Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: یک شبکه رادیویی لهستان روز چهارشنبه مدعی شد که ایران صدور روادید توریستی برای شهروندان لهستانی را متوقف کرده است.

رویترز به نقل از شبکه رادیویی خصوصی لهستانی «زت» نوشت که صدور روادید توریستی برای شهروندان لهستان متوقف شده است.

خبرگزاری فارس نمی‌تواند مستقلا ادعای این شبکه رادیویی لهستانی را رد یا تائید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط بین جمهوری اسلامی ایران و لهستان پس از آنکه واشنگتن اعلام کرد این کشور میزبان اجلاسی ضد ایرانی خواهد بود دچار تنش شده است.

روز چهارشنبه، «مسعود ادریسی کرمانشاهی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در ورشو در خصوص پیامد‌های برگزاری نشست صلح و امنیت خاورمیانه با تمرکز بر اقدامات ایران در منطقه که قرار است به میزبانی مشترک لهستان و ایالات متحده در ورشو برگزار شود، با خانم «آنا ماریا آندرس» وزیر دفتر نخست وزیری لهستان و دختر ژنرال آندرس از سرداران ملی لهستان دیدار کرد.

وی در این دیدار لهستان را مسئول عواقب هرگونه ایجاد خلل در روابط تاریخی و سیاسی بین دو کشور دانست و از مسئولان لهستانی خواست که وسیله اهداف و منافع ایالات متحده در برگزاری چنین نشستی نشوند.

پیش از این وزارت خارجه لهستان در واکنش به اعتراض‌های ایران به برگزاری این نشست ضدایرانی در خاک این کشور برگزاری چنین کنفرانسی را حق این کشور خوانده بود.

منبع: فردا

کلیدواژه: ایران روادید توریستی لهستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۳۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای زمین را بشنوید + فیلم

سیاره ما به طور طبیعی گسیل‌های رادیویی مختلفی تولید می‌کند. این امواج رادیویی در اثر فعالیت رعد و برق یا طوفان‌های ژئومغناطیسی که توسط خورشید هدایت می‌شوند، تولید می‌شوند و در انتهای پایین طیف رادیویی، بین ۱۰۰ هرتز و ۱۰ کیلوهرتز قرار دارند. آن‌ها به بهترین وجه توسط آنتن‌های بزرگ، در فضا یا روی زمین شناسایی می‌شوند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • سفیر ایران: اگر خطا کنید، زلزله متوقف نخواهد شد
  • رزمی کاران ایرانی قربانی کلاهبرداران روادید در تایلند
  • پس از عملیات ایران علیه اسرائیل، مذاکرات بین اسرائیل و حماس متوقف شده است
  • روایت زندگی شهدا از نگاه مستندسازان رادیویی
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران
  • صدای زمین را بشنوید + فیلم
  • گردشگران بلاروس می‌توانند بدون روادید به ایران سفر کنند
  • مناطق گردشگری کرمان از طریق رسانه های روسیه معرفی شوند
  • وزیر خارجه اسرائیل : تل آویو به دنبال حمله دیپلماتیک به ایران است / به ۳۲ کشور پیام فرستادیم / پیش از آن که خیلی دیر شود، ایران باید متوقف شود
  • ارتباط رادیویی داوران در تمام بازی‌های لیگ برتر