Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@22:53:03 GMT

جوسازی خبرنگاران عراقی در ورزشگاه آل‌ مکتوم

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۳۸۶۷

جوسازی خبرنگاران عراقی در ورزشگاه آل‌ مکتوم

دیدار تیم‌های ملی ایران و عراق در دور سوم مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در حال برگزاری است. یکی از نکات عجیب و قابل توجه که از ابتدای بازی در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه اتفاق افتاده، جوسازی خبرنگاران عراقی است. آن‌ها به هر سوتی که روشن ایرماتوف می‌زند، اعتراض دارند. دقیقا عین کاری که سرمربی عراقی‌ها در یکی دو صحنه انجام داد و کارلوس کی‌روش از سمت نیمکت ایران او را به آرامش دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در حالی افتاد که دقایقی بعد، درگیری لفظی بین کی روش با یکی از همراهان تیم عراق که روی سکوی نزدیک به نیمکت ایران نشسته بود به وجود آمد. او مدام از روی سکو بلند می‌شد و به تصمیماتی که داور می‌گرفت اعتراض می‌کرد. کی روش هم که متوجه این اعتراض‌ها شده بود با دست به او اشاره کرد که ساکت باشد. سرمربی ایران حتی به ناظر بازی هم گفت که این شخص چرا باید نزدیک نیمکت ایران باشد و مدام به داور اعتراض کند؟ انتقادی که باعث شد تا مسئولان به این همراه عراقی‌ها تذکر بدهند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جام ملتها جام ملتهای 2019 تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۳۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها تیم VAR دار ایران در لیگ دسته سوم!

آن‌‌ها روز گذشته از سد تیم پارسیان تهران گذشتند تا همچنان یکی از بخت‌های مسلم صعود به لیگ دسته دوم باشند.

بعد از این بازی گرچه با برد یاران نیکبخت همراه شد، اما این سرمربی جوان به تصمیمات داور اعتراض کرد و نوشت کمیته داوران بایستی برای لیگ‌های پایین‌تر حساسیت بیشتری در زمینه داوری به خرج دهد. اعتراض نیکبخت اما به همین‌جا ختم نشد و او مدعی شده تنها تیمی هستند که در کشور VAR دارند و برای اثبات این حرفش تصویری که از طریق دوربین‌های باشگاه شکار شده و خطای محرز روی بازیکنش را نشان می‌هد، منتشر کرده است.

منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • جوسازی رسانه‌های معاند برای ترمیم شکست سنگین اسرائیل؛ ریزپرنده‌ها آبرویشان را بُرد
  • حضور پرشور هواداران استقلال و اعتراض نیمکت‌نشینان + فیلم
  • جوسازی رسانه‌های معاند برای ترمیم شکست سنگین اسرائیل/ ریزپرنده‌ها آبرویشان را بُرد
  • نحوه کشته شدن معمر قذافی / انفجار مجسمه‌های بودا در بامیان / حال و هوای شانگهای از دهه 30 تا 80 میلادی / اسرای عراقی با پرچم ایران در تهران
  • آسو رستم مهارنشدنی در خط تهاجمی استقلال
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید، نخستین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید اولین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • تنها تیم VAR دار ایران در لیگ دسته سوم!