Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ سفیر ایران در ورشو لهستان را مسئول عواقب هر گونه ایجاد خلل در روابط با ایران خواند و از مقامات این کشور خواست که وسیله اهداف و منافع آمریکا قرار نگیرند.

مسعود ادریسی کرمانشاهی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ورشو درخصوص پیامدهای برگزاری نشست صلح و امنیت خاورمیانه با تمرکز بر اقدامات ایران در منطقه که قرار است به میزبانی مشترک لهستان و ایالات متحده در ورشو برگزار شود، با آنا ماریا آندرس، وزیر دفتر نخست‌‌‌وزیر لهستان و دختر ژنرال آندرس از سرداران ملی لهستان دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این دیدار لهستان را مسئول عواقب هر گونه ایجاد خلل در روابط تاریخی و سیاسی بین دو کشور دانست و از مسئولان لهستانی خواست که وسیله اهداف و منافع ایالات متحده در برگزاری چنین نشستی نشوند.

آندرس نیز  اطمینان داد که نهایت تلاش خود را برای آنکه اجلاس هدف ضد ایرانی نداشته باشد انجام خواهد داد.

گفتنی است ژنرال آندرس، فرماندهان ملی لهستان در جنگ جهانی دوم بود که مدتی را نیز در ایران گذراند.

سفیر ایران در ورشو روز دوشنبه نیز بدین منظور با معاون وزیر خارجه لهستان دیدار کرده بود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها جنگ جهانی دوم لهستان ایران و لهستان ورشو جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۳۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان

هدایت‌الله بدری، رئیس بانک مرکزی افغانستان با حسن کاظمی قمی، سفیر و نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در افغانستان، دیدار و گفتگو کرد.

براساس اطلاعیه بانک مرکزی افغانستان، در این دیدار درباره موضوعات مختلف از جمله توسعه همکاری‌های تجاری و بانکی بین دو کشور گفتگو شده است.

گفتنی است هیاتی دیپلماتیک از ایران به ریاست سفیر ایران در کابل امروز با ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی نخست وزیر طالبان دیدار و گفتگو کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با هیات دیپلماتیک ایران
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با کاظمی قمی
  • صدور فرمان جنگ از ورشو!
  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • سفیر ایران: خاندوزی هفته آینده به عربستان می رود
  • تهران و اسلام آباد، علیه تروریسم
  • روسیه: به اقدامات تحریک‌آمیز لهستان پاسخ می‌دهیم