت و نظارت بر توسعه طرح‌های عمرانی استان‌های مختلف خبر داد و افزود: دولت با طراحی سامانه منتاک بر اقدامات و پیشرفت‌های فیزیکی طرح‌های عمرانی استان‌ها نظارت می‌کند.

وی واگذاری طرح‌های عمرانی دولتی به بخش خصوصی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: در راستای شعار جهش تولید با مشارکت مردم واگذاری طرح‌های عمرانی دولتی به بخش خصوصی در اولویت قرار دارد.

معاون عمرانی وزیر کشور مولدسازی را یکی از طرح‌های مهم و موفق دانست و اضافه کرد: وزارت کشور شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی را مکلف کرده است تا پروژه‌های غیردولتی عمومی مختص شهرداری‌ها و دهیاری‌ها که با چند صد همت در دست اجرا است را در اولویت اجرا قرار دهند تا پایان دوره که مقارن با پایان دولت سیزدهم است تمام کنند.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور افزود: با توجه به اینکه همه 70 هزار پروژه نیمه‌تمام تا پایان این دولت قابل اتمام نیست. متناسب با نیازسنجی اولویت‌های مردمی در استان‌ها طرح‌های نیمه تمام تکمیل خواهند شد.

جمالی‌نژاد یکی از اقدامات مطلوب دولت سیزدهم را در سرعت‌بخشی تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام دانست و بیان کرد: هم‌اینک برخی طرح‌های نیمه‌تمام در پردیس‌ها و شهرک‌های فرهنگی وجود دارد که شهرداری‌ها طالب واگذاری آنها برای تکمیل از محل بودجه محلی خود هستند.

معاون وزیر کشور با اشاره به سیاست دولت برای جذابیت‌بخشی در شهرهای میانی و کوچک برای جلوگیری از مهاجرت و رونق سرمایه‌گذاری گفت: باید همان توجه که به کلان‌شهرها و پایتخت می‌شود در زمینه طرح‌های جامع، تفصیلی و هادی به شهرهای کوچک و میانی نیز انجام شود.

جمالی‌نژاد توجه به توسعه زیرساخت‌ها در شهرهای کوچک و میانی را مورد تأکید قرار داد و اضافه کرد: در همه موضوعات حتی در حوزه نهضت ملی مسکن نیز باید به شهرهای کوچک و میانی توجه شود تا با توزیع عادلانه خدمات امکان توسعه متوازن پیشرفت در کشور فراهم شود.

وی حضور کم‌رنگ بخش خصوصی در پروژه‌های عمرانی را از مشکلات مهم دانست و گفت: این موضوع مانع از تسریع اجرای پروژه‌ها شده است. بر همین اساس شهرداری‌ها باید با مکانیزم تشویقی زمینه جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را فراهم کنند.

جلب مشارکت مردمی برای سرمایه‌گذاری در طرح های عمرانی فراهم شود

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری هم با بیان اینکه باید تحولی در مشارکت مردم در عمران ملی و آمایش سرزمینی ایجاد شود تا توسعه را شتاب دهد اظهار کرد: باتوجه به بالا بودن ظرفیت توسعه‌ای در حوزه عمران و محدود بودن اعتبارات دولتی باید مکانیزم جلب مشارکت مردمی نیز برای سرمایه‌گذاری در این بخش فراهم شود.

وی افزود: برای برون رفت از مشکلات باید تلاش جهادی در اجرا و توانمندی در جذب اعتبارات ملی در کنار جلب سرمایه گذاری بخش خصوصی اولویت مدیران عمرانی کشور قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تأکید بر فراهم شدن مشارکت مردم در زمینه سرمایه‌گذاری طرح‌های عمرانی ادامه داد: بانک‌های عامل نیز باید در عرصه تأمین نقدینگی زمینه سرعت بخشی در تولید توسط بخش خصوصی را فراهم کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر نقش این استان در عرصه تولید ناخالص ملی را مهم دانست و خاطرنشان کرد: هم اینک با وجود نقش‌آفرینی بالای استان بوشهر در تولید ناخالص ملی اما توسعه متوازن در حوزه عمران و پیشرفت در شمال و جنوب این استان وجود ندارد که با فعال منطقه ویژه اقتصادی شمال این مهم محقق خواهد شد.

تکمیل طرح‌های نیمه تمام در اولویت برنامه‌های استان قرار دارد

احمد محمدی‌زاده هم با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه تمام در اولویت قرار دارد گفت: طرح‌های عمرانی در استان بوشهر از لحاظ اهمیت اولویت‌بندی شده است و امسال برخی از آنها افتتاح می‌شود.

وی تکمیل جاده‌ها به ویژه محورهای بین شهرستان‌ها از جمله باغان به سرچشمه و دیر به کنگان تحت عنوان وفاق را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های آبرسانی، درمانی، ساخت مسکن، عمران شهری و روستایی در اولویت قرار دارد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه منابع اعتباری این طرح‌ها از محل استانی، مصوبه سفر رئیس جمهوری، مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت و منابع ملی تأمین می‌شود گفت: دستگاه‌های بزرگی همچون بنادر و دریانوردی طرح‌های مهمی از جمله تکمیل مجتمع بندری نگین و جاده دسترسی آن در دستور کار دارد و منابع اعتباری ملی هم برای تکمیل طرح‌های همچون سد دشت پلنگ، دالکی و باهوش تأمین تخصیص داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال بخشی از این طرح‌ها افتتاح می‌شود، گفت: بوشهر در عرصه معماری دارای جایگاه ممتاز است و استفاده از این ظرفیت در طرح‌های عمرانی با توجه به پیشینه تاریخی بوشهر یک ضرورت است.

محمدی‌زاده معماری ساخت سازه‌های عمرانی در بافت تاریخی بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: شهرداری‌ها در طرح‌های عمرانی و حتی دستگاه‌های اجرایی در احداث ساختمان از این معماری استفاده می‌کنند. معماری شهر آفتاب نیروی دریایی بوشهر کاملاً متناسب با نمای بومی بوشهر طراحی و اجرایی شده است.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند
  • نخستین بار در تکواندو ایران؛ قضاوت بانوی ایرانی در پارالمپیک ۲۰۲۴
  • بازی‌های لیگ برتر ایران در چه صورتی بدون تماشاگر می‌شوند؟
  • بخش VIP جذاب در برنابئو: فراتر از یک ورزشگاه! (عکس)
  • این بازیکن پرسپولیس در آبادان تشویق نخواهد شد
  • عبدالکریم در آبادان تشویق نمی شود