Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، محمد‌مهدی زاهدی امروز در نشست با طلاب حوزه علمیه حضرت ابوالفضل العباس‌(ع) قناتغستان ماهان برگزار شد، اظهار داشت: نظام انتخاباتی کشور منحصربه فرد ایجاد ناکارآمدی می‌کند، به‌طوریکه در هیچ کجای دنیا شرط کاندیدای ریاست جمهور فقط سواد خواندن و نوشتن نیست که در کشور ما است.

وی با اشاره به اینکه دولت‌ها مشکلات را به گردن دولت قبل می‌اندازند و پاسخگو نیستند گفت: یکی از دلایلش همین فردی بودن انتخابات است و اگر احزاب در انتخابات رای بیاوردند یک حزب باید پاسخگوی کارهای انجام داده در دوران مسئولیت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دولت مدیران جهادی به ندرت وجود داشته و مدیر ریسک‌پذیر وجود ندارد خاطرنشان کرد: بی‌انگیزگی در برخی وزرای فعلی وجود دارد چرا که اختلاف در درون دولت باعث تفرقه شده و دولت یکپارچه نیست.

وی با اشاره به اینکه باید نگرش مدیران تغییر کرده و خود را وابسته به غرب و برجام ندانند افزود: باید به ملت و توان کشور تکیه کنیم چرا که بارها غربی‌ها ثابت کردند که قابل اعتماد نیستند و در جریان برجام اروپایی نیز اروپایی‌ها قابل اعتماد نیستند.

زاهدی با بیان اینکه متاسفانه شفافیت در مجلس وجود ندارد و مردم حق دارند از رای نماینده خود در مجلس مطلع شوند افزود: در طرح شفافیت آرای نمایندگان 192 نفر شفافیت آرا را امضا و فقط 53 نفر در رای‌گیری شرکت کردند.

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۳۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران، آمریکا و اسرائیل به دنبال جنگ فراگیر نیستند/ اسرائیل با توجه به بعد مسافتی که دارد توانایی حمله به ایران را ندارد / اسرائیل موشک ندارد از نظر پدافند و سیستمی نیز ضعیف است

نماینده مجلس از حمله پهپادی - موشکی ایران علیه اسرائیل اعلام حمایت کرد.

"عباس گلرو" عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با عصر ایران با اشاره به حمله نظامی ایران به سرزمین های اشغالی و احتمال حمله متقابل اسراییل به ایران، گفت: این پیام محکمی بود و جدیت ایران را برای اینکه بعد از این همه اقدامات که اسرائیل در سوریه و علیه منافع ملی ما انجام داد یک جا بایست نشان داده می شد و این نقطه عطفی بود.

این نماینده مجلس ادامه داد: اینکه این اقدام ایران بازدارنده است و تضمین شود که اسرائیل کاری نمی کند بعید می دانم چراکه  اسرائیلی ها خبیث تر از این حرفها هستند.

وی اظهار کرد: این اقدام مثل طوفان الاقصی بود که از زمان پیدایش رژیم صهیونیستی تا تاریخ حاضر بی سابقه بود و در معادله نظامی و رویارویی ایران و اسرائیل بی نظیر بود و برای اولین بار اتفاق  افتاد که ما مستقیما خاک سرزمین های اشغال شده را هدف قرار دادیم.

گلرو ادامه داد: گرچه پایان جنگ را سرلشکر باقری اعلام کردند در دبیرخانه سازمان ملل هم ما نامه به شورای امنیت و دبیر کل دادیم و پایان یافته تلقی کردیم اما صحنه سیال است و اگر سناریوی دیگر از طرف صهیونیست ها تکرار شود باید پاسخ متقابل بگیرند.

وی بیان کرد:  آنها به اهداف نظامی ما و دیپلماتیک ما زدند و ما هم تلافی متقابل کردیم اگر بازی عوض شود همان اتفاقات می تواند از طرف ما در رابطه با این رژیم بیفتد. 

نماینده مردم سمنان در مجلس تصریح کرد: بعید می دانم رژیم صهیونیستی اماکن غیر نظامی ما را بزنند. حتی اماکن نظامی ما را نخواهند زد چون اسرائیل با توجه به بعد مسافتی که دارد توانایی این کار را ندارد. موشک ندارد از نظر پدافند و سیستمی نیز ضعیف است و بعید می دانم اقدامی علیه مناطق مسکونی ما انجام دهد. 

وی ادامه داد: البته به کشورهای منطقه هم هشدارهای لازم داده شده که با این رژیم همکاری نکنند بنابراین در همین حد متوقف می ماند اما به هر حال در عالم سیاست و بین المللی سناریوهای مختلفی می تواند اتفاق بیفتد. و به همین دلیل نیروهای مسلح ما آمادگی کامل دارند. 

عضو کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: نه ایران و نه منطقه و نه خود آمریکایی ها تمایلی به جنگ فراگیر ندارند چون جنگ فراگیر یعنی به آتش کشیده شدن منطقه و کل اقتصاد دنیا لذا تاثیرمستقیم روی فروپاشی اقتصادی می گذارد و دنیا تحمل این را ندارد.

وی خاطر نشان کرد: از نظر من الان زمانش نیست و اتفاقی نخواهد افتاد حتی متحدین آمریکا هم که در منطقه هستند آنها هم اسرائیلی ها را مدیریت می کنند که اتفاقی نیفتد و خلیج فارس نمونه واضح است. اگر جنگ اتفاق بیفتد این خانه های شیشه ای در حاشیه جنوبی خلیج فارس مصون نخواهند بود بنابراین هیچ کدام دنبال جنگ فراگیر نیستند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟
  • گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار نیست
  • متخصصان وزارت نفت تحریم‌ها در زمینه تولید و صادرات نفت را بلااثر کردند/ جهشی قابل‌توجه در صادرات گاز داشته‌ایم
  • وزارت نفت اثر تحریم‌ها در تولید و صادرات نفت را کم کرد/ جهشی قابل‌توجه در صادرات گاز داشته‌ایم
  • علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟ /دولت اشکالات را نمی پذیرد چون توانایی اصلاح ندارد
  • پیش بینی بارشهای قابل توجه درمناطق جنوبی کشور
  • ایران، آمریکا و اسرائیل به دنبال جنگ فراگیر نیستند/ اسرائیل با توجه به بعد مسافتی که دارد توانایی حمله به ایران را ندارد / اسرائیل موشک ندارد از نظر پدافند و سیستمی نیز ضعیف است
  • دلاورمردان سپاه بر سر منافع ملی اهل مماشات نیستند
  • فلسفی: اولویت مجلس آینده فسادستیزی و شفافیت باشد
  • مرتضی نائیجی در گفت و گو با قدس: شفافیت شرکت‌های دولتی به عنوان مهم‌ترین بخش اقتصادی در دست دولت، به پایان رسید