Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@14:56:44 GMT

درگیرانه و خشن؛ جنگ بزرگ ایران و عراق

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۳۹۵۵

درگیرانه و خشن؛ جنگ بزرگ ایران و عراق

تلاش دو تیم عراق و ایران در نیمه اول با نمایش فیزیکی و درگیرانه دو تیم همراه بود تا روشن ایرماتف کار سختی در 45 دقیقه اول داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان دو تیم برای سرگروهی در گروه چهارم جام ملت‌های آسیا با انگیزه بالایی برابر یکدیگر قرار گرفتند و این مساله باعث شد تا نمایش فیزیکی و درگیرانه‌ای در نیمه اول بین آنها شکل گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

داور ازبکستانی این بازی البته در دو صحنه تصمیم پر ابهامی را اتخاذ کرد. اولین بار سرنگون شدن امید ابراهیمی در محوطه جریمه که با اعتقاد کاپیتان امروز تیم ملی مبنی بر شارژ مدافع حریف همراه بود که ایرماتف اعلام کرد بازی ادامه یابد. در دیگر صحنه مشکوک نیز شوت سردار آزمون با برخورد به دست مدافع عراقی برگشت داده شد و در شرایطی که داور ازبکستانی نزدیک به صحنه بود، اعتقادی به خطای هند و پنالتی نداشت.

 

در دیگر صحنه‌های مربوط به این بازی نیز بازیکنان دو تیم بارها با خطاهای خشن خود در میانه میدان یکدیگر را متوقف کردند که با درگیری لفظی دو طرف نیز همراه شد. در نهایت اما تلاش بازیکنان دو تیم در شرایطی که برتری در موقعیت سازی به سود بازیکنان ایران می‌چربید با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

تیم ملی ایران جام ملتهای آسیا 2019 تیم ملی عراق عراق

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران جام ملتهای آسیا 2019 تیم ملی عراق عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۳۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان: دست و پای بازیکنان ایران خونی شد

رامین رضاییان از کیفیت بد زمین چمن مصنوعی تیم ملی ترکمنستان انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، رامین رضاییان پس از بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال از ترکمنستان در فرودگاه مهرآباد در جمع خبرنگاران گفت: شرایط بازی در ترکمنستان سخت است. آنجا زمین چمن وجود ندارد و فقط زمین مصنوعی است. بازی خوبی بود و همین که توانستیم ببریم، خوب بود.

او درباره وضعیت زمین ترکمنستان گفت: صد درصد احتمال مصدومیت را بالا می‌برد. مطمئنا اگر تکلی اتفاق می‌افتاد کل بدن زخم می‌شد. دست و پای خیلی از بازیکنان هم خونی شده و همین هم به خاطر کیفیت پایین چمن مصنوعی است. خوشحالم این دو بازی را بردیم و امیدوارم تیم ملی همین روند را به خوبی طی کند. خیلی مخلصیم. دیگر لطفا سوال نپرسید!

مدافع تیم ملی در مورد اینکه محمد قربانی اولین بازی خود را در تیم ملی انجام داده هم گفت: تبریک می‌گویم به او و امیدوارم همه جوان‌ها اینطور تلاش کنند و زحمت بکشند. آینده برای آنهاست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرویز دهداری؛ دیکتاتور بود یا معلم اخلاق؟
  • توصیه رامین رضاییان به بازیکنان جوان
  • فلاحت‌زاده: در بازی با ترکمنستان، چمن مصنوعی سبب افت عملکرد ایران شد
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • حسینی: قهرمانی آسیا حق ایران بود
  • دست و پای بازیکنان ایران خونی شد
  • رضاییان: دست و پای بازیکنان ایران خونی شد
  • چمن مصنوعی، ملی‌پوشان را زخمی کرد!(عکس)
  • اخطار عجیب کنعانی، خطا هم نبود!
  • چالش‌های سرمربی تیم ملی پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا