Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-28@16:32:37 GMT

گزارش زنده؛ ایران 0- عراق 0/دقیقه 40 بازی

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۳۸۹۲

خرداد:ملی پوشان فوتبال ایران بعد از شروع مقتدرانه‌ای که با برتری 5 بر صفر برابر یمن در جام ملت‌های آسیا داشتند، در دیدار اخیرشان هم ویتنام را با نمایشی سراسر هجومی و نتیجه 2 بر صفر شکست دادند تا خود را به‌عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این رقابت‌ها معرفی کنند ولی آنها در مسابقه امشب برابر عراق، به دنبال جبران انتقام شکست چهار سال قبل و کسب سه امتیاز هستند تا مقتدرانه در صدر جدول گروه D بایستند ولی در آن سوی میدان نیز شاگردان سرکو کاتانچ دست و پا بسته نیستند و بعد از غلبه بر ویتنام و یمن، می‌خواهند نمایش واقعی خود را برابر تیم ایران ارائه دهند و امیدوار به صدرنشینی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جام ملت‌های آسیا - امارات 2019 ؛ گروه D
چهارشنبه: 97/10/26 ؛ ساعت 19:30
استادیوم: آل مکتوم- دبی
داور: روشن ایرماتوف(ازبکستان)؛ کمک‌ها: عبدوخامیدولو رسولوف و سایدوف؛ داور چهارم: سرگی گریشنکو(قزاقستان)؛ کمک داوران پشت دروازه: والنتین کووالنکو(ازبکستان) و تانتاشف ایلگیز.


تیم ملی ایران


علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سید مجید حسینی، وریا غفوری، میلاد محمدی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، علیرضا جهانبخش، وحید امیری، سامان قدوس و سردار آزمون.
سرمربی: کارلوس کی‌روش


تیم ملی عراق


جلال حسن جاسم، احمد ابراهیم خلف، علی فائز عطیه، علاء علی مهاوی، علی عدنان کاظم، امجد عطوان کاظم، صفاء هادی عبدالله، همام طارق فرج، احمد یاسین غنی، حسین علی السعیدی و مهند علی کاظم.
سرمربی: سرکو کاتانچ


لحظات حساس

دقیقه 2: پرتاب اوت بلند امیری به پشت محوطه جریمه برگشت داده شد که شوت روی پای قدوس با اختلاف زیادی از دروازه عراق به بیرون رفت.

دقیقه 12: ارسال تماشایی امیری از جناح چپ زمین موقعیت بسیار خوب گلزنی برای آزمون فراهم کرد، اما ضربه سر او از مقابل دروازه عراق به بیرون رفت.دقیقه 18: باز هم پرتاب اوت امیری موقعیتی برای ایران خلق کرد که این بار ضربه سر کنعانی‌زادگان در دستان جلال حسن جای گرفت.

دقیقه 23: خطایی که پشت محوطه جریمه طارق همام روی امید ابراهیمی مرتکب شده بود را سامان قدوس زد که شوت او بعد از برخورد به دیوار دفاعی بازیکنان عراق دفع شد و در ادامه نیز شوت میلاد محمدی به بیرون رفت.
دقیقه 29: شوت روی پای قدوس از پشت محوطه جریمه به مدافعان عراق برخورد کرد و به بیرون رفت.دقیقه 30: ارسال قدوس از روی کرنر سمت چپ زمین را جلال حسن دفع کرد که در این صحنه خطای بازیکنان ایران روی دروازه‌بان عراق اعلام شد.دقیقه 35: شوت زمینی احمد یاسین با فاصله کمی از کنار تیرک عمودی دروازه ایران به بیرون رفت.


منبع:ورزش 3

برچسب ها: جام ملت‌های آسیا ، ایران ، عراق

منبع: خرداد

کلیدواژه: جام ملت های آسیا ایران عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۳۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام آزادگان؛ سال شیرازی‌ها با پیروزی آغاز شد

ایسنا/فارس نخستین میزبانی فوتبال شیراز در سال جدید با پیروزی همراه شد. 

از هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور امشب، ۸ فروردین‌ماه تیم‌های فجرسپاسی شیراز و دریا کاسپین بابل در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف هم رفتند. 

بازیکنان فجرسپاسی را علی غلام‌زاده، شاهین طاهرخانی، محمدعلی کاظمی، آرام عباسی، داوود رجبی، حامد بحیرایی، سعید زارع، محسن سیفی، محمدرضا فلاحیان، علی فتحی و مهدی شریفی تشکیل می‌دادند و ابوالفضل هاشمی، سیدجلال عبدی، علی خانلرزاده، امید منصوری، لطفی پور، میلاد ابطحی، ابوالفضل اذرنوشان، ابراهیم حیاتی، صالح غلامی، محمدقاسمی نژاد و مهدی مومنی نیز از ابتدا در ترکیب دریای بابل قرار گرفتند.

تیم داوری این بازی را محمدجواد عبداللهی، فرزاد ایمان نژاد، اکبر عمرانی و حمید طیب تشکیل می‌دادند. 

بازی در نیمه نخست با برتری فجری‌ها همراه بود.
در دقیقه ۱۸ ارسال کرنر داوود رجبی با ضربه سر شاهین طاهرخانی به تور دروازه سبز و سفیدپوشان مازندرانی چسبید تا میزبان به گل اول دست پیدا کند. 
داوود رجبی دقایقی پس از این گل آسیب دید و جای خود را به حمید ملکی داد. 

در دقیقه ۴۵ فجر می‌توانست به گل دوم هم دست پیدا کند اما شوت تماشایی محسن سیفی از فاصله ۲٠ متری به تیر افقی دروازه برخورد کرد.

در نهایت نیمه نخست با همان یک گل به سود زردپوشان شیرازی به پایان رسید.

در نیمه دوم فجر برای زدن گل دوم تلاش زیادی کرد اما کمتر توانست به موقعیت مناسبی دست پیدا کند. در سوی مقابل، دریا توان چندانی برای یورش به دروازه فجر نداشت و فقط یکی دوبار روی ارسال از جناحین خطرساز شد اما در دقیقه ۸۸ ضربه پای چپ میلاد ابطحی از پشت محوطه جریمه به تیر عمودی دروازه فجری‌ها برخورد کرد. 

در نهایت پس از ۵ دقیقه وقت تلف شده، این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود فجرشهید سپاسی شیراز به پایان رسید تا این تیم به نخستین پیروزی در سال ۱۴٠۳ دست پیدا کند. 

به گزارش ایسنا، در جدول رده‌بندی تیم‌های خیبر خرم‌آباد، چادرملو اردکان و فجرسپاسی شیراز در رتبه‌های اول تا سوم قرار دارند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک برد ویک باخت برای مسی های کرمان در لیگ دسته اول فوتبال
  • جام آزادگان؛ سال شیرازی‌ها با پیروزی آغاز شد
  • فرانسه 3-2 شیلی: پیروزی پرتلفات
  • انگلیس 2- بلژیک 2: بیلینگام و نجات در دقیقه 90+5!
  • آلمان 2- هلند 1، پارتی صورتی!
  • مصدومیت یک پرسپولیسی در فیفادی
  • پیروزی و صعود تیم ملی ایران با بازی روی چمن مصنوعی
  • ترکمنستان ۰-ایران ۱: سه امتیاز در بدترین زمین فوتبال آسیا
  • مصدومیت تلخ مدافع تاجیکی پرسپولیس
  • پیروزی پرگل کره جنوبی، عراق و استرالیا/ اولین برد برانکو با چین گل اول عراق+ فیلم