Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@01:12:28 GMT

تقدیربولتون ازترامپ بدلیل خروج ازبرجام

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۴۰۱۶

مشاور امنیت ملی کاخ سفید با یادآوری اینکه امروز سومین سالگرد اجرایی شدن برجام است از رئیس‌جمهور این کشور بابت خروج از توافق هسته‌ای تشکر کرد. ناطقان: جان بولتون، مشاور امنیت ملی کاخ سفید با یادآوری اینکه امروز سومین سالگرد اجرایی شدن برجام است از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا بابت خروج از این توافق تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مشاور امنیت ملی کاخ سفید با «وحشتناک» خواندن توافق هسته‌ای و ضمن تکرار اتهامات مقامات این کشور علیه ایران گفت: رئیس‌جمهور ترامپ، از شما بابت خاتمه دادن به این توافق و تحمیل فشار حداکثری متشکریم. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: بولتون ، ترامپ ، برجام

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بولتون ترامپ برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۴۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور کلمبیا اسرائیل را به نقض قطعنامه آتش‌بس سازمان ملل متهم کرد

گوستاوو پترو رئیس‌جمهور کلمبیا اسرائیل را به نقض قطعنامه آتش بس شورای امنیت سازمان ملل متحد در غزه متهم کرد.

پترو در مورد تصاویر حمله نیرو‌های اسرائیلی به اردوگاه آوارگان نصیرات در مرکز غزه شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «دوباره شروع شده است. در پی واکنش شدید به حملات [ایران]، کشتار کودکان و نقض قطعنامه آتش بس شورای امنیت سازمان ملل ادامه دارد. اکثریت قریب به اتفاق بشریت خواهان صلح هستند.»

از روز پنجشنبه، دومین روز عید سعید فطر، ارتش رژیم صهیونیستی به بمباران شدید اردوگاه نصیرات ادامه داده است.

پیش از این، رئیس‌جمهور کلمبیا از جامعه بین‌الملل خواست در صورت عدم رعایت قطعنامه آتش‌بس در غزه توسط اسرائیل، روابط دیپلماتیک با این رژیم را قطع کند.

قطعنامه آتش‌بس فوری در غزه، سرانجام پس از نزدیک به ۶ ماه جنگ در غزه روز دوشنبه به وقت محلی، ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ برابر با ۲۵ مارس ۲۰۲۴ در شورای امنیت سازمان ملل به تصویب رسید که خواستار آتش بس فوری در غزه شده است تا منجر به آتش بس پایدار شود.

۱۴ عضو از ۱۵ عضو شورای امنیت سازمان ملل به قطعنامه ارائه شده توسط اعضای غیردائم این شوای برای برقراری آتش بس فوری در غزه رای مثبت دادند و از آن حمایت کردند و ایالات متحده آمریکا به عنوان عضو دائم این شورا، رای ممتنع داد و به این ترتیب قطعنامه برقراری آتش بس در غزه به تصویب رسید.

آمریکا پیش‌تر سه قطعنامه آتش‌بس را وتو کرده بود، اما این بار به این قطعنامه رای ممتنع داد و به این ترتیب بدلیل عدم مخالفت اعضای دائم شورای امنیت و بدون هیچ مخالفتی این قطعنامه به تصویب رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • رئیس‌جمهور کلمبیا اسرائیل را به نقض قطعنامه آتش‌بس سازمان ملل متهم کرد
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • «مشکل واقعی» ترامپ با قاضی پرونده خود در منهتن