Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا امشب از ساعت 19:30 در ورزشگاه آل مکتوم به مصاف عراق رفت که در پایان نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بازیکنان ایران در نیمه اول سه موقعیت خطرناک برای به ثمر رساندن گل داشتند ولی این موقعیت‌ها تبدیل به گل نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو موقعیت مشکوک به پنالتی نیز در محوطه جریمه عراق رخ داد در نیمه اول که روشن ایرماتوف اعتقادی به پنالتی نداشت و همین مسئله واکنش بازیکنان و کادر فنی ایران را در پی داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بازی تساوی بدون گل عراق ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۳۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی الهلال و العین + فیلم

تیم‌های فوتبال الهلال و العین در چارچوب رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پرگل العین به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و العین عصر امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی پرگل العین به‌پایان رسید.

در این دیدار سوفیان رحیمی در دقیقه ۶ گل زودهنگامی را برای العین به‌ثمر رساند، در ادامه در دقایق ۲۶ و ۳۸ از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا العین با پیروزی سه بر صفر در نیمه نخست راهی رختکن شود.

در ابتدای نیمه دوم مالکوم موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند، در ادامه کاکو باز هم از روی نقطه پنالتی برای العین گلزنی کرد و در دقیقه ۷۸ سالم الدوساری با گلزنی خود موفق شد گل دوم الهلال را به‌ثمر برساند.

خلاصه بازی الهلال و العین کد خبر 745613

دیگر خبرها

  • دقیقی: با بازیکنان تند برخورد کردم
  • تساوی فولاد و مس رفسنجان در نیمه نخست
  • تساوی فولاد و مس در نیمه اول
  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • افزایش ناگهانی مالیات صدای این گروه را درآورد
  • حذف قهرمان دوره قبل، رسیدن رئال و بایرن به مرحله نیمه نهایی
  • رئال مادرید با حذف منچسترسیتی رقیب بایرن مونیخ شد
  • بهت بازیکنان سیتی: سیلوا این چه ضربه‌ای بود! (عکس)
  • رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی
  • خلاصه بازی الهلال و العین + فیلم