Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تیم ایران و عراق در سومین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم رفتند.

به گزارش ایسنا، دو تیم فوتبال ایران و عراق در سومین دیدار مرحله گروهی گروه D جام ملت‌های آسیا در ورزشگاه آل‌مکتوم دبی و از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف هم رفتند.

ایران صفر - صفر عراق

گل: -

کارت زرد: امجد عتوان از عراق، سامان قدوس از ایران

کارت قرمز: -

گزارش بازی

بازی با سوت روشن ایرماتوف آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود میل بیشتر عراق به هجوم، جنگ دو تیم در میانه زمین ادامه داشت تا این که ایران در موقعیتی توسط امیری صاحب توپ شد که ضربه سر چکشی سردار در دقیقه ۱۲ به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

با گذشت زمان ملی‌پوشان ایران بازی را در دست گرفتند و با دو کرنر دروازه عراق را تهدید کردند.

توپ در محوطه جریمه به امید ابراهیمی رسید که کاپیتان امروز تیم ملی با برخورد به بازیکن عراق سرنگون شد که داور علی رغم اعتراض فراوان بازیکنان ایران، اعتقادی به پنالتی نداشت.

در دقیقه ۲۸ شوت سامان قدوس با برخورد به مدافع عراق به کرنر رفت تا ایران همچنین از زدن گل نخست خود عاجز بماند.

نخستین حمله عراق در دقیقه ۳۵ بازی شکل گرفت که شوت از راه دور احمد یاسین با اختلاف از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

خطای قدوس روی صفا هادی درگیری را بین بعضی از بازیکنان دو تیم به وجود آورد که با دخالت داور و سایر بازیکنان این قائله ختم به خیر شد.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی زادگان، سید مجید حسینی، وریا غفوری، میلاد محمدی، امید ابراهیمی، روزبه چشمی، وحید امیری، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش و سردار آزمون.

ترکیب عراق: جلال حسن، علا مهاوی، علی فائز، علا ابراهیم، علی عدنان، امجد عتوان، صفا هادی، احمد یاسین، طارق همام، محند علی و حسین علی.

در دیگر دیدار این گروه ویتنام و یمن به مصاف هم رفتند.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي فوتبال ايران جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۳۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس آرسنال و چلسی در ورزشگاه امارات به مصاف همدیگر رفته‌اند. آرسنالی‌ها با شکست ۲-۰ مقابل استون ویلا در کورس قهرمانی عقب افتاده‌اند و تنها کاری که باید انجام دهند این است که همه بازی‌هایشان تا پایان فصل را ببرند و امیدوار باشند منچستر سیتی امتیاز از دست دهد.

در سمت دیگر چلسی در حال رقابت برای سهمیه لیگ کنفرانس و یا لیگ اروپاست و کار سختی برای رسیدن به این هدف دارد. آنها در بازی امشب با آرسنال از شانس بسیار کمی دارا هستند چراکه کول پالمر و مالو گوستو به دلیل بیماری و مصدومیت بازی امشب را از دست داده‌اند.

با این حال شرایط برای چلسی می‌توانست بدتر هم شود. در دقیقه ۹ در میانه میدان جکسون برای مهار توپ به سمت تاکه‌هیرو تومیاسو رفت و در همین حین پایش را بر روی مچ پای ستاره آرسنال قرار داد.


بازیکنان میزبان بلافاصله به سمت داور رفتند و از او خواستند جکسون را به دلیل خطای خطرناکش اخراج کند اما سایمون هوپر تصمیمی برای نشان دادن کارت قرمزش نداشت و ترجیح داد صحنه را ادامه دهد.

نکته قابل توجه این است که داور همچنین در مورد صحنه خطای جکسون گفت‌وگوی کوتاهی هم با VAR داشت اما تغییری در تصمیم اولیه ایجاد نشد و جکسون حتی یک کارت زرد هم دریافت نکرد.

دیگر خبرها

  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • بیستمین اسکودتو: اینتر قهرمان ایتالیاست!
  • جنگ در دربی میلان؛ 3 کارت قرمز در 3 دقیقه! / عکس
  • اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو
  • فینال جام حذفی هلند: آتش‌سوزی و توقف بازی (عکس)
  • قضاوت عجیب در بازی استقلال؛ به‌خودت چند می‌دهی؟